niedziela, 18 marca 2012

Cierpliwość popłaca:)

Czyli chwalipięctwa ciąg dalszy:P Moja najnowsza, ósma (!) publikacja w gazetce! Długo na nią czekałam:( Miała ukazać się w Cross Stitcherze już w numerze 247, ale ukazała się dopiero w 251. Gazetka dopiero 21 marca trafi do kiosków w Wielkiej Brytanii, ale już wczoraj wypatrzyłam ją na ebayu i ładnie spytałam się sprzedawcy czy mnie tam w niej nie widzi:P A dziś zostałam uszczęśliwiona zdjęciem! Boziu, jak czasem obcy ludzie, z którymi się tylko kilka maili wymieniło potrafią mile zaskoczyć:)


Oto i nowy Cross Stitcher!


$(KGrHqZHJF!E88evqLyQBPY5POswUw~~60_58


A oto i moja praca! W szoku jestem jak wielkie zdjęcia wrzucili:) A zdjęcia robił mój Osobisty Ojciec! Tata jesteś wielki:*


img165


Biscornu bardzo starawe, bo powstało jeszcze zanim założyłam blog. A dla przypomnienia pisałam o nim tu.


Żeby Was nieco pomęczyć dam większe zbliżenia:P


biscornu1


I co tam napisali? “Anna miała sporo radości z mulinami Color Variations od DMC w jej dwóch biscornu.” Hmmm, nieco je rozmonożyli:P Bo biscornu jest jedno, ale z każdej strony ma inny kolor:P


I jeszcze mój mail!


biscornu2


To co tam tym razem napisałam? Tytuł: „Stare pomysły odświeżone”


„Wasz magazyn nigdy się nie starzeje – nawet stare numery mogą być wielką inspiracją. Kiedy szukałam małego motywu do wykorzystania w moim pierwszym 15-częściowym biscornu, znalazłam mały kwiatek, który sugerowaliście jako ozdobę szalika. Wyhaftowałam go trzema różnymi kolorami mulin Color Variations od DMC na czarnej kanwie. Zszywanie było trudne, ale nie mogłam go zostawić nieskończonego. Dziękuję za wszystkie małe wzorki, które drukujecie w Waszej gazetce – można je wykorzystać na tak wiele sposobów.”


Oj, ale się cieszę! To dobry koniec tygodnia:)


Nagrody jak widzę nieco zmienili, poprzednio dostałam zestaw od Madeiry, który pokazywałam tu. A teraz obdarowują mulinami Anchora:) Przydadzą się! U mnie tylko DMC w sklepach.


biscornu3


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Przy okazji komentarza od cecy44, zauważyłam, że licznik na blogu przekroczył już 100 000! Dziękuję za wszystkie odwiedziny! Nie spodziewałam się, że tak szybko dojdę do takiej liczby odwiedzin – ja Prowokatorka, co zaczepne wpisy robi i uważa się za najmądrzejszą w okolicy:P Tym bardziej dziękuję:P I obiecuję trzymać się dalej mojego wyjątkowego stylu:P W końcu dobry ochrzan nie jest zły,nie? :D


 


Dziś sobie nieco pohaftuję wieczorem, bo finał drugiego sezonu Walking Dead – już się boję o moich bohaterów! W prawie każdym odcinku ktoś ginie:P Taki to fajny serial, że nikt nie może się czuć bezpieczny:P A później jeszcze Breakout Kings – też fajowy:)


 


Udanego tygodnia! U mnie temperatura we wtorek i środę może sięgnąć nawet 27C!!!!!!!!!!!!!


 


haftytiny – Na maile czeka się różnie. Raz odpisują na drugi dzień, czasem po kilku tygodniach, a w przypadku reader panel (specjalnie sprawdziłam) nawet kilka miesięcy. Maila ze zdjęciem i adresem wysłałam do nich 18 października, a odpisali 16 stycznia.


cecy44 – To takie koszmary Ci się w nocy śnią:P


truskawki2701 – Przecież żartowałam z tym cedzeniem:P Taki dobry humor wczoraj miałam, że tak napisałam:D Na poważnie na blogu piszę tylko gdy jestem przybita:( Co jak widać po jakości notek, zdarza się bardzo rzadko:P


fejferek – Jak nie przestaniesz mi wymyślać, że potrzebuję pocieszania to chyba rzeczywiście wpadnę w deperesję:P Ostatnio chodzę cholernie zmęczona, ale też i cholernie szczęśliwa, więc żadnego pocieszania nie potrzebuję! Ale dziękuję:)

2 komentarze:

  1. Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/03/18 22:15:44
    Hej !
    Gratulacje. Ale Ci szybko "stówka stuknęła". Czytają Cie inni w tym i ja, bo:
    - pokazujesz to co można nabyć w "karaju-raju okazji" za przysłowiowe grosze,
    - pokazujesz swoje hafciarskie prace,
    - bo piszesz o życiu,
    - bo... tu można wymienić jeszcze dużo powodów.

    A może zastosowałaś w praktyce rady zawarte w książce Margaret Mason "Poradnik dla bloggerów. 100 pomysłów na ciekawy blog" ;)
    Pisz dalej pozdrawiam Iza N-P.


    damar5
    2012/03/18 22:34:27
    Trzese lapka na gratulacje :) :) Fajne te biscornu ,zupelnie o nim zapomnialam :)
    Nagroda trafi Ci sie boska :):) trzymam paluchy by doszla szybko :) :)
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.mm.pl
    2012/03/18 23:08:14
    Gratulacje ! I oczywiście zazdroszczę :)
    Pozdrawiam


    4.mar.chewka
    2012/03/18 23:13:01
    Gratuluje stowy, ja tez niedawno swietowalam moj maly 10tys. wynik chociaz po tym co mi powiedziala moja mama to mam teraz watpliwosci czy byl on taki uczciwy. Otoz moja rodzicielka powiedziala mi, ze odkryla, ze jak wchodzi i wychodzi z mojego bloga to numer za kazdym razem sie zmienia i to moze ona nabila mi tak licznik :)
    Mam pewne podejzenia co do twoich publikacji roznogazetowych- 8 to zaczyna byc uzaleznienie? Mysle ze najmniej szkodliwe ze wszystkich mozliwych uzaleznien. Ja tam lubie patrzec jak ktos sie cieszy ze swoich wlasnych osiagniec, chociaz nie jest to popularny sposob myslenia. Wiekszosc ludzi uwaza, ze lepiej takie rzeczy ukrywac a jeszcze lepiej krytykowac sie samemu zanim zrobia to inni nawet jesli nie ma do tego podstaw.


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/18 23:34:47
    Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko Ci pogratulować ;) Raz spróbowałam zrobić biscornu, ale nie miałam odpowiedniej instrukcji do jego wykończenia i została mi taka małą smutna szmatka. Może jak trafię na lepszy opis, to spróbuję jeszcze raz.
    I widzę, że trafiłaś na dobry serial - Walking dead. A dlaczego dobry? Bo bohaterowie nie są nieśmiertelni ;p Ja pod tym względem uwielbiam "Grę o tron" George'a R.R. Martina (mowa o książce, nie o serialu ;)). Jego bohaterowie nie są ani nieskazitelni, ani jednoznacznie źli czy dobrzy. Popełniają błędy, ponoszą konsekwencje tego, co robią, nie omija ich pech czy nieszczęście. Powiedziałabym, że jak na książkę w klimacie fantasy, jest ona całkiem realistyczna... Chociaż irytuję się często, kiedy autor znęca się nad moimi ulubionymi postaciami ;p Albo je uśmierca...


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/03/19 08:28:37
    Anku!!!Ciesze sie z Toba! Tak trzymac - mama


    haftyska
    2012/03/19 09:26:09
    gratulacje po raz n-ty!! :) natchnęłaś mnie swoimi listami do redakcji i postanowiłam również spróbować swoich sił hehe


    edytadzik24
    2012/03/19 09:38:28
    Gazetka będzie ogólnie ciekawa :) ładne kolorki ma okładka :) będę na kolana sępić o wzory jakby coś ... uprzedzam ;)

    Gratuluje kolejnej publikacji :) lubią Cię w tych gazetkach jak nic :)
    Miłego początku tygodnia :)


    beatrix73
    2012/03/19 16:46:06
    Gratuluję. Igielniki bardzo ładne.
    Ja jestem dopiero na siódmym odcinku, ale trochę mnie przeraziłaś, na razie nikt nie zginął - oprócz poszukiwanej nadal dziewczynki. Serial jest świetny. Mało mi serce nie wyskoczy podczas oglądania. ;)))


    titania_yng_nghymru
    2012/03/20 20:10:12
    Ej no, widzisz, doczekałaś się swoich biscornu w publikowanym numerze
    jak przeglądałam nowego CS to rzuciły mi się w oczy, uśmiechnęłam się bo przypomniałam sobie jak o nie mnie pytałaś i domysliłam się, ze to te twoje,wyczekiwane :)
    oni chyba to mają jakaś długą kolejkę publikacji w tym CS

    pozdro
    www.sew-it-pretty.blogspot.com


    haftytiny
    2012/03/21 07:36:02
    no to kolejnej stówki:D ja nie wiem jak Ty to robisz, ze nawet stare prace wyślesz i masz publikację:D a ja czekam i czekam...


    alex_sue
    2012/03/21 10:12:08
    O jacie! Ten czerwony obrazek jest mój :) Tylko szkoda że na maila mi nie odpisali :(


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/03/21 15:58:09
    Gratuluję tej publikacji! W mojej ulubionej gazetce.
    Kiedyś też wysłałam im zdjęcie jakiejś mojej pracy, ale zdjęcie ich nie zadowalało, więc dałam spokój. Nie miałam motywacji do kolejnych maili.
    Ty Aniu natomiast rekordzistką jesteś. Myślę, że mulinki to super nagroda. W naszym hobby nigdy ich za wiele, a zestawy, wiadomo mogą nie być w naszym guście.
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń