sobota, 24 marca 2012

Pierwsze życzenia:)

Wczoraj w drodze na mecz NBA, zahaczyłam o skrzynkę pocztową i dzięki temu miałam co czytać i macać siedząc na przystanku autobusowym:) Dostałam bowiem pierwszą karteczkę świąteczną! I nie tylko:)


A wszystko to od Alexls!


DSC01410


Spójrzcie jaka karteczka jest śliczna! Normalnie wypieszczona:) A najbardziej mi się podobają te czerwony wąsy! No i podziwiam za haft na lnie, bo sama się go jakoś boję:P No i kolorystyka moja ulubiona:) Czerwony, to zaraz po czarnym, mój ulubiony kolor:)


DSC01411


Tym sposobem i ja mam popularne ostatnio zajączki, a najlepsze, że nie musiałam ich haftować:P


Olu! Dziękuję za pamięć:)


 


O meczu NBA będzie innym razem, bo na ten weekend mam sporo rzeczy naukowych do zrobienia:( A jak się wyrobię to może uda mi się jeszcze iść do kina kampusowego? Chciałabym bardzo, bo fajny film leci. No to Wam też życzę pracowitego weekendu! W końcu nie można się ciągle opinkalać:P


 


Moim komentatorkom dziękuję natomiast za miłe słowa odnośnie „pijanych zajączków”, jak moje kolczyki nazwała Aisha:D Ciekawa jestem kto je teraz odgapi:P


 


mama3005 – Różowy jakoś bardziej mi pasował do reszty niż łososiowy:P A tak ogólnie, to czasem trochę różu mi nie zaszkodzi:P


haftytiny – Taka bezczelna nie jestem, żeby wysyłać kolczyki z wzorem z amerykańskiej gazetki do brytyjskiego magazynu:P


4.mar.chewka – No to już wiesz, po kim tak lubię ochrzaniać:P Osobisty Ojciec też nie jest gorszy:P Ale tata to mnie bardziej naukowo i życiowo ochrzania, xxx to:P mnie tylko Matkas ochrzania:P


Jomo – Jestem Piegucha, bo mam piegi, które ubóstwiam:) Piecuszkiem nie jestem:P

1 komentarz:

  1. mamuska73
    2012/03/24 18:42:03
    śliczną karteczkę dostałaś


    olcia113-world
    2012/03/24 19:14:07
    Jakie piękne króliczki!


    mama3005
    2012/03/24 19:27:32
    zgadzam się z twoja odpowiedzią na mój komentarz. można tę odrobinę różu i u mnie znaleźć;)


    Gość: aneks17, 46.31.32.*
    2012/03/24 19:30:13
    Piękna karteczka!
    A takie zajączki wyszywałam rok temu na karteluszki świąteczne dla bliskich! (;


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/03/24 20:05:30
    Przesliczne zajaczki i tez w moich kolorach , bo to rodzinne- mama


    damar5
    2012/03/25 22:01:25
    Sliczne :)
    Juz sie nimi zachwycalam jeszcze na blogu Oli :)
    Poz.Dana


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/26 00:21:43
    Są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń