środa, 28 marca 2012

Matkas zaskakuje:D

Dostałam dziś wiadomości, że niespodziankowe przesyłki Matkasa dotarły na miejsce! Dlatego dziś chwalipiętwo prac mojego Mamoka:D


Matkas, sama wymyśliła, że zrobi bransoletki koralikowe dla damar5 i cornelki2, czyli mojego etatowego podmilanka - Dany z Niemcowic i jej mamy:P Obie lubią niebieski, to Matkas zmachlowała modrą (jak mówi mama, bo ja się nie zgadzam:P) oraz metalizowano-niebieską bransoletkę. Doczepiła jeszcze motylka dla Dany i kwiatka w doniczce dla pani Kornelii i voila! Zdjęcia autorstwa Osobistego Ojca:) Tata zawsze mi wysyła zdjecia z lampą błyskową i bez, więc zamieszczam oba, bo nie jestem pewna, które kolorki są prawdziwe:P


Z lampą.


prezenty 010


I bez.


prezenty 009


Druga przesyłka to było podziękowanie dla siostry Alexls, Małgosi za ostatnią przesyłkę. Bransoletki niebieska-metalizowana oraz zielona to dzieła Matkasa. Kolczyki już kupne.


prezenty 011


prezenty 008


Mnie się najbardziej podoba zielona:) Za dużo tego niebieskiego, nie? :P Zlewa mi się z tłem bloga:P


Matkas, Ty zdolniacho! Wszystkie bransoletki są cudne :) A ja Twoja córeczka Aneczka też proszę o jakiś wyrób dla mnie:D


 


Boziu, ale mnie dziś nosiło na labie:P A wszystko przez Wasze komentarze:P Studenci czasem patrzyli na mnie jak na wariatkę:P Ale co tam, najważniejsze, że zrobili co mieli zrobić, że czegoś się nauczyli jak omawialiśmy ich odpwiedzi na pytania w instrukcji, a że miałam przy tym sporo radochy i że wspólnie się pośmialiśmy, to chyba tylko lepiej:D


 


Kurka, drugi dzień z rzędu z dwoma wpisami na blogu! Muszę Was przestać tak rozpieszczać, bo się jeszcze przyzwyczaicie:P


 


4.mar.chewka – Oki, to już wiem w co grasz:P Ale widzisz, nie wiedziałam o co chodzi i prawidłowo zareagowałam – śmiechem:P Ja też zawsze liczę, że trochę się pośmiejecie czytając moje wpisy:D


haftytiny – Matkas mówi, że mam sobie szukać wodnika, bo tylko wodnik wytrzyma z bliźniakiem:P Dla wyjaśnienia – tata jest bliźniak, a mama wodnik:D A w tym roku będą obchodzić 34 rocznicę ślubu:)

1 komentarz:

  1. haftytiny
    2012/03/28 08:15:32
    świetne, nic się nie zlewa :D pasuje idealnie:D piękny prezent Twoja mama przygotowała! szukaj też lwa:D mój mąż jest bliźniak (też tak marudzi jak Ty:P) , a ja lwica i jak narazie żyjemy zgodnie:D pozdrawiam


    haftyska
    2012/03/28 09:37:05
    świetne, po prostu rewelacja!


    Gość: Zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/03/28 09:58:55
    Zdolna! :) Bransoletki śliczne, te niebieskie najfajniejsze :D Buziaki dla Ciebie, Piegucha i dla Twojej Mamy Zdolniachy! ^^


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/03/28 13:49:45
    Bransoletki Twojej mamy śliczne. Ma talent.
    Przeczytałam Twój dopisek o znakach zodiaku. Może coś w tym jest. Moja mama bliźniak, tata wodnik, w tym roku obchodzili 35. rocznicę ślubu.


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/03/28 14:00:10
    Jejku jakie sliczne wyroby. A ja tej mojej bransoletki skonczyc nie moge, a juz jestem w polowie :(. Gratuluje zdolnej mamy :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: carse, *.free.aero2.net.pl
    2012/03/28 19:08:34
    Nie no, rodzinkę masz utalentowaną, nie powiem ;)
    A co do znaków zodiaku, moi rodzice to lew i koziorożec, dwa niezwykle charakterne znaki. Ale żyją ze sobą bardzo dobrze, chociaż czasem pióra lecą ;p A do tego ja, baran... Rogacizna rządzi ;]


    chwilo_trwaj
    2012/03/28 21:36:59
    Czy Matkas robi bransoletki na zamówienie? Bo ja bym np chciała taką.


    damar5
    2012/03/29 12:31:35
    No przepiekne:) Pani Iwono w imieniu swoim i Mamy jeszcze raz bardzo dziekujemy:) Juz wkrotce wyladuje na moim przegubie :)
    Mama nic nie napisze bo komp odmowil posluszenstwa :(
    Dzieki Ania i Tobie ,ze sie chwalisz zdolnosciami swojej Mamy bo moge juz popodziwiac nasze slicznosci :)
    Pozdrawiam Was Obie :)Dana

    OdpowiedzUsuń