czwartek, 1 marca 2012

I wszystko wiadomo :D

Zaraz się przekonacie po kim jestem taka zdolna:P Skromność przede wszystkim, nie? „Talenta” robótkowe odziedziczyłam po obu babciach i Matkasie:) Dziś rano dostałam maila ze zdjęciami z Katowic, a tam co? Najnowsze twory mojej mamy:) Ale zacznijmy od początku – już od dawna podobały się mojej mamie bransoletki zrobione z malutkich koralików. Oglądała i podziwiała je na różnych blogach, już chciała nawet kupić na ostatniej katowickiej giełdzie minerałów. Sama nie brała się za robienie, bo niestety nie umie szydełkować:( Babcie niestety nie nauczyły ani mnie ani mamy tej sztuki:( I tak czas mijał i majał, aż w zeszłym roku w Twórczych Inspiracjach zamieścili kursik jak zrobić takie bransoletki zwykłą nitką i igłą! I to było coś dla Matkasa! Już Wam kiedyś pokazywałam jakie prace moja mama kiedyś zrobiła, do dziś mam wiele jej naszyjników z korali (wszystkie dzieła Matkasa w zakładce Matkas!), więc Matkas stwierdziła, że jak kiedyś robiła cuda z koralików, to teraz miałoby się jej nie udać? Wzięła się na ambit, zakupiła koraliki, igły i kordonki i zabrała się do dzieła! Co rusz i zaczynała od nowa, ale jak już skończyła, to jest tego trochę! Matkas, jestem z Ciebie bardzo dumna! Zdolna z Ciebie bestia:D


Na razie bransoletki bez szlaczków, jednokolorowe, ale na pierwszy raz to chyba nieźle:) I jeszcze zachwyca mnie ich wykończenie:) Te malutkie przywieszki są słodkie:) Matkas, jesteś beściak!!!!!!


Patrzcie i podziwiajcie, jaką mam zdolną matkę! Aaaaaaaaa, zapomniałabym! Zdjęcia też autorstwa Matkasa! Wreszcie nauczyła się używać trybu makro na swoim różowym aparacie:)


branz 007


Mamie osobiście najbardziej podoba się ta bransoletka. Mówi, że jest modra, ale jak dla mnie to to jest kolor chabrowy:P


branz 008


Maćkowi natomiast przypadła do gustu seledynowa:P Ale i tak jej nie dostanie:P


branz 009


branz 010


branz 011


Jeśli chodzi o mnie, to nie umiałabym się zdecydować na jedną:( Wszystkie mi się podobają:D


No i co? Zdolną mam matkę, nie? :)


Brata też:P Zamówiłam u Maćka ostatnio pewną pracę i ponoć ostro pracuje nad nią:P


Moja nowa praca xxx też „się robi”, ale pokażę dopiero jak skończę:P


 


Dziękuję za tak liczne ostatnio komentarze:) Tak sobie pomyślałam, że przy okazji chwalipięctwa pokażę co mnie zainteresowało w gazetkach i po Waszym odzewie widzę, że kilka osób się zinspirowało:) Żeby nieco ochrzanić, dodam, że nie lubię jak na blogach pokazywane są tylko okładki gazetek:( Fajnie byłoby u Was też zobaczyć taki przegląd zawartości, zwłaszcza polskich gazetek, bo wtedy łatwiej jest mi zrobić zamówienie u Matkasa:P


 


taminacodzien – Hmmm, ja za orgaznizer dałam jakieś 35zł, więc cena jak dla mnie super:D Niech żyją kupony! Ale jak widziałam polskie ceny, chyba jakieś 200zł, to chyba na głowę musiałabym upaść, żeby tyle zapłacić:P Pisz, pisz do gazetek! Będę pierwsza z gratulacjami:) W tym roku wakacje planujemy nieco bardziej tradycyjne, czyli w ciepłym klimacie:P Także jeszcze nie wiem, ale raczej krótko będę w Polsce. Ale jakby co, to chętnie się z Tobą spotkam:)


truskawki2701 – O katowickich pasmentariach pisałam w tym wpisie. Niestety jest nieco nieaktualny, ale może się przyda. W wakacje odkryłam nową pasmanterię na ulicy Wojewódzkiej, zaraz za kinem Rialto, ale po drugiej stronie. A Matkas mi ostatnio mówiła, że otworzyli nową pasmanterię na ulicy św. Jana, czyli mniej więcej naprzeciwko Lnu. Szału w katowickich pasmanteriach też nie ma:( Chyba najlepiej zaopatrzone są ta na rogu 3 maja i Słowackiego, a także w pierwszej bramie za Skarbkiem, na Mickiewicza.


kasiaparkview – Mnie też się zwykle pojedyńcze wzory podobają z brytyjskich gazetek. Niestety kiedyś miały lepszą zawartość, teraz wiele wzorków to badziewie straszne:( Ale jak mnie wydrukowali, to postanowiłam poszaleć:D


fejferek – Nie zgadłaś z wzorkami, więc nie powiem co się szykuje:P Co do reader panel, to w gazetce napisali, żeby im wysłać zdjęcie i swój adres. Ja dodałam kilka zdań na temat mojej obsesji xxx :P Później czekałam kilka miesięcy aż się odezwali. Dostałam wtedy specjalny kwestionariusz z pytaniami oraz sneak peak numeru, w którym miałam być, bo jak pewnie wiesz, reader panel to nie tylko to co pokazałam, ale jeszcze komentarze wewnątrz numeru nt obecnych w nim wzorów. Już jestem ciekawa, które z moich wypowiedzi wybrali:P


aeljot – Hmmm, czy Ty dokładnie czytałaś cały wpis? Czy tylko te 4 zdjęcia z moimi publikacjami obejrzałaś:P


pakma – Oj i wyszło, że nie czytasz mnie regularnie:P O kolczykach pisałam już dawno (tutaj), jak tylko pojawił się ten WOCS w kioskach w Anglii. Poza tym już wiele razy pisałam, że gazetki u mnie dochodzą z dużym opóźnieniem:( Chyba tylko do Australii dochodzą później:P A jak zdobędziesz nr 188, to możesz mi podesłać dokładne zdjęcie reader panel? Bo te które dostałam jest słabiutkie:(


pagatek – Agata! Bo Ty nie masz Joann w okolicy:) Przy tym sklepie nie są potrzebne żadne okazje z ebaya:P


obsesjakasiulka – Ja się ogólnie nie zgadzam z wyszywaniem na tamborku:P Niepotrzebny badziew:P


pkela_1 – Oj, widzę, że tylko „najważniejsze” doczytałaś i skomentowałaś. Przecież wiadomo, że każdy lubi poczytać w języku którego nie zna, sama przyjemność:P Ja np. nie znam chińskiego, ale często pożyczam książki od moich znajomych i czytam sobie te ich kałczki:P A tak na poważnie, to przecież wiadomo, że pytałam tylko tych, co umieją po angielskiemu:D Przykro mi tylko, że nic innego w tym wpisie nie zachęciło Cię do komentarza:(


anenia-vladona – Tak, tak! Kolejny podmilanek:P A ochrzan fajna rzecz, nie? :P


arabeska291 – To trzymam kciuki za Twoje kobyły! Trzeba być twardym i nie zaczynać nowego,  jak się nie skończy starego:)

3 komentarze:

  1. pakma
    2012/03/01 17:47:19
    O co to nie!!! Czytalam ten wpis wczesniejszy o kolczykach, tylko samej mi sie cos numery gazet porabaly, leki biore i nie mysle logicznie :P hehehehe :)
    No to Matkas Ci sie rozszalala z tymi bransoletkami!!! Cudne sa i mi tez najbardziej podoba sie seledynowa :)
    Pozdrawiam!


    mamuska73
    2012/03/01 17:49:19
    oz w morde ale cudne
    mozesz sie gniewac jak chcesz ale matka zdolniejsza od curki;toz to precyzja niesamowita


    malgorzata-p17
    2012/03/01 19:37:46
    brawo! super piekne!


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/03/01 19:40:08
    Rewelacja! Ja nie wiedzialbym jak sie do tego zabrac... Komplementy dla Matkasa!!!


    zakreconamysia
    2012/03/01 19:46:29
    No zdolniacha z Twojej mamy ;o)


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2012/03/01 19:57:15
    ojej! jakie cudne! mi się najbardziej podobają dwie ostatnie :)
    Pozdrowienia dla Ciebie i Mamy :)
    E.


    zbojka
    2012/03/01 20:05:40
    Pikne są :) bardzo gratuluje szanownej Mamusi talentu ... moja mama tez posiada różne "talenta" robótkowe, ale coraz trudniej namówić ją na wykorzystanie ich :( do mnie właśnie dziś doleciała paka z koralikami i innymi drobiazgami i .... będę szydełkować sznurki koralikowe - już się "naumiałam" ... pakę pokażę jutro bądź w sobotę na blogu więc zapraszam Anko do zajrzenia :) ... zmotywowałaś mnie do reaktywowania bloga, bo to po twoim wpisie ze tam pusto zaczęłam nad tym poważnie myśleć no i się postaram żeby tam życie wróciło. Niestety zapracowana jestem mocno i mało czasu mi na robótki zostaje ... Pozdrawiam Cię serdecznie z zalanego deszczem Bytomia ... trzym się tam w Hameryce dziołcha :):P


    OdpowiedzUsuń
  2. 4.mar.chewka
    2012/03/01 20:14:51
    Ja nie nosze bizuterii i zazwyczaj nic mi sie nie podoba ale taka bransoletke to moglabym jedna miec w moim posiadaniu :) tylko bylby problem z kolorem, bo wszystkie sa ladne. Powiedz mamie ze podziwiam za cierpliwosc, albo nic nie mow sama sobie pewnie przeczyta :)


    damar5
    2012/03/01 20:45:09
    Fantastyczne:) :) Pani Iwono brawo ,i bardzo sie ciesze ,ze w koncu sie ruszylo u Pani robotkowo :) :) teraz jestesmy Cztery Wspaniale hehehe
    Wszystkie sa piekne ,kolor seledynowy jest w tym roku bardzo,bardzo modny:)A modry to dla mnie ogolnie niebieski a chabrowy to tez odcien niebieskiego to nie ma sie co rozdrabniac ;-) i ta wlasnie dla mnie najcudniejsza :)
    Jeszcze sobie tu wpadne popodziwiac:) Pozdrawiam serdecznie i prosze o wiecej :)Dana


    paga-tek
    2012/03/01 21:06:44
    Piekne bransoletki, poklony i gratulacje dla Twojej Mamy :) A swoja droga to gdzie takie kursiki rozdaja :P?? Chyba cos przegapilam bo ja koralikowa, ale nie mam pojecia jak takie cuda zrobic :)

    Pozdrawiam


    truskawki2701
    2012/03/01 21:43:22
    Dzięki za info ;D Przy następnej wizycie w Katowicach sprawdzę co i jak ;D
    Gratuluję Pani Iwonie, jaka precyzja!
    Zakochałam się w tych dwóch ostatnich ;D
    Pozdrawiam ;) I.


    misia-be
    2012/03/01 21:44:24
    Nie no.. rewelacja!! I o jedna branzoletka to ładniejsza :) Też nie umiałabym wybrać która jest ta naj naj naj...


    OdpowiedzUsuń
  3. Gość: aneks17, 94.75.114.*
    2012/03/01 22:13:18
    Mnie też podobają się bransoletki Twojej Mamy! Śliczne są! (;
    I chciałam Ci złożyć zaległe gratulacje :D oczywiście, za publikacje! (;


    taminacodzien
    2012/03/01 23:43:42
    To teraz wszystko jasne :P same cudowności : ostatnia .... rozmarzyłam się, chyba będę musiała jakieś negocjacje poczynić w sprawie tych cudowności ;) a może przekupstwo,,, trzeba to przemyśleć.


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/02 00:03:10
    Gratuluję uzdolnionych manualnie w rodzinie ;) Widać jak wędrują geny ;p


    pkela_1
    2012/03/02 00:54:39
    Oj, widzę, że muszę coś szybko nadrobić :)
    Niech Ci nie będzie przykro, że tak wybiórczo skomentowałam. Czytam uważnie Twoje posty, ale jak mam swoją niemoc komentatorską to wtedy na siłę wyduszam jakieś słabizny, a to mi nie honor (więc wolę nic nie napisać).
    Bransoletki są świetne - też tak bym chciała.
    A Ty słuchaj się Matkasa, bo to kolor modry, a nie chabrowy - jeśli ten na zdjęciu jest zgodny z rzeczywistością.
    Postaram się odzywać częściej.
    Pozdrawiam :)


    pkela_1
    2012/03/02 01:35:29
    Koniecznie muszę jeszcze coś dodać - teraz się zorientowałam, że rozpoczęłam swój komentarz identycznie jak Ty swoją odpowiedź. To naprawdę nie była żadna zamierzona złośliwość, czy coś w tym guście. Widocznie nasze myśli się zbiegły gdzieś w Kosmosie. :)


    xgalaktyka
    2012/03/02 08:25:21
    No i rewelacja:)
    Teraz już wiadomo ,po kim córa otrzymała talenta wszelakie:)
    Uściski :)
    K.


    arabeska291
    2012/03/02 09:26:02
    a mi wpadła w oko ta czwarta bransoletka. Zawieszki rzeczywiście dodają im uroku.ale jak myślę ile twoja mama musiała się przy nich nadłubać to ufff... ja bym wymiękła


    haftyska
    2012/03/02 11:41:11
    rewelacyjne! ale jakoś mi trudno uwierzyć, że to jest z koralików... jako ona to ponawlekała?? niezła robota


    iskierka_duszy
    2012/03/02 13:51:52
    Przepiękne te bransoletki a te dwie ostatnie dosłownie cudo.
    Pozdrawiam


    aeljot
    2012/03/02 14:54:06
    Pewnie, że tylko te zdjęcia bo inaczej nie miałabym się jak przyczepić :P


    1_iwonan
    2012/03/02 16:45:45
    Brawo dla Mamy!!! Urocze!!!


    cornelka2
    2012/03/02 18:50:00
    No przecudne BARDZO mi się podobają i tak przepięknie zrobione . Wszystkie kolorki mają to coś super pani Iwonko pozdrawiam Nela


    cornelka2
    2012/03/02 18:54:26
    Wspaniałe !!!! i tak przepięknie zrobione BRAWO pani Iwono . Kolory też mi się podobają pozdrawiam Nela


    Gość: Kreska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/03 11:19:58
    Piękne bransoletki! Dopracowane w każdym szczególe! Ja nie miałabym do nich cierpliwości i na pewno nie wyszłyby mi takie zgrabne... Jesteście bardzo zdolne ;)
    W ostatnim poście pisałaś, że ''upolowałaś'' gazatkę Cross Stitch Crazy 161. Mnie niestety nie udało się tego zrobić, a bardzo podoba mi się wzorek misia Tatty Teddy na okładce. Czy mogłabym poprosić Cię o niego? Mój mail: kreska11@gmail.com
    Zapraszam również na mojego bloga - www.myslinitkahaftowane.blogspot.com/
    Pozdrawiam - Kreska ;o)


    edytadzik24
    2012/03/03 19:21:00
    Powiem tak ;) wypożycz mi mamę na jakieś 30 robótek :) hihi piękne bransoletki. Ja dziś właśnie próbowałam poczynić rozgwiazde i stwierdzam - koraliki nie na moje nerwy :)
    Cacuszka piękne.
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń