wtorek, 27 marca 2012

I znowu się tłumaczę:(

Kurde bele, widzę, że moje poczucie humoru znowu kogoś obraża:( Dziewczyny, mój blog jest dość specyficzny, bo piszę go nie cenzurując mojego poczucia humoru:D Taka jestem w życiu, więc i tak piszę mój blog:) Wiem, że stałe czytelniczki już wiedzą na co sobie pozwalam i że raczej z uśmiechem reaguję na wiele rzeczy i sytuacji. Ale po ostatnim komentarzu Titani, stwierdziłam, że znowu nadszedł czas na wyjaśnienia.


Titaniu, wcale nie jesteś niedobra, powiedziałabym nawet, że jesteś super hiper:) Tylko dzięki Tobie dowiedziałam się o mojej najnowszej publikacji! Wielkie dzięki!!!!!!!!!! :* Jeśli uraziły Cię moje słowa, to przepraszam, nie taki był mój zamiar:( Po prostu już taka jestem niecierpliwa i lubię wiedzieć o swoich małych sukcesach jak najszybciej się da:) Chyba cieszyć mi się wolno, nie:D Po prostu z tej wielkiej radości nie mogłam wysiedzieć na tyłku i musiałam działać, dlatego napisałam maila na ebayu i do Hanulka. Ja wcale nie oczekuję, że będziesz mi ekspresowo odpowiadać na komentarze, bo sama tego nie robię (hmm, może poza tym:P). Ale zrozum, że nie wiedziałam o co chodzi i ciekawość mnie zżerała!!!! Moja głowa pracuje 24h/dobę, przez co czasem nie umiem zasnąć, bo dalej myślę:P Nawet jeden karykaturzysta mi zwrócił uwagę, że przy pozowaniu było widać, że siedzię i nad czymś intensywnie myślę:P


Dlatego jeszcze raz wszew i wobec ogłaszam, że Titania to fajna dziewczyna! :)


Co do podsumowania mojego ostatniego wpisu, tak, to był przytyk:P Do nikogo konkretnie, ale taki ogólny:P Jak to u mnie, nie ma dobrego wpisu bez OPR dla czytelników:P Po prostu zauważyłam ostatnio, że moje kolejne wpisy chwalipięckie cieszą się coraz mniejszą popularnością, co widać po ilości komentarzy. A że mój blog, to sobie mogę napisać co o tym myślę, bo kto mi zabroni:P I cieszę się, że tyle dziewczyn w odpowiedni sposób na niego zareagowało:) Oj, jak ja lubię jak mi zostawiacie humorystyczne komentarze:D


 


Na koniec chciałam bardzo podziękować za wymuszone komentarze (czyt. sprowokowane:P). Tak, znowu żartuję, jakby ktoś nie zauważył:P


 


pkela_1 – Oj, oj:D Z tym prowokowaniem to sama sobie nie zdawałam sprawy, aż mi dziewczyny w komentarzach nie wyjaśniły, że to robię:P Lubię podchwytywać pewne rzeczy z komentarzy i je umieszczać w kolejnych notkach:P


4.mar.chewka – Hmmm, nie wiem jak miałam odczytać Twój komentarz, ale wywołał u mnie salwy śmiechu:P Przez Ciebie miałam problemy z myciem zębów! Wstydź się:P I coś mi się wydaje, że nie każdy nadaje się na zapychacza dziur:P


renataa25 – Super! Gratuluję! I powiem Ci, że majówki są najlepsze! Mój brat jest z 11 maja, tata z dnia matki, a ja z 24 maja:) Także już się bój, jaki charakterek Ci się trafi:P


 


No to mykam do studentów! Zaraz z nich się pośmieję:P

1 komentarz:

  1. titania_yng_nghymru
    2012/03/27 19:00:37
    Ok, wyślij jeszcze wiąchę kwiatów do uk i przeprosiny przyjęte :P
    jak miałabym się obrażać po takim poście ;)
    zauwazyłam ten charakterrrno-zaczepny styl twojego bloga juz wczesniej
    ale i tak nie lubię jak się mnie stawia w złym świetle, zwłaszcza przed nieznaną mi publicznością :) bo chyba mało kto mnie tu zna, odwiedzam twoj blog dopiero od niedawna
    spoko, nie przejmuj się, lepiej idź się pouczyć :P


    4.mar.chewka
    2012/03/27 20:10:54
    Oj! Piegucha nie tylko ty mozesz prowokowac i miec dziwne poczucie humoru, myslalam ze jak wstawie :) to poznasz ze zartuje. Po prostu czytam uwaznie twoj post i przyczepiam sie wszystkiego czego sie mozna przyczepic :)


    haftytiny
    2012/03/27 21:32:17
    ależ Ty masz charakterek :P chyba ciężko z Tobą wytrzymać:DD

    OdpowiedzUsuń