czwartek, 8 marca 2012

Wszystko wygląda lepiej na czarnej kanwie :D

Znacie moją „miłość” do koloru różowego:P Takim samym uczuciem pałam do róż:P Po prostu nie znoszę tych kwiatów. Jeden osobnik mi je obrzydził i już nigdy się do nich nie przekonam:( Ale naparstek i moja nowa saga przekonały mnie do tego malutkiego hafciku:) Jednak na czarnym tle wszystko wygląda ciekawiej:) Wzorek z tego samego wora, czyli od xgalaktyki:) Dzienks:D


DSC01126


Tym razem hafcik nieco większy (4 x 4,5 cm), więc by się zmieścił w rameczkę sięgnęłam po czarną 18ct. Haftowałam jedną nitką muliny DMC, jednak znowu zmieniłam nieco kolorki:P Nie wiem dlaczego, ale w oryginale naparstek miał być łososiowo-brązowy? Ja zmieniłam kolorki na biały i ecru. Róże wyszły bardziej biskupie niż różowe, a małe prześwity pozwoliły mi to wszystko przeżyć:P Im więcej czarnego tym lepiej:D  W tym jednym przypadku prześwity są jak najbardziej wskazane:D


DSC01125


Jak Matkas zobaczyła mój nowy hafcik, to pomyślała o tym samym co ja – o torebce mojej babci:) Mamy w domu pamiątkę po babci – czarną torebkę na wielkie wyjście - malutka ze “złotym” łańcuszkiem i drobnym hafcikiem z przodu. Torebka zrobiona jest z delikatnego materiału, motyw jest kwiatowy, a xxx mikroskopijne! Cudna jest:) I zawsze nam przypomina o babci, choć nie ma jej już z nami od wielu lat:(


Hafcik jak zwykle powstał w zawrotnym tempie:P 1,5h w poniedziałkowy wieczór i gotowe!


Dla porównania oryginał.  Naparstek akurat najmniej widoczny:P


necessaire-de-brodeuse-country-aida-a-broder-au-point-de-croix


I moje wszystkie maluszki razem:)


DSC01130


Oraz kolekcja w komplecie:D


DSC01133


Już myślę nad kolejnymi hafcikami, ale jest trudniej, bo nie mam już ramek:( Chyba będę musiała przejść na tradycyjny sposób – najpierw haft, później ramka. Będzie ciężko:P Jak już wspominałam mam tylko 3 takie małe ramki:( Nawet szukałam w zeszłym tygodniu kolejnych, ale nigdzie nie ma takich maleństw:( Szkoda:(


DSC01136


Aaaaa! Nie wiem czy zauważyłyście, ale tym razem xxx wyszły równiutkie:D Sama muszę się pochwalić:P


Kolejne dwa małe hafty już gotowe:) Ale to w następnych wpisach:P Zdziwicie się co wpadło mi w łapki:D


 


arabeska291 – W środku jest nieco większa igła:P Mnie się tak wydaje, że ten ptaszek to taka ozdobna szpilka, więc po prawej stronie są mała igła i mała szpilka, a po lewej duża igła i duża szpilka:)


edytadzik24 - :) Ty jedna się przynajmniej przyznałaś, że bedziesz odgapiać:P Choć trzeba było powiedzieć wcześniej, wysłałabym Ci wzorek. Najbardziej mnie wkurza, jak widzę, że coś zgapione ode mnie, a dziewczyny piszą, że gdzieś widziały w necie albo jeszcze gorzej nic nie piszą i później inni myślą, że takie kreatywne są, a po prostu bezczelnie kopiują. To boli:( Ale staram się coraz mniej się tym przejmować, bo i tak nic z tym nie zrobię:(


drugi.maurycjusz – A gdzie zdjęcie półeczki? Przecież wiesz, że mnie od dawna zżera ciekawość!!!!!!!!! Świnka:P


mamuska73 – Czerwona ramka niestety się nie rozmnoży:( Chętnie bym wszystko oprawiła w czerwone ramki, bo to mój drugi ulubiony kolor, zaraz po czarnym, ale nie da się:(

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2012/03/08 00:59:53
    Kolejne sliczne malenstwo. Ja lubie roze, w tym roku musze zasadzic jakis krzaczek roz, bo juz od 5 lat sie zbieram i zebrac sie nie moge :P. A jak duze ramki sa do tych hafcikow? Wiem ze ciezko znalezc tutaj ramki malych rozmiarow, sama kiedys szukalam i niestety nie znalazlam :(

    Pozdrawiam


    haftytiny
    2012/03/08 07:24:22
    no i masz rację, czarna kanwa jest chyba najlepsza na takie maleństwa, ale ten ostatni obrazek (różowe kwiatuszki) ładnie wyglądałby i na białej kanwie, jest uroczy. Cały komplet wygląda super, ja z takimi maleństwami pewnie zrobiłabym jakieś podusie na igły, ale przekonałam się do małych uroczych obrazków, może kiedyś pochwalisz się już całą ścianą z naparstkami i obrazkami.


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/03/08 08:18:55
    Naparsteczki są przesłodkie! sama bym sobie tez wyhafciła gdybym miała teraz czas na haftowanie czegokolwiek poza moim kolosem ;)
    nie mogę się doczekać następnego maleństwa :)
    pozdrawiam
    aga


    truskawki2701
    2012/03/08 08:25:10
    Śliczne! Nie mogę się oprzeć... Czy mogłabym liczyć na wzory? ;)


    cecy44
    2012/03/08 08:44:47
    Śliczne te Twoje hafciki.Lubię takie maleństwa.Pozdrawiam.


    mamuska73
    2012/03/08 09:03:32
    no wlasnie kobietko jaki to rozmiar tych ramek;moze przy okazji ja cos znajde,bo ja to raczej wieksze gabaryty w ramy wsadzam wiec czasem moze i cos widze malego ale przechodze obojetnie a tak bede miec na uwadze ....zawsze tez mozna zrobic na zamowienie u stolarza lub w sklepach internetowych;musze odszukac tych specjalistow od ram to ci link podesle
    a co do rozmnazania czerwonej ramki to znajac mnie i moje wyskoki to pewnie bym przemalowala...no chyba ze plastik to dupa zimna


    mamuska73
    2012/03/08 09:04:20
    no i zapomnialam pochwalic cudny hafcik;ja lubie takie klimaty...czysty romantyzm


    aeljot
    2012/03/08 09:06:19
    No i sama siebie chwalisz za równie krzyżyki...ale należy Ci się pochwała bo hafty, czy raczej hafciki bo to takie maleństwa, wyszły ślicznie.
    A ja różowy kolor w haftach lubię :P (no ale ja mam małe córki więc pewnie przez to i na długo zostanie ;) )


    cornelka2
    2012/03/08 09:07:17
    Sliczny naparstek lubię wszystkie kwiatki ,ale róże najlepiej są przepiękne więc cieszę się,że zrobiłaś ten naparstek pozdrawiam


    edytadzik24
    2012/03/08 09:29:55
    Haha ;) Ania nawet u siebie napisałam, że to od Ciebie odgapione. Ale masz racje ... fakt czasami takie kradzieże niestety są nagminne...wiem, że to boli, ja zawsze wszystko biorę do siebie...ale ostatnio stwierdziłam, że czas przestać się przejmować, bo wiadomo ludzie są różni niestety i na to nie ma siły.
    Co do Twoich maleństw kolejny nieziemski obrazek :) ten jeszcze bardziej mi się podoba:) u mnie powstał magnesik z niezapominajką konwaliową haha :) czyli misz masz ogólnie.
    I wszystkiego naj z okazji DNIA BAB :)


    haftyska
    2012/03/08 09:34:36
    turkusowa ramka wymiata!


    damar5
    2012/03/08 10:14:27
    Piekna saga naparstkowa :) Ten chyba najladniejszy :) mimo, ze rozowy ;-) ale taki pelny jest :)
    Poszperam u mnie w pudle bo cos mi swita,ze takie male rameczki mialam ,wieczorkiem Ci napisze :)
    Poz.Dana


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/03/08 11:05:34
    Hej !
    Widzę że haftowana naparstkowa miłość trwa. Bardzo ładne hafciki. Pozdrawiam Iza N-P.


    anenia-vladona
    2012/03/08 15:18:06
    Aniu piękna ta Twoja kolekcja naparsteczków :-) jakby były specjalnie stworzone do tych małych ramek :-)
    wbrew pozorom ja też bardzo lubię wyszywać na ciemnych kanwach - miałam już przyjemność z czarną i granatową i na pewno coś jeszcze na nich powstanie.... kiedyś hihihi
    teraz ciekawa jestem co też nowego zrobiły Twoje łapki ....


    arabeska291
    2012/03/08 19:08:03
    dzięki za wytłumaczenie :P co do ramek to warto zrobić na zamówienie, nawet takie mini. u mnie właśnie mamy takiego pana,który rameczki robi jakie sobie tylko kto zażyczy, a kosztują grosze. Chciałabym zobaczyć ta Twoją kolekcje już na ścianie. Myślę,że będzie wyglądać super. oj, chyba zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń