niedziela, 4 marca 2012

„Wszyscy mają ...

...mambę, mam i ja!” :P Pamiętacie tą reklamę? Tak mi się właśnie dziś skojarzyło z moją przedostatnią pracą:D Wiele dziewczyn ma już hafty ze stokrotkami w naparstkach, to teraz mam i ja :D Wzorek co prawda mniej popularny, ale ładniejszy, bo malutki:) Tym razem wzorkiem poczęstowałam się u Mysi! Sylwia, dziękuję bardzo:)


Haftowałam je niecały tydzień. Tzn. zaczęłam w niedzielę w czasie Oskarów i wtedy też powstało chyba z pół obrazka, a wczoraj skończyłam. Normalnie byłoby szybciej, ale musiałam sobie robić przerwy na zadania domowe:P Cóż, nauka zawsze ważniejsza!


Oto i moje stokrotki:)


DSC01080


Na zdjęciu pozują z nożyczkami Matkasa:) Jak widać i tym razem wprowadziłam poważną zmianę, bo zamiast haftować na białej kanwie czy bardzo popularnej przy stokrotkach – kanwie owsiankowej, wybrałam kolor chabrowy:) I bardzo mi się podoba:) To teraz kilka szczegółów technicznych: kanwa 14ct firma „ebayowa”:P, trzy nitki muliny DMC, tym razem zgodnie z legendą. Same stokrotki mają wymiary: 17,5 x 5 cm. A kanwę tak przycięłam, żeby pasowała do ramki 15 x 21 cm. Moje xxx nie wyszły aż tak idealne jak te Mysi, ale co mi tam:P Mnie się podobają:)


DSC01072


DSC01073


DSC01076


Stokrotki są słodkie, ale i tak poprzedni hafcik podoba mi się o wiele bardziej:)


DSC01082


A teraz dlaczego to jest moja przedostatnia praca:P Bo wczoraj popełniłam też kolejny hafcik, ale o wiele mniejszy:D Jednak, żeby Was nie rozpieszczać za bardzo, będzie w następnym wpisie:P


 


Dziewczyny, chciałam Wam bardzo podziękować za tak liczne i miłe komentarze odnośnie bransoletek mojej mamy:) Matkas oczywiście też dziękuje! Z radością je czytała. Nawet Osobisty Ojciec z ciekawością przeczytał wpis na blogu i Wasze komentarze:) A odnośnie kilku pytań, Matkas „kazali” przekazać, że:


- bransoletki robi się bardzo prosto i szybko, im więcej się przy nich siedzi, tym szybciej i łatwiej wychodzi, no chyba, że obok siedzi mój brat, któremu się paplaczka nie zamyka:P Bo widzicie w ciągu dnia mama ma wiele innych zajęć, więc nie ma czasu, żeby tylko siedzieć nad koralikami. Przysiada sobie co jakiś czas i coś tam ponawleka na igłę:)


- sama przyjemność je robić, im więcej przybywa wężyka, tym większa radocha:)


- niewiele koralików się zużywa! Jak mi mama powiedziała, ile jej poszło koralików na każdą bransoletkę, to jestem w szoku, że tak niewiele!


- no i pomimo opini jakie słyszałam, że te bransoletki da się robić tylko szydełkiem, to Matkas jedzie z tym koksem tylko z igłą i nitką!


Niemniej jednak, Matkas jest beściak i już!!!!!!!!! :D


 


A teraz wielkie OPR ode mnie:P Bardzo mnie cieszy taki Wasz odzew i wcale nie jestem zazdrosna, bo jak można być zazdrosnym o sukcesy kochanej osoby? :) Ale, ale......chyba Wam się moje prace nic a nic nie podobają, bo nigdy jeszcze żadna moja praca nie dostała tylu komentarzy:( Hmmmm, może powinnam zmienić bloga na „U Matkasa” i pokazywać tylko prace koralikowe:P No, poprawić mi się tam:P


(Tak na marginesie, Matkas zachęcała mnie do tego OPR :P – Widzicie jak zgodne jesteśmy z Matkasem:)


 


Pogoda u mnie przez dwa ostatnie dni szalona:P Wczoraj lało i ostrzegali przed burzami, a w nocy duło aż do 56 km/h. Natomiast dziś duło dalej - już tylko jakieś 48km/h i czasami ostro padało:( Jeden z moich sąsiadów w czasie tej dzisiejszej burzy śnieżnej reperował samochód:P Co też te Chińczyki nie wymyślą! Ja w przerwie śnieżycy pojechałam z Czerwonką na małe zakupy. Jechało się nawet dobrze, bo wiało w plecy. Ale jak wracałam, tak w pysk mi wiało, że musiałam zrobić kilka przerw w podróży:P Śniegu nie ma! Bo temp na plusie! A w przyszłym tygodniu ma być nawet +9-11C!!!!!!!!!!!!!


 


mamuska73 – Za „curke” się nie gniewam, bo nie znam czegoś takiego:P


zbojka – Cieszę się, że wracasz:)


damar5, pkela_1 – Hmmm, nie denerwujcie się tak tymi kolorami:) My się z mamą nie bijemy:P Dla mnie modry to kojarzy się z modrą kapustą, a ta jest fioletowa:P Ale i tak mnie to kicha, Matkas i Wy możecie mówić, że modry to niebieski. Wasza wola:)

1 komentarz:

  1. zakreconamysia
    2012/03/04 01:33:51
    No i bombowo wyglądają na tej kanwie ;o) Tępo zabójcze jak zwykle u Ciebie ;o) Ty mi tu tak nie słodź z tymi równymi krzyżykami, zdjęcia mam rozmazane to Ci się zdaje że krzyzyki równe ;o) hehehe ;o) Komplecik masz uroczy teraz ;o) Co do komentarzy to oczywiście bransoletki Twojej mamy bezkonkurencyjne, więc trzeba ja pochwalić, ale ja tam za biżuterią nie przepadam i sto razy wole twoje xxx ;o)


    paga-tek
    2012/03/04 02:22:52
    Slicznie wyszly te naparstki, tez takie chcialabym zrobic, ale sama wiesz ze utknelam z czyms innym :(. Pogody nie zazdroszcze, choc i u mnie nie wesolo. Wczoraj przeszlo kolo nas tornado o 2 nad ranem. Nam nic sie nie stalo, ale duzo ludzi stracilo domy :(. Mieslismy 4 burze w nocy, zasnelam dopiero jak sie zrobilo cicho, balam sie ze przespie syreny :(. A u mnie w nastepnym tygodniu ma byc ponad 20 stopni na plusie :P


    Gość: zbojka, *.play-internet.pl
    2012/03/04 07:11:13
    Bombowe te naparstki :) a kanwa przecież wszędzie nie musi być taka jak proponują autorzy wzorów, jak dla mnie bardzo ładnie wyszły na tym niebieskim tle


    haftytiny
    2012/03/04 07:12:09
    no i komplecik gotowy, nie wybrałabym który ładniejszy, oba ciekawe! U nas na całe szczęście już po śniegu (oby):D pozdrawiam i miłej niedzieli życzę P.S Może mama założy swojego bloga? Miałabyś niezłą konkurencję i motywację do jeszcze ciekawszych haftów!:D miłej niedzieli życzę


    arabeska291
    2012/03/04 08:57:06
    ależ Ty szybka jesteś :) naparstki podobają mi się bardzo, bardzo :)


    alex_sue
    2012/03/04 09:08:31
    Chciałabym mieć takie tempo haftowania! Moją kobyłę skończyłabym w tydzień :D a tak to męczyć się muszę ;)


    damar5
    2012/03/04 09:13:52
    Fantastyczne te naparstki :) jak i te poprzednie . Malenkie i urocze i ta kreska idealna :) Teraz nie wiem ,ktora wersja ladniejsza ta na owsiankowej czy Twoja :) :)



    A wiesz ,ze z ta kapusta to masz racje nie pomyslalam o niej hehehe ale jak sie ugotuje to juz taka fioletowa chyba nie jest hehehe nie wiem nie pamietam bo juz dawno na stole nie goscila ,w kazdym razie o nerwach nie bylo mowy:) :)
    Poz.Dana


    Gość: aneks17, 94.75.114.*
    2012/03/04 10:40:45
    wszyscy kuszą tymi stokrotkowymi naparstkami! co i rusz, ktoś je haftuje, a mi apetyt tylko rośnie na nie...!

    Oj, nie zazdroszczę takiego wiatru :( mnie to by pewnie 'zdmuchło' :P


    pakma
    2012/03/04 11:20:39
    Sliczne te stokrotki, ale mi tez bardziej podoba sie ten pierwszy hafcik :)


    cornelka2
    2012/03/05 08:15:21
    Sliczne te naparstki podobają mi się bardzo . Małe zawsze mają coś w sobie super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń