wtorek, 6 marca 2012

Maluszek :]

Oto i malutki naparstek do mojej kolekcji:) Powstał w sobotę w niecałą godzinę. Musiałam się jakoś zrelaksować po napisaniu kartkówki online:P


DSC01121


Maluszek, bo mierzy tylko 3,5 x 3,1 cm, haftowany na granatowej 16ct, dwoma nitkami muliny DMC. Kolorki znowu lekko zmieniłam. Tak jak ostatnio, ździebko opitoliłam oryginał:P


lin-set-trousse-et-etui-a-ciseaux-fait-main-a-broder-au-point-de-croix


Pretensje za nudne wpisy naparstkowe proszę kierować do xgalaktyki, bo to znowu jej zawdzięczam wzorek:D Kasiu! Jesteś super:D


Początkowo planowałam oprawić go w czerwoną ramkę.


DSC01102


Ale okazało się, że mieści się w turkusową i chyba w niej docelowo zostanie:) Wiem, nie pasuje idealnie, ale tylko te trzy ramki mam – zieloną, czerwoną i turkusową. A zielona od wczoraj też zajęta:P Już mamie dziś złożyłam zamówienie na małe rameczki:D Ale chyba wszystko pooprawiam dopiero jak będę miała swoją wymarzoną ścianę:]


DSC01139


I jeszcze cała “saga”:P


DSC01142


Ostatnio coś nie umiem się oderwać od igły, więc spodziewajcie się kolejnych wpisów xxx. Obiecuję, że będą też inne hafciki, nie tylko naparstkowe. W niedzielę powstało coś z innej beczki:D


 


Dzięki za komentarze:) Wiem, że nie wszystkim podobają się moje kolorowe kanwy, ale pamiętajcie, że to mi się mają podobać, bo u mnie zawisną na ścianie:P Dlatego nadal mówię zdecydowane „nie” białej kanwie i brązowym ramkom:P Niech żyją kolorowe kanwy i kolorowe ramki!!!!!! :D


 


4.mar.chewka – A ja jako „majówka”, dostawałam na urodziny konwalie:) I dostawałabym do dziś, gdybym nie była tak daleko:( Poza niezapominajkami, konwalie to moje ulubione kwiatki:)

1 komentarz:

  1. arabeska291
    2012/03/06 22:19:51
    a to coś w środku to co :/ bo widęz igłę,szpilkę ,ptaszka, naparstek i ... coś . fajne maleństwa tworzysz :)


    iskierka_duszy
    2012/03/06 23:01:22
    Są prześliczne:)


    paga-tek
    2012/03/07 00:34:52
    Kolejny fajny hafcik :) Takie malenstwa powstaja szybko i przyjemnie, mam nadzieje, ze juz niedlugo i ja doczekam malych wzorkow :)


    cornelka2
    2012/03/07 07:39:33
    Mnie się podobają kolorowe kanwy ,ale mam ich mało i robię tylko czasami na nich . Kolekcja będzie bardzo ładna pozdrawiam


    xgalaktyka
    2012/03/07 08:39:02
    Szalona Kobieta !!!
    Produkujesz w zaskakującym tempie....powiadam Ci jeszcze chwila i ściany braknie Anula ;)
    Buziaki :*


    Gość: carse, *.play-internet.pl
    2012/03/07 08:52:00
    Wszystkie mają swój urok i naprawdę nie wiem co inni mają do kolorowej kanwy - dzięki temu obrazki się wyróżniają i zapadają w pamięć :)
    Ja zawsze zastanawiam się co zrobić z takimi maleństwami, bo mam dziwny odruch i stwierdzam, że haft powinien być albo większy, żeby można go powiesić na ścianie, albo mniejszy, żeby móc wręczyć go w prezencie... Zaczęłam mieć dziwny nawyk, żeby jednak każdy obrazek dało się jakoś praktycznie wykorzystać ;) Chyba powinnam zacząć go w sobie zwalczać...


    edytadzik24
    2012/03/07 09:28:30
    Jak dla mnie bomba :) super te maluchy :) każdy jeden ... i powiem szczerze ramka niebieska bardziej pasuje haha jak dla mnie oczywiście :)
    Idę wydziergać też taki naparstek z konwalią ... podkradnę, ponoć kwiatki kradzione lepiej rośną ;)
    Pozdrawiam :)


    drugi.maurycjusz
    2012/03/07 10:00:16
    seria naparstkowa świetna!!! popieram Twoje "nie" dla białych kanw- mi też się już zachciało kolorków i nawet pomarańczowe serwetki zrobiłam, co do mnie niepodobne zazbyt:) pokażę niedługo i tylko coś polakieruję, aby wreszcie wysłać Ci paczuszkę:)
    najważniejsza wiadomośc- znalazłam drugą szafkę na naparstki, dzisiaj rano!!!!!!hiphip hurra!!!


    haftyska
    2012/03/07 11:38:20
    fajny, maleństwa są z reguły urocze :)


    damar5
    2012/03/07 13:07:43
    Sliczne malenstwo :) Ten ptaszek jest urokliwy :)
    Poz.Dana


    zakreconamysia
    2012/03/07 18:59:12
    Kolejny niesamowity hafcik ;o) Czy ja mogę się uśmiechną o te dwa wzorki ;o) Ten pierwszy który haftowałaś wcześniej i ten dzisiejszy?


    mamuska73
    2012/03/08 00:05:25
    kolejny cudny maluszek;mi osobiscie bardziej sie podoba czerwona ramka ale to juz zboczenia;ogolnie lubie ten kolor i owego nigdy u mnie zbyt wiele


    Gość: Lacrima, *.bb.online.no
    2012/03/22 16:34:12
    Witam:)
    Jakiś rok temu skorzystałam z Twojego kursu na oprawę obrazka.
    Na moim blogu zamieściłąm wtedy link do Twojej strony.
    Teraz wróciłam bo zachciało mi się znowu coś wyszyć.
    Te naparstki powaliły mnie kolana.
    Czy istnieje możliwość uzyskania ich wzorów????
    marzena@police.pl
    Zapraszam do mnie
    zamotanalacrima.blogspot.com/
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń