poniedziałek, 5 marca 2012

Od końca, bo czemu nie :P

Większość z Was wybiera ramki i oprawia prace na sam koniec. A u mnie czasem jest odwrotnie:D


Malutkie rameczki kupiłam już dawno w Joann, chyba z 2 czy 3 lata temu. Jedną wykorzystałam na oprawienie Grecji dla taty, a kolejne właśnie zapełniam hafcikami naparstkowymi:)


I właśnie od ramki wszystko się zaczęło. Wybrałam pod nią hafcik i następnie kanwę. I tak oto powstało to maleństwo:)


DSC01106


Jest to kolejny wzór od xgalaktyki. Kasiu! Dziękuję raz jeszcze:)


Hafcik jest malutki, bo powstał na czarnej kanwie 16ct Charles Crafts, dwoma nitkami muliny DMC. Tym razem nie miałam legendy z kolorami, więc wybrałam te same kolory co w poprzednim hafciku:) Maleństwo mierzy 3,7 x 3,7 cm.


Dla porównania tak wyglądał oryginał. Jak widać ździebko go ogołociłam:P


konwalie


A oto i ramka, do której się przymierzałam.


DSC01086


Ale chyba nie będzie docelową, bo mam co do niej inne plany, więc hafcik raczej powędruje do tej rameczki:D Choć wydaje mi się, że w obu wygląda nieźle:)


DSC01085


Uwielbiam konwalie, a Wy? :)


Wszystkie hafciki są z jednej firmy. Mam jeszcze kilka innych, więc oczekujcie kolejnych częsci „sagi”:P


Tym razem kolorki wyszły takie jak w naturze:) A nie odblaskowe jak ostatnio:P Pewnie część z Was pukała się w głowę, że takie odblaski wybrałam:P To macie dowód, że jednak aż tak szalona nie jestem:D


A i coś mi się wydaje, że część z Was sobie pomyliła te małe stokrotki z tymi kobyłami, co wiele dziewczyn już wyhaftowało. Te są malutkie w porównaniu z tymi pierwszymi i jak dotąd widziałam je tylko u Mysi:)


DSC01093


To tyle:)


 


Moim wiernym komentatorkom dziękuję za komentarze:) A reszcie za odwiedziny:P


 


pagatek – Oj, Agata! Nawet nie wiesz, jak ja się cieszę, że żyję w Michigan! Jak słucham jak u Ciebie pogoda wariuje, to wolę moją dziurę:D


haftytiny – Mama mówi, że bloga nie założy:P A z motywacją to nie mam problemów, wystarczy mały OPR od Matkasa, że się opinkalam i zaraz ruszam do roboty:)

1 komentarz:

  1. Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/03/05 08:31:33
    Rzeczywiście saga powstaje ;). Ale nie dziwię się, bo wiem, że lubisz naparstki.
    Ja i tak uwielbiam moje "kobyle" w stosunku do Twoich stokrotki.
    Nie miałam okazji skomentować koralikowych bransoletek Twojej mamy, a są piękne. Od kiedy dostałam rozgwiazdę od Kasiulka trochę zainteresowałam się tym tematem i podziwiam to bezszydełkowe wykonanie.


    haftowaneprezenty
    2012/03/05 08:41:12
    Łeee, faktycznie - te Twoje naparsteczki z kwiatkami są maciupcie. Elegancko!
    Czy ja mogłabym się do Ciebie uśmiechnąć o wzorek? Bo te wielkie bardzo mi się podobają, ale raczej czasu nie będę miała na takie wielkie, a te malutkie - to się machnie raz, dwa, trzy :)

    A w ogóle - to gratuluje ciągłej bytności w gazetach wszelakich. To się koleżanka publikuje, no no :-))) Pozazdrościć :-)

    Michalina


    Gość: Zimna29, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/05 09:07:41
    Piegucha mówiłam Ci już kiedyś, że jesteś szalona? :) Rewelacyjne te naparsteczki Ci wyszły! ;) I od końca, ramka-> haft :D, też można, a czemu nie? Śliczne te konwalię, też je uwielbiam... :)
    Buziaki :*


    truskawki2701
    2012/03/05 09:11:16
    Mnie bardziej podoba się w czerwonej ramce. Kolory się bardzo ładnie komponują ;)
    Śliczne prace!

    Pozdrawiam, I.


    Gość: , *.rzeszow.vectranet.pl
    2012/03/05 09:15:20
    Ciekawy pomysł - najpierw ramka, potem haft. Muszę spróbować :) Stokroteczki są śliczne :) Też lubię konwalie!


    damar5
    2012/03/05 10:56:00
    Uwielbiam konwalie jak i Ty :) Oryginal jakos do mnie nie przemawia,nie zerklabym nawet na ten obrazek .W Twoim wydaniu jest wyrazisty i o niebo lepszy ,bardzo fajnie wyszlo :)
    Poz.Dana


    haftyska
    2012/03/05 12:01:14
    fajnie, inaczej nie znaczy gorzej :)


    Gość: , *.dsl.bell.ca
    2012/03/05 13:03:07
    Ale piekne te naparstki, jestem ciekawa dalszych hafcikow.


    paga-tek
    2012/03/05 13:52:18
    Calosc bardziej podoba mi sie w ramce czerwonej. Wzor haftu jest przesliczny, uwielbiam konwalie :)

    Pozdrawiam


    misia-be
    2012/03/05 14:01:52
    Ale sie naparstkowo zrobiło :) Świetnie to wygląda wszystko razem :P


    1_iwonan
    2012/03/05 14:33:36
    Czerwona rameczka - the best! I jak zwykle wszystko śliczne!!!


    4.mar.chewka
    2012/03/05 14:51:30
    Bardziej od konwali lubie tylko stokrotki takie wlasnie jak mieszkaja w twoich naparstkach, jak bylam mala to dostawlam bukiecik stokrotek na kazde urodziny.Sliczne te hafty ja jednak wolalabym je na jasnym tle, np. do tego niebieskiego nie potrafie sie przekonac, jakis uraz mam czy co?


    xgalaktyka
    2012/03/05 15:54:58
    Cuuudeńko...miniaturka , jak ta lala:)
    Fajnie widzieć...ile radości sprawia Ci Aniu haftowanie tych (jak to mówi mój zacny małżonek ) naparstkowych "duperelków ";))
    A jak by Ci było jeszcze za mało...mam dla Ciebie kilka nowych schematów :)
    Zaglądaj na maila!
    Buziaki zagłębiańskie ;)
    K.


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/03/05 19:45:10
    Cudne maluszki :) Fajnie wyglądają na tych kolorowych kanwach.
    Ja też tak ma, że ramkę wybieram po skończeniu haftowania :)
    Pozdrawiam ciepło


    mamuska73
    2012/03/05 21:28:39
    powalajace sa te twoje mini naparsteczki;kocham hafciki o tematyce hafciarsko-robotkowej ;zbieram rozne schemaciki tylko czasu brakuje wszystko pohaftowac;niemniej jednak bylabym wdzieczna jakbys powiekszyla moja kolekcje"do wyhaftowania" o kolejne schematy
    PS;zrysowalma ci wzorek na biscorniaka bozonarodzeniowego z moich ufokow,tyle ze narazie stary maly remont zapodaje i czesc sprzetu jest pochowana a w tym skaner


    arabeska291
    2012/03/06 22:02:05
    ale maleństwo :) chyba bardziej podoba mi się Twoja ogołocona wersja

    OdpowiedzUsuń