środa, 21 marca 2012

Wystawa DMC – Kraft 2012!

Dziś mam dzień pod znakiem zadań domowych i wizyt moich studentów, którzy ostro pracują nad raportami:P Dlatego w ramach relaksu po skończeniu jednego zadania, a przed zabraniem się za kolejne, nowy wpis:)


Wczoraj tak sobie przypadkiem błądziłam po stronkach DMC i na polskiej znalazłam info o tegorocznej wystawie! Matkas już ma zapisane w kalendarzu i mi się nie wymiga, musi iść:P A Wy? Wybieracie się? Dziewczyny, liczę na obszerne relacje zdjeciowe – z wystawy i z zakupów! Bawcie się dobrze i wiedzcie, że Wam zazdroszczę:(


kfaft2012


 


haftytiny – A kto powiedział, że prace do publikacji muszą być nowe? Jeśli podałaś swój adres w mailu to się nie doczekasz na odpowiedź z gazety. Mnie odpisują, bo bezczelnie nie podaję adresu:P


fejferek – Dziewczyno, daj sobie już spokój z tymi pocieszajkami:P Sama mam tak pozytywną energię, że mogłabym pocieszyć wszystkie moje czytelniczki:)


titania – No, bo już dawno się Ciebie pytałam jak pokazywałaś chyba 248 czy 249 numer, czy tam mnie nie widzisz:P Tak, żebrzę od osób z Anglii, specjalnie wchodzę na ebay.co.uk. I pisałaś u siebie, że gazetkę masz od soboty (?), a ja maila ze zdjęciem dostałam w niedzielę. Czyli albo mnie nie lubisz albo masz rułę:P


alex_sue – Kurka! To gratuluję! Choć powinnam być wredna i jak Ty mi nie pogratulowałaś, to ja też nie powinnam:P Tak się cieszyłam tym głupim zdjęciem, że nie spojrzałam kto tam jeszcze jest, a nie kojarzyłam, że ktoś spoza Anglii może haftować taki typowo brytyjski motyw:P Oj, co innego jak miałabym gazetkę w ręce, wtedy oglądam i czytam wszystko dokładnie i najlepiej po kilka razy:) Zdjęcie wysłałam Ci na maila gazetowego (alex_sue(at)gazeta.pl), bo innego do Ciebie nie kojarzę.


kasiaparkview – Ojej, mnie też zawsze proszą o lepsze zdjęcia w CS:P Dlatego tata musi je pstrykać, bo prace są zwykle już w Polsce:D Trzeba było im wysłać nowe zdjęcie i miałabyś publikację!

1 komentarz:

  1. Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/03/21 18:53:39
    Hmm, wystawa w W-wie. Brzmi zachęcająco. Zastanowię się.
    Nad mailem do CS też pomyślę, w wolnej chwili ;).


    taminacodzien
    2012/03/21 19:01:11
    Też widziałam już plan, wystaw i w Katowicach ... a ja tu daleko.... no niestety będę się zachwycać jak dziewczyny podzielą się zdjęciami, też im zazdroszczę :)


    Gość: aneks17, 46.31.32.*
    2012/03/21 20:01:38
    O nie! W Warszawie będzie wtedy, kiedy będę pracować... :(:(:(
    Jestem niepocieszona!


    titania_yng_nghymru
    2012/03/21 20:13:35
    nie wiem czy ty miałaś gazetkę wczesniej ode mnie ale wiem, ze zanim ci zdązyłam powiedziec, u ciebie był juz post na blogu, nawet zrobiłam osobne zdjecie tej strony dla ciebie zeby ci pokazac ale wyprzedziłaś mnie wiec dałam sobie spokoj.


    alex_sue
    2012/03/21 21:28:21
    To w takim razie gratuluję z opóźnieniem :D Wszystko z tej mojej radości - pierwszy mail i mi wydrukowali, a z zaskoczenia mnie wzięli, bo nic nie odpisali :) A motyw brytyjski, bo jakoś akurat takie najbardziej lubie :)
    A co do wystawy - to właściwie co na nich jest, bo nigdy nie byłam?


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/21 23:06:40
    Ooo, jaki ładny prezent imieninowy mi podrzuciłaś :)


    damar5
    2012/03/22 11:37:24
    Tym razem licze na relacje Twojej Mamy :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń