poniedziałek, 26 marca 2012

I jeszcze 3 :)

Przed chwilą z mojej skrzynki pocztowej wyskoczyły kolejne trzy zajączki wielkanocne:) A przykicały do mnie z Kanady:)


DSC01429


Kartka to dzieło Ivony:) Dziękuję bardzo! Karteczka jest fajowa:) Zaraz położę ją na sztaludze obok kartki od Alexls:)


Ivonko czy możesz zdradzić skąd masz taką fajną kanwę z brokatem? Dziewczyny, patrzcie jaka cudna:) I taka fajnie seledynowa:)


DSC01430


 


Powoli wygrzebuję się z zadań domowych, quizów i egzaminów:P A jak się wygrzebię to zaczną się kolejne:P Bo w końcu kolejny weekend już tuż, tuż:P Szkoda tylko, że wiosna wróciła:( W piątek było jeszcze 22C, a dziś już tylko kilka stopni na plusie:(


 


drugi.maurycjusz – Basiu! Co Cię wzięło na komentowanie wpisów sprzed roku?:PA do Polski w tym roku jadę wcześniej niż w zeszłym :D

1 komentarz:

  1. mamuska73
    2012/03/26 23:57:47
    no normalnie trojaczki wala do ciebie stadnie....uwazaj ,zeby to jakims zwiastunem nie bylo,hihi


    april79
    2012/03/27 00:01:57
    hmmm, tylko dlaczego one wszystkie pokazują zadki?;)
    Dzięki za dobre słowo, generalnie moje dzieci jakieś dziwne są bo wcinają szpinak, brukselkę, buraczki, rzeżuchę i inne dziwadła-o zwykłych marchewkach i selerach już nie wspominam, no ale tata rolnik to mają takie "zboczenie" w genach;) Aktualnie mamy zalecenie "obserwacji dziecka".
    Wracam do studiowania "Teorii wychowania" i "Psychologii dziecka":)


    drugi.maurycjusz
    2012/03/27 08:02:57
    hihi:- po prostu buszuję czasami po blogach wstecznie:)))) Moje kolejne wielkie gratulacje za następną publikację!!!- a propos chyba się kiedyś usmiechnę do Ciebie, abyś mi pokazała, jak zeszyć takie przestrzenne formy z kanwy ( typu choćby sześcienne kolczyki) , aby nie sterczały kanty no i nie pruł się materiał....główkuję, główkuję i nici z tego- nic nie przychodzi na myśl:)))


    szydelkowysalonik
    2012/03/27 08:25:36
    Piękne karteczki ze słodziutki króliczkami :o)


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/03/27 09:14:00
    Hej !
    Widzę ,że wielkanocne króliczki atakują. Bardzo ładne wszystkie są.


    damar5
    2012/03/29 12:42:25
    Ale wysyp hehe Ja tam za brokatem nie przepadam ale ten to chyba taki ala sniezny jest ??? Fajnie sie prezentuje :)
    Poz.Dana


    Gość: precidis, *.82-240-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be
    2012/04/14 01:28:03
    trochę się "zainspirowałam" zajączkami z tej karteczki, którą dostałaś,

    mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłam ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń