sobota, 31 marca 2012

Trzeci i ostatni :D

Dziękuję za podmilankowe komentarze:) Ostatnio bardzo się staracie:P


I znowu xgalaktyka wiedziała:P Kasiu, czy Ty masz jakiś szósty zmysł albo kamerę zamontowaną w moim apartamencie? :)


Do poprzednich dwóch filiżankowych miśków, w zeszły weekend dołączył trzeci:) I to ostatni jakiego znalazłam z tej serii. Haftowałam go jakiś tydzień:( Wzór mam koszmarnej jakości a także ostatnio miałam sporo spraw na głowie. Ale misiek już gotowy:) Dane techniczne te same co przy dwóch poprzednich, jedyna zmiana to rozmiar. Ten misiek to „gigant” – 10x10cm. Dlatego początkowo przycięłam go do ramki 13x13cm.


DSC01432


Ciężko rozgryzało się wzór i na pewno popełniłam kilka pomyłek, ale myślę, że w futerku nie mają one znaczenia:P I kolejna smutna minka:(


DSC01436


Z filiżanką coś mi się wydaje, że nie te kolorki co miały być wyhaftowałam – za dużo tego białego, ale lupy nie mam i poprawiać mi się nie chce:P


DSC01439


Sama nie wiedziałam, że ten misiek ma złote serduszko na stópce:) Ale całkiem fajne jest:) Haftowane pojedyńczą nitką muliny metalizowanej DMC.


DSC01435


Pomimo trudności, misiek bardzo mi się podoba:)


DSC01434


I wszystkie 3 razem:)


DSC01441


To jeszcze nie koniec. W planach mam jeszcze jeden hafcik zanim będę mogła złożyć projekt do kupy. I nie, nie jest to kolejny misiek. No chyba, że o jakimś filiżankowym Lickle Tedzie nie wiem? Xgalaktyka, jeśli i ten hafcik przewidzisz, to będę pod wrażeniem:) Projekt odkładam na chwilę na bok, bo haftuję od wczoraj prezent wielkanocny dla Osobistego Ojca, ale o tym cicho sza:P Tylko Matkas jest wtajemniczona:D


 


Dzisiejsze zdjęcia kiepskie, bo dzień był kiepski:( Szarobury i z opadami deszczu. Choć wg prognozy miało padać na 20%. Z moim „szczęściem” deszcz złapał mnie dwa razy na rowerze:( Mieliśmy też sporo gradu. Powiem Wam, że nie ma lepszego masażu jak dostać kulką lodu wielkości ziarenek od pieprzu w pysk:P Jeszcze ze 2h później czułam te wszystkie kulki na twarzy:P


 


Żegnam ozięble:P I mykam do igły:D


 

1 komentarz:

  1. haftytiny
    2012/03/31 09:11:25
    Ale super razem wyglądają!!! Są urocze, kochaniutkie, przytuliłabym się do nich najchętniej w ten zimny zaśnieżony dzień:D


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/03/31 09:11:56
    Oj i ten bardzo mi sie podoba. Tak, te miski maja zlote serduszka na stopkach. I chcialam Cie zapytac sad pochodza wzory?


    Gość: mama3005, *.ip.xcore.pl
    2012/03/31 09:32:59
    twoje hafty coraz fajniejsze. skąd ty je bierzesz? myślałam,że to ja jestem cwana,bo mam kupkę gazet ze wzorkami.....ale żadne nie są tak ciekawe jak twoje:(


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/31 09:59:45
    On jest piękny! Nie chcesz może podzielić się tym kiepskim wzorem, który posiadasz? ;) (mój mail, dla przypomnienia: carseviel@wp.pl) Chętnie dohaftuję trzeciego misiaka do kolekcji.
    Poza tym, to ciekawe, macie w Stanach taką samą pogodę jak u nas :) Grad na zmianę z deszczem pada od jakichś dwóch dni, czasem tylko wyjdzie odrobina słońca, ale szybko się chowa. A dziś organizujemy piknik w mojej małej miejscowości :( Miało być ognisko, ale coś marnie to widzę...


    4.mar.chewka
    2012/03/31 11:01:49
    nic wczesniej o miskach nie pisalam, bo nie bylam pewna. Po tym 3 mam pewnosc te miski wcale nie wygladaja na smutne, wedlug mnie to pijanie pluszaki i w tych kubkach wcale nie maja kawy tylko winko :)


    mrs.knitters
    2012/03/31 11:56:39
    świetne misie... Jak tylko je zobaczyłam to pomyślałam, że możnaby je zszyć jako kostkę, i rzutem wybierać w jaki sposób wypijesz dzisiejszą kawkę ;), na brakujące ścianki musiałabyś znaleźć pasujące hafciki np. dzisiaj kawy ni ma ;P


    ulaihaft
    2012/03/31 12:30:22
    I ten misio wspaniały,współczuję z powodu fatalnej jakości wzoru jak mówisz ,też miałam do "czynienia" z marnej jakości schematem.Mimo tej trudności MISIO w Twoim wydaniu jest na prawdę PRZESŁODKI ;)


    damar5
    2012/03/31 14:00:45
    Cudny!!! Ten najwiekszy i najladniejszy :) i to serducho dodaje uroku ,oj sliczniutki :)
    Moze jako czwarta robotka bedzie sama filizanka z dymiaca kawa ?


    I pozwole sobie tutaj napisac kilka slow do szanownej Pani Mamy :) Pani Iwono bardzo,bardzo dziekujemy za zyczenia swiateczne a w imieniu Maxa przekazuje specjalne podziekowania za kartke komunijna ,jest piekna taka delikatna -cudna! Zrobila nam Pani wiele radochy ,pozdrawiamy :)
    Dana


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/03/31 14:34:21
    Śliczne miśki! Idealnie dobrałaś do nich kanwę. Jestem ciekawa co z nich powstanie. :-)


    ella1101
    2012/03/31 14:46:37
    Misiaczki wygladaja super. U ciebie wczoraj grad a u mnie snieg. Pozdrawiam.


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/03/31 14:49:10
    Cudny jest :) Wracaj do igly bo ja juz czekam na kolejne hafty. Ciekawa jestem co wymyslisz z tymi miskami :)

    Pozdrawiam
    pagatek


    drugi.maurycjusz
    2012/03/31 20:17:33
    faktycznie wyrośnięty w porównaniu z poprzednikami, ale równie słodki:))) błędów nie dostrzegam, nawet, jeśli są:) powiem Ci, że nawet tak smutnej minki nie posiada, rzekłąbym, że próbuje nieśmiało się uśmiechać:) U nas po południu burza śnieżna była, rano padało, potem świeciło słońce- totalny misz-masz, a wiatr obłedny!


    xgalaktyka
    2012/04/01 09:03:51
    No to teraz , zadałaś mi bobu....taka wnikliwa i inteligentna ,to ja już nie jestem ;)
    Podglądactwem tudzież apartamentowym szpiegostwem...również się nie trudnię ;))
    Ja prosta kobieta jestem ,więc mnie to by do kompletu...jakiś piękny haft ze słoikiem Jacobsa pasował lub jak napisała Dana filiżanka z aromatyczną zawartością;)
    Znając Ciebie Anula...wymyślisz coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń