środa, 21 marca 2012

Miło dostawać niespodzianki:)

Nawet jeśli obejrzało się je tylko na skypie:P A kto mnie tym razem uszczęśliwił? Hmmm, dwie osoby:) Alexls obiecała mi kiedyś naparstek z jej rodzinnego miasta, Tarnowa. Ale że Ola w Stanach i ja w Stanach, to przesyłka do Katowic przyszła od siostry Oli, Małgosi. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za paczuszkę!!!!


Matkas ją oczywiście rozpakowywała na skypie:) Zawsze mamy sporo radochy na wizji, bo listonosz zwykle przychodzi w czasie naszej śniadaniowej rozmowy:P Bo śniadanie bez mojej rodzinki nie smakuje tak dobrze:P


Przesyłka przyszła już w zeszły poniedziałek, ale tata miał czas zrobić zdjęcia dopiero wczoraj.


No to podziwiajcie i zazdrośćcie:P


Oto i sprawca tej całej „imprezy”. Bardzo ładny:)


prezenty 007


A teraz „suprajsy” jakie były dołączone do naparstka. Zupełnie się ich nie spodziewałam!


W tajemniczym pudełeczku....


prezenty 005


...kryły się takie cuda! W moim ulubionym czerwonym kolorze:)


prezenty 006


Kolczyki i bransoletka z masy perłowej:) Wszystko dzieło Małgosi!


prezenty 001


A na dodatek mama znalazła jeszcze szklany wisior.


prezenty 003


Olu, Małgosiu, dziękuję bardzo!!!!!!!!! Już nie mogę się doczekać aż będę mogła z bliska pooglądać:) Ale przede wszystkim założyć:) Matkas mi teraz maca i maca, i nie wiem co z tego zostanie, jak przyjadę:P


Aaaaa!!!!!!!! Przesyłka zastępcza, za tą która nie doszła, wczoraj dotarła do MI! Co prawda sporo badziewia tam powsadzali, ale większość da się jakoś przerobić:P Choć pewnie nie to mieli autorzy na myśli:P Pochwalę się już wkrótce!


 Upały nadal trwają! Dziś było 27C, jutro ma być 29C!!!!!!! Jak ja kocham się pocić:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Po ilości komentarzy, widzę, że niektórym  coraz trudniej jest mi gratulować:P Dlatego tym bardziej doceniam te szczere słowa, które u mnie zostawiacie:) Fajnie, że jesteście! W końcu największy sukces jest niczym, jeśli cieszymy się nim sami:(


 


chica111 – A co Ty się tak podmilasz? :P Książki nie znam, ale coś czuję, że nie ma tam nic o wodolejstwie, ochrzanianiu czytelników i innych moich małych „grzeszkach” blogowych:P


4.mar.chewka – 8 publikacji to nie efekt uzależnienia, tylko wodolejstwa:P Tak lubię pisać, że jak brałam się do pisania jednego maila do gazetki, to od razu pisałam dwa lub trzy. I tak kilka wieczorów spędziłam:P A pisać lubię od dawna, zwłaszcza po angielsku. Kiedyś pisałam po 2-3 wypracowania z angielskiego na lekcjach historii w LO. Tak mi się nudziło:P Ale przynajmniej zaoszczędzałam sobie czas i efektywnie wykorzystywałam te 45 minut:) Zresztą nie wszystkie maile, tzn. prace mi wydrukowali. Na te 8 publikacji to chyba z 14 maili napisałam, więc po prostu trzeba próbować, bo nie wszystko się podoba w redakcjach. A co do cieszenia się z własnych sukcesów, kurka, nie wiedziałam, że ludzie lubią się sami biczować:( Głupie to!


carse – Instrukcji do biscornu jest sporo, więc może poszukaj jakiejś innej. Na początku nie podobały mi się biscornu nic a nic. Aż mnie obrzydzenie brało na ich widok, ale raz spróbowałam i wpadłam po uszy:) Uzależniają! A co do serialu – Walking Dead jest na podstawie komiksu:) Nie czytałam, bo nie przepadam za komiksami, chyba że są to Muminki:) Ale w tym sezonie po każdym odcinku WD, w tv był specjalny talk show – Talking Dead, gdzie aktorzy i twórcy serialu się pojawiali. I stąd właśnie się dowiedziałam, że sam autor komiksu zmienia trochę w serialu – pojawiają się nowe wątki, a nawet jeden z głównych bohaterów w serialu, nie ma żadnego pierwowzoru w komiksie. I to jest fajne, bo jak nawet ktoś czytał komiks to może być wiele razy zaskakiwany oglądając serial:)


haftyska – Powodzenia!


beatrix73 – Hmmm, do czasu stodoły mało się działo w drugim sezonie. Ale druga część sezonu jest bardziej „ruchawa”:P A już finał sezonu wbija w fotel! Chciałam haftować, ale normalnie nie mogłam oderwać oczu od ekranu! Ręce mi się trzęsły i serce waliło jak oszalałe! Boziu, jaki to dobry serial:) I już nie mogę się doczekać następnego sezonu, bo już wiem, że będzie dobry!


titania – Oj, nieładnie, nieładnie:P Ja tu żebrzę o informację, czy jestem czy nie, po obcych ludziach na ebayu, a Ty masz gazetkę w łapkach, wiesz, że czekam od miesięcy i milczysz:(

1 komentarz:

  1. haftytiny
    2012/03/21 07:33:45
    Gratuluję niespodzianek, to faktycznie miłe:D Naszyjnik cudny! pozdrawiam


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/03/21 08:02:27
    Ha! czyli jednak nie dość że paczka dotarła to jeszcze pocieszajkę od kogoś dostałaś :P takaś sprytna :P
    czekam do jutra, żeby zobaczyć co tam do ciebie dotarło, bo ciekawa jestem.
    pozdrawiam i do usłyszenia
    aga


    mama3005
    2012/03/21 08:03:28
    ale super biżu dostałaś!ten czerwony kolorek jest cudny...naparstek też niczego sobie,chociaż ja nie kolekcjonuję.ale może rozejrzę się w Jarku,czy nie mają? otworzyli takie cóś z rękodziełem i nie tylko. nawet tam wczoraj zajrzałam,ale o naparstkach nie pomyślałam:D zajrzę wkrótce.pozdrawiam.Lidzia


    kinga_kaza92
    2012/03/21 08:04:20
    Piękny prezent;))


    titania_yng_nghymru
    2012/03/21 08:40:22
    Ej no, jak to od miesiecy????
    zanim zdążyłam ci powiedziec ty juz posta opublikowałaś :)
    jestem zaskoczona jak szybko ludzie na ebayu mają nowe subskrypcje!!!!! to musiał byc ktoś z uk :) moja przychodzi na ok. 5-6, 7 dni wczesniej zanim pojawi sie w sklepach :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/03/21 13:50:05
    Super niespodzianki :) ta bizuteria jest cudna :) zazdroszcze!!! A upaly to widze ze takie same jak i u mnie.

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2012/03/21 13:58:10
    bardzo ładny naparstek:)
    i biżuteria również. gratuluję zdobyczy:) a właściwie prezentu.


    cornelka2
    2012/03/21 16:38:43
    Ekstra naparstek będzie zdobił Twoją kolekcję . Niespodzianka super . No i kolejny raz gratulacje za nagrodę szczęściara jesteś tak trzymaj pozdrawiam


    damar5
    2012/03/22 11:34:51
    Bardzo milo :) i jeszcze milej jak sie dostanie cos od serca :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń