wtorek, 27 marca 2012

9!!!!!!!! I normalnie brak mi słów:D

Bo co innego mam napisać? Zaraz się też zdziwicie:P


W miniony naukowy weekend w ramach relaksu zaglądałam sobie na blogi, a tu na blogu titani czytam, że widziała moje zdjęcie w najnowszycm WOCSie i że znowu coś wygrałam. Hmm, zdziwiłam się, bo nic mi ostatnio nie odpisali. Zapytałam titanii o co chodzi, ale nie mogłam wysiedzieć i czekać na odpowiedź na blogu:( Takie świństwo mi zrobić, rzucić takie info, jak ja staram się skupić na nauce:P Ale że główka pracuje 24h/dobę:P, to zaraz napisałam na ebayu do jednego sprzedawcy i do Hanulka, bo u niej widziałam nowego WOCSa na blogu. Z ebaya dostałam wiadomość, że jednak mnie nie ma – mówię, trudno i tak nie lubię tej gazetki po ostatnich przebojach z zaginioną nagrodą. Ale, ale, później przyszedł mail od Hanulka! I.... jestem, jestem! A jest to już moja 9 publikacja:P Szok, nie? :P


Gazetka niestety wygląda mało zachęcająco, bo na okładce mój „ulubiony” Kubuś:( Boziu, jak ja nie cierpię durnych dobranocek:( A „gratisy” tym razem też w moim „ulubionym” kolorze – różowym. Jeszcze gdyby był pastelowy! To nie, ten jest „wściekły”:P Dobrze, że przynajmniej połowa „prezentu” jest fioletowa :) Ten kolor już ujdzie:)


Zdjęcie gazetki z ebaya, więc nie prosić mnie tu o wzory:P Zanim do mnie dojrze, to minie pewnie miesiąc! Aaaaa, gazetka wychodzi w Anglii w ten czwartek, ale prenumeratorki z UK już swoje numery dostały:D Oto i WOCS nr 189!


wocs 189


A oto i zdjęcie od Hanulka! Hania, dziękuję bardzo:)


Scan


A dlaczego jestem w szoku? Bo mail już dawno wysłałam do nich, jakoś w styczniu. Po drugie, adresu nie podałam, ale chyba mają go już w swojej kartotece:P A po trzecie to się na nich obraziłam:P Za te problemy z nagrodami:( Coś mi się wydaje, że pani od przesyłek coś kombinuje. Może się mylę, ale podejrzewam ją o jakieś zyski z tych niedochodzących przesyłek:( Bo i pierwsza przesyłka z Cross Stitch Crazy jakoś dziwnie zaginęła, a druga zastępcza doszła. I jak się okazało, za obie odpowiada ta sama osoba.


No, ale co ja tam tym razem napisałam? Hmm, chyba połowę maila wycieli:P Ale nazwali mnie 3D makerem:P Czyli, że moje prace są trójwymiarowe:P Podmilają się, nie ma co!


„Tak bardzo zakochałam się w biscornu, które opublikowaliście w numerze 166, że musiałam je wyhaftować. Chciałam, żeby to biscornu było wyjątkowe, ponieważ miało być prezentem dla mojej mamy. Wyhaftowałam je więc na seledynowej kanwie od DMC, bo to jest jej ulubiony kolor i dodałam 2 guziki. Bardzo się jej spodobało! Mam nadzieję, że nie gniewacie się za zmiany jakie wprowadziłam, ale lubię bawić się różnymi materiałami i nitkami. Dziękuję bardzo za uroczy wzór!”


Ja tam jeszcze dodałam, że guziki są specjalne – jeden ala naparstek, a drugi przypomina poduszeczkę na igły, że igłę wyhaftowałam srebrną metalizowaną nitką, a nożyczki złotą muliną DMC, że wyhaftowałam też nitkę mulina satynową oraz zmieniłam serca haftowane od spodu, tak żeby bardziej przypominały serca, bo mama uwielbia serca. Sporo wycięli, nie? :P


Odpowiedź Sue: „Bardzo nam się podobają zmiany jakie wprowadziłaś do biscornu. Uwielbiamy jak hafciarki personalizują swoje prace, dodając coś wyjątkowego od siebie. Dobra robota! Mamy nadzieję, że spodobają Ci się nasze wzory na biscornu z gratisowej książeczki dołączonej do tego numeru.”


Oj, najśmieszniejsza to jest ta „super” nagroda, którą wygrałam:P Badziew straszny:P I coś mi się wydaje, że ponownie zaginie w transporcie:( Tata już mi poradził, żebym dała sobie spokój i maili do nich nie pisała, bo po co, skoro przyznają wirtualne nagrody:P Chyba go posłucham:)


 


Jak ktoś ma ochotę pooglądać szczegółowo moje docenione biscornu, to zapraszam tu.


 


Wczoraj nie umiałam w nocy zasnąć tak się chichrałam z tej publikacji:D Chyba już nie mają chętnych, że takie stare maile drukują:P I nigdy nie myślałam, że dwa razy w tak krótkim czasie nazwą mnie „stitching genius” :P


Aaaa, teraz już nie spodziewam się żadnych komentarzy pod tym wpisem! Wiadomo, że mi gratulujecie, że się ze mną cieszycie, więc po co zostawiać komentarze, nie? Przecież wiecie, że czytam w myślach, nie? No i wiem, jak to musi niektórych denerwować, że aż takie „sukcesy” odnoszę:P Powiem tak, mnie to kicha:P Ja się będę cieszyć, a wraz ze mną moja rodzinka:) A co Wy zrobicie, to Wasza sprawa:P


Tym optymistycznym akcentem kończę na dziś! Nauka woła, jak małe dzieci wołają „jeść” :P Namolnie i bez przerwy:P

2 komentarze:

  1. pkela_1
    2012/03/27 01:54:48
    Nie spodziewasz się komentarzy pod tym wpisem? - no to masz... :)
    Fajnie jest mieć się z czego cieszyć, a szczególnie gdy to dotyczy hobby, osobistych przyjemności.
    Lubię oglądać Twoje robótki, bo to mnie pozytywnie nastraja - nie ślęczeć miesiącami, a mieć satysfakcję i radość."Małe jest piękne", to mogłoby być motto Twojego bloga.
    Te wielkie projekty podobają mi się, ale mnie dołują od samego patrzenia.
    I lubię Twoje pisanie - szczere i prosto z mostu, chociaż chwilami mam wrażenie, że aż za bardzo podkreślasz, że prowokujesz.
    Aaa... - oczywiście gratulacje .:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ela


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/03/27 02:31:58
    Wow, znowu?!??!?! Nie ma co, rzadzisz w swiecie krzyzykow :P. Gratuluje i mam nadzieje ze to nie ostatnia publikacja, bo jakby nie bylo to samo wyroznienie dodaje ludziom skrzydel :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/03/27 02:48:20
    Ja się cieszę razem z Tobą i szczerze gratuluję!
    Czekam na relację z meczu NBA. ;-)


    mama3005
    2012/03/27 08:02:42
    widzę,że te "szczere" komentarze nie ustają....to z zazdrości..ludzi wolą,jak się komuś nie udaje,niż jak wygrywa. ja tam się cieszę i podziwiam. też oczywiście zazdroszczę. ale jakby ktos się pytał,to mogę powiedzieć,że "znam" tą artystkę;) pozdrawiam


    mamuska73
    2012/03/27 08:23:31
    no widzisz jaka ci niespodzianke walneli...gratulki a biskorniak cudny;odgrzebalam jeszcze kilka wzorkow robotkowych wkrotce poleca do ciebie ale w zamian poprosze o schemacik tego robotkowego biskorniaka


    OdpowiedzUsuń
  2. 4.mar.chewka
    2012/03/27 08:30:17
    Zaczne od tego co napisalas o Kubusiu Puchatku, to nie jest tylko "durna dobranocka" ale przede wszystkim ksiazka dla dzieci z fantastycznymi ilustracjami.
    Ostatnio doszlam do wniosku, ze twoje chwalipiectwo o publikacjach gazetowych jest lekko denerwujace. Piszesz o tym zanim gazeta dotrze do wszystkich i dzieki temu psujesz niespodzianke. Fajnie byloby otworzyc gazete, ktora ja tez kupuje i odkryc samemu, ze znowu opublikowali twoja prace. Jak sama piszesz, ze skoro drukuja takie stare maile to pewnie nie maja duzo chetnych, wiec tym razem to nie jest taki "wielki" sukces i nie ma czego gratulowac. Po prostu uzyli cie do zapchania dziury :)


    truskawki2701
    2012/03/27 08:37:16
    Gratuluję! A biscornu bardzo mi się podoba ;) Najbardziej ten naparstek w środku. Swoją drogą to szkoda, że nagrody nie przychodzą. Przecież je wygrałaś...


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2012/03/27 08:47:17
    To ja Cie nazwe raz jeszcze-dla mnie jestes genialna:]]]

    Gratuluje i przyznam szczerze,ze dla takiej nagrody warto zglosic swoja prace co w koncu nic nie kosztuje przeciez:]
    Czekam na kolejne publikacje!


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/03/27 09:10:14
    No nie masz Aniu szczęścia do nagród. Ten "badziewny" wzór, który ostatnio skrytykowałaś chyba specjalnie przyznali w nagrodę też i Tobie. Fakt, że nie jest on zbyt gustowny.
    Ja oczywiście cieszę się, że Ciebie docenili. Swoją drogą niezłym detektywem jesteś tropiąc własnie publikacje. Tak trzymaj!


    taminacodzien
    2012/03/27 10:16:29
    Oczywiście masz rację, że nie będę komentować, przecież czytasz w myślach :) a poważnie, super, że taka niespodzianka Cię spotkała, ja to zawsze się cieszę, jak zobaczę pracę znajomej osoby w gazetce , oczywiście chwalę się znajomością ( chociaż zazwyczaj tylko wirtualną ) na prawo i lewo :P


    renataa25
    2012/03/27 10:35:09
    Zdolna z Ciebie kobitka więc zamieszczają Twoje prace, ja również ciesze się razem z Tobą:)))
    Pytalas na kiedy mam termin, na 19 maja, będzie chłopiec:))) Już się nie mogę doczekać i jestem coraz większa:)
    Pozdrawiam ciepło!!!


    barbaratoja
    2012/03/27 10:38:56
    Nie da się okryć,że jesteś dobra w tym co robisz, jesteś mistrzynią małych hafcików ;-))))
    (umiem chwalić?)


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/27 10:55:35
    Nazwałabym Cię "paskudą" za takie prowokacyjne zakończenie posta, ale aż tak dobrze się nie znamy ;p
    MOJE GRATULACJE!!! Zdolniacha z Ciebie ;)


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/27 11:00:30
    Acha, no i muszę się pochwalić, że przez Ciebie zaczęłam oglądać The Walking Dead - wciągający, aż za bardzo ;p


    aeljot
    2012/03/27 12:07:57
    No pewnie,że myślałam, że czytasz w myślach :)
    GRATULACJE :)


    titania_yng_nghymru
    2012/03/27 17:55:42
    Fajnie, ze miałaś publikację na TWOC :) gratuluję.

    przepraszam, czytam tego posta ale budzi on we mnie mieszane uczyucia... ja tu chyba czegos nie rozumiem, czy ten post jest wymierzony w moją stronę czy tez tylko tak mi się wydaje i chodzi o kogos innego??? i dlaczego poraz drugi wychodze u Ciebie na blogu na tę "niedobrą"? najpierw ze nie przekazałam informacji o wygranej od razu? (czy ja mam taki obowiązek?) a tym razem że nie odpisuję natychmiastowo na twoj komentarz na swoim blogu???? dziewczyno zrozum, przecież ja nie zawsze mam czas siedziec na własnym blogu i odpisywac od razu na czyjes komentarze bo komuś sie spieszy, robię to wtedy kiedy mam wolny czas, sa tez jeszcze obowiązki - praca, dom :P poza tym dzieli nas roznica czasowa wiec to tez wchodzi w grę.
    sorry, ale jestem trochę rozczarowana takim podsumowaniem :(


    zakreconamysia
    2012/03/27 19:02:57
    I ode mnie dowody uznania ;o) Widzę że Cię doceniają w gazetkach ;o) Super hiper fantastycznie ;o)


    damar5
    2012/03/29 12:40:03
    Wymuszoneeeeee Gratuluje hihihihi :)
    Dalej do przodu ,kichaj nagrody ,wysylaj i niech publikuja, z tego tez wiele radochy :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń