czwartek, 22 marca 2012

O mętnym wzroku:P

Tak, tak, nie tylko koale mają mętny wzrok:P Zajączki wielkanocne też:D


Jak tylko zobaczyłam ten wzór w marcowym numerze Cross Stitch & Needlework, wiedziałam, że powstaną z niego kolczyki:) Szybko zabrałam się za haftowanie, ale szybko też okazało się, że za małe kawałki kanwy przycięłam:( Do zszycia wyszło mi po 1 kratce odstępu:( Zniechęciłam się, ale Matkas uparcie mnie ochrzaniała, że mam kończyć kolczyki i już! Jak widać ochrzan Matkasa zawsze na mnie dobrze działa:P Kolczyki skończyłam już jakiś czas temu:)


Haftowałam na jasnoniebieskiej 18ct DMC, jedną nitką muliny DMC. French knoty wyszły całkiem nieźle, aż nie popsuły się nieco przy zszywaniu kolczyków:( Dzięki temu zajączki mają mętny wzrok, a ja niepowtarzalne kolczyki:P Dodałam jeszcze po niebieskim matowym koraliku Gutermanna i voila!


DSC01203


DSC01206


Jak widać każdy zajączek w innym kolorze:) Najbardziej podobają mi się zielony i fioletowy:)


DSC01211


DSC01213


Ale różowy i żółty też są bardzo wiosenne:D


DSC01215


DSC01209


Kolczyki wyszły małe, mają wymiary 1,5 x 3 cm.


No, to ja już jestem gotowa na święta, a Wy? :D


 


Aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Dziś przyszła przesyłka z Cross Stitch Card Shop! Bomba jak dla mnie:P A Wy musicie poczekać na chwalipięctwo, bo mam teraz sporo na głowie, więc nie wiem kiedy będzie następny wpis:( 


 


titania – Aha! Czyli jednak ruła:P Już Cię nie będę denerwować, bo od dawna nic nie pisałam, więc koniec z moimi publikacjami w gazetkach.


alex_sue – Ale przecież Ci „mówiłam”, że jak podałaś im adres to Ci nie odpiszą:P To teraz czekamy na mulinki! Ciekawe, do której dojdą szybciej:) Co do wystaw - raz w życiu byłam na takiej wystawie, jakieś 10 lat temu. To nie było DMC, tylko chyba Orchidea i Kram z robótkami to organizowali, bo pamiętam, że dawali darmowe numery gazetki. Co tam było? Pełno wyhaftowanych obrazków i obrazów na ścianach:) oraz sklepik, mały ale tak oblegany, że nie mogłam się do niego zbliżyć i chyba nic nie widziałam. Wtedy studiowałam jeszcze na polibudzie i nie miałam czasu na haft, więc poszłam z Matkasem, żeby sobie pooglądać w ramach relaksu po całym dniu na wydziale:D A co konkretnie jest na Krafcie, to musisz się popytać dziewczyn co co roku chodzą. Jakoś te wystawy zaczęły się jak wyjechałam do Stanów. A może wcześniej nie zwracałam na nie uwagi?

1 komentarz:

  1. mrs.knitters
    2012/03/22 07:50:03
    Ale Ci się namnożyło tych króliczków ;) hihi

    Ślicznie Ci wyszły te kolczyki.


    mama3005
    2012/03/22 08:02:03
    no nie wierzę! zrobiłaś RÓŻOWEGO??? woooow.....
    też "uwielbiam" ten kolor,brr...
    ale w sumie zajączki super.a kolczyki wyglądają bombowo. chyba też sobie jakieś stworzę,bo ty masz ich całkiem sporo i mnie zazdrość kłuje :D


    haftytiny
    2012/03/22 08:40:26
    już widzę te zajączki w cross stitcher i kolejna nagroda i kolejne chwalipięctwo:D Z góry już gratuluję:D dzięki za radę, adresu już nie napiszę, też będę bezczelna:D a na wystawę bym pojechała, ale kto to widział żeby w dzień powszedni organizować takie wystawy, żeby to chociaż sobota była, jak mam po pracy dojechać do Katowic w tygodniu???, prędzej bym w korku umarła:D pozdrawiam


    cecy44
    2012/03/22 08:45:28
    Świetne kolczyki.Ty to masz pomysły!Pozdrawiam


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-11.adsl.virginmedia.com
    2012/03/22 09:27:33
    No to super,czekam na chwalipiectwo!
    Kolczyki slodkie:] Widzisz tak to w zyciu czesto jest,ze odpowiedni opierdziel potrafi cuda zdzialac:] Wiem po sobie:P


    drugi.maurycjusz
    2012/03/22 09:29:35
    mętny wzrok kapitalny!!!chyba zapiszę się do Ciebie na kurs zszywania kolczyków, bo mi wiszą kocie do wykończenia i nie wiem, jak się zabrać;)


    ella1101
    2012/03/22 10:39:13
    Superowe zajce, ja tez gotowa na swieta, kartki zrobione dzisiaj leca w swiat. Pozdrawiam z cieplutkiego Toronto.


    damar5
    2012/03/22 11:36:02
    Hehehe superowe Hazyki :) Mnie najbardziej ten zolty wpadl w oko ,przystojniaczek ;-)
    Poz.Dana


    haftyska
    2012/03/22 11:58:46
    zajebiaszcze!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/03/22 12:38:07
    A zajaczki fajne!!!mama


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/03/22 13:41:48
    Kolczyki sa cudne!!! Ty to masz zawsze glowe do pomyslow :) Mnie podobaja sie wszystkie kolorki :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    malgorzata-p17
    2012/03/22 13:56:50
    ale słodkie:) super!


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/03/22 15:43:08
    Świetne pijane zajączki Ci wyszły! :-P
    Podziwiam za głowę pełną pomysłów!
    Pozdrawiam. :-)


    arabeska291
    2012/03/22 19:15:44
    Faje te Twoje świąteczne kolczyki


    kinga_kaza92
    2012/03/22 20:12:17
    To się nazywa talent;)) Śliczne są te króliczki i pomysł bardzo ciekawy;))


    4.mar.chewka
    2012/03/22 20:26:15
    no zeby mama musiala cie ochrzaniac!!!! wstyd!!!
    A tak powaznie to sliczne kolczyki i niespotykana ozdoba wielkanocna


    raeszka
    2012/03/27 19:38:36
    Kolczyki są cudne :).

    Jak je ubierzesz na pewno będziesz "gwiazdą wieczoru" :).

    OdpowiedzUsuń