środa, 14 marca 2012

Za dobrze mi :D

Tak jak już aeljot kilka razy wspominała, za dobrze mi ostatnio:P Ale co tam! I tak się pochwalę:P


Znowu opublikowali moją pracę w gazetce xxx!!!!!!!!! Tym razem jest to Cross Stitch Card Shop:) U mnie niestety zamknęli jedyną księgarnię w mieście, a zarazem jedyny sklep w okolicy, który sprzedawał Card Shopa, więc musiałam posiłkować się ebayem brytyjskim. Od razu poprosiłam o przesłanie gazetki do rodzicków i wczoraj właśnie dotarła, a chwilę później dostałam skany od taty:) Oj, radochy mieliśmy wiele:D


Tak więc przechodzę do prezentacji:) „Jestem” w Cross Stitch Card Shop nr 83, który trafił do brytyjskich kiosków 1 marca.


card shop


Do gazetki dołączony jest zestaw z pandą:) Matka już go maca i maca i suszy zęby:D Znaczy, znowu jej się coś spodobało i znowu będę „musiała” wyhaftować:P Oj, widzicie jaka to radocha haftować dla Matkasa:)


panda


A teraz główny punkt programu, czyli moja publikacja!!!!!!!!!! Gazetka jak wiecie jest typowo kartowa, ale że ja nie uznaję kartek z xxxx (czyt. nie umiem takich robić), to kilka z ich wzorków przerobiłam na przywieszko-podusie:) Tematem przewodnim są kaczuchy Witzy:)


kaczucha


Co prawda wysłałam im zdjęcia wszystkich pięciu poduszeczek, ale wybrali sobie jedną do publikacji. Dla przypomnienia moje pozostałe poduszeczki z Witzy można obejrzeć tu i tu. A teraz przetłumaczę moje wypociny i dowiecie się dlaczego tak bardzo lubię te wzorki:D


Tytuł notki to oryginalny tytuł mojego maila:) – Zakochana w Witzy’m!


„Chciałam Wam pokazać jak wykorzystałam wzór Witzy z serii Suzy’s Zoo ze starego numeru Cross Stitch Card Shop. Bardzo lubię tą postać – jej fryzura przypomina mi fryzurę mojej mamy kiedy rano budzi się! W ciągu ostatnich lat opublikowaliście wiele wzorów z Witzy i wreszcie zdecydowałam się je użyć. Chciałam, żeby przetrwały dłużej niż kartki i żeby mogły zdobic wiele miejsc, więc zdecydowałam się zrobić małe zawieszki. Wszystkie je dałam mojej mamie, która stwierdziła, że porozwiesza je po całym mieszkaniu! Ten poniższy z bombką jest idealny na Boże Narodzenie!


Starałam się stworzyć z nich małą kolekcję, więc wszystkie wyhaftowałam na jasnozielonej kanwie z DMC , dodałam wstążki oraz guziczki w kształcie serc, ponieważ moja mama uwielbia serca. Mam w planach jeszcze następne zawieszki, więc proszę o kolejne wzorki, żeby mi ich nie zabrakło!”


I jeszcze odpowiedz Hannah: „ Anna, z Ciebe jest kolekcjoner pełną gębą – te wzorki pochodzą z bardzo archiwalnych numerów Card Shop! Jednak dobrze,  że je zachowałaś, bo Twoja mała zawieszka jest sporym sukcesem. „


Jak zwykle rączki ich świerzbiły i nieco pozmieniali mego maila, ale były to poprawki raczej kosmetyczne. Najbardziej jednak szokuje mnie, że aż tak muszą być brytyjsko-angielscy, że moje amerykańsko-angielskie „mom” zmieniają na brytyjsko-angielskie „mum”. Oba słowa znaczą to samo – mama. Mnie tam bardziej podoba się mom, bo kojarzy mi się z mother, a mum to raczej z mumią:P


Matkas się śmieje, że zdradziłam jej wielki sekret z fryzurą:P Ale rano właśnie jest artystycznie rozczochrana:P A że ma krótkie włosy to wygląda podobnie do kaczuchy ze wzorków:D Sama też się śmieję z własnej fryzury o poranku, bo moje długie kłaki po nocy układają się w lwią grzywę:P Sama tą poranną „fryzurę” nazywam „król lew”:P


Card Shop jako gazetka karteczkowa obdarowuje karteczkowymi nagrodami. O takimi właśnie!


nagroda


Mam tylko nadzieję, że dojdą do mnie, bo nagrody z WOCSa sprzed 2 miesięcy jeszcze nie dostałam, ale o tym innym razem, bo akcja się rozwija i jest to temat na osobny wpis:(


Podsumowując jest to moja siódma publikacja:D Następna i ostatnia na dłuższy czas, będzie 21 marca w Cross Stitcherze:)


 


Dzięki za zachwyty nad zajączkiem:) Taka z niego słodka kuleczka, co się dorwała do największej marchewki w okolicy:D


pagatek – Oj, juz tydzień temu było mi ciężko haftować zajączka i ogladać Walking Dead, ale co się stało w tą niedzielę to mnie już totalnie zszokowało! Chyba coś wisi w powietrzu, bo jakie może być inne wytłumaczenie?:P  Choć pewnie nie powiedzą w tym sezonie tylko w następnym:( A oglądasz też Talking Dead? Normalnie chichram się idiotycznie jak to oglądam:D A najbardziej przy ich sondach:P


edytadzik24, drugi.maurycjusz – Ten mój braciszek Maciuś to ma 32 lata:P Choć i tak wielu ludzi mówi do niego Maciek, bo wygląda bardzo młodo:)


drugi.maurycjusz – A tata mi odradzał takie prośby:P Ufff, ulżyło mi, bo się bałam, że się obrazisz:(

1 komentarz:

  1. mamuska73
    2012/03/14 07:03:14
    gratulki po raz kolejny;fajna kaczuchowa zawieszka a zastawik pandowy przeslodki normalnie;prezent za publikacje kichowaty troche ze tak powiem,nawet dla osob robiacych kartki;rewelki nie ma o nie


    aeljot
    2012/03/14 07:19:10
    No i co ja mogę Ci napisać ... :P Że się chwalisz to już wiesz ;)
    Gratulacje. I fajna nagroda. Nie będziesz teraz mogła się wymówić, że nie lubisz robić karteczek bo przy takiej nagrodzie nawet nie wypada :D


    Gość: , *.welnowiec.net
    2012/03/14 07:46:42
    Ladnie to tak zdradzac rodzinne tajemnice?mama o poranku...


    xgalaktyka
    2012/03/14 08:16:21
    Moje gratulacje Anula :)
    Jeszcze kilka publikacji...i będę musiała się zwrócić do Ciebie...po autograf :)
    A co !
    Jak tak dalej pójdzie...to w końcu staniesz się rozpoznawalna w szerokim świecie:)

    Uściski :)


    truskawki2701
    2012/03/14 08:45:16
    Gratuluję! Należało Ci się! Poduchy świetne;)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;D


    iskierka_duszy
    2012/03/14 10:04:10
    Twoja kaczuszka jest piękna. O to może i ja wyśle swojego Tatty Teddy Cooking on też jest ze starych zbiorów, ale napisać do nich po angielsku to już nie dla mnie. Gratuluję publikacji no i czekam na następna:) Wzorek pandy jest przesłodki jeśli nie byłby to problem to po proszę o schemat.
    Pozdrawiam cieplutko
    Iskierka


    damar5
    2012/03/14 11:12:19
    Gratuluje :) Za tak wspaniala zawieszke nalezy sie super nagroda :)byleby tylko doszla ;-) ale i sama publikacja jest juz sama w sobie fajnym wyroznieniem :)
    Gratisik uroczy wcale sie nie dziwie ,ze Mama zeby ostrzy :)
    Poz.Dana


    paga-tek
    2012/03/14 12:51:00
    Gratuluje kolejnej publikacji :). Jesli chodzi o serial to my zgodnie z moim chlopem stwierdzilismy, ze to jakis wirus :). Zobaczymy co to bedzie, robi sie naprawde ciekawie... Ja po tym serialu to odrazu zasypiam :P Niestety inaczej nie wstalabym rano zeby moje dziecie wyprawic do szkoly...

    Pozdrawiam


    4.mar.chewka
    2012/03/14 15:07:42
    widze ze stajesz sie gwiazda swiatowego xxx, ale uwazaj zeby ci woda sodowa nie udezyla do glowy :) :) , bo wiadomo co niesie za soba slawa :)Jeszcze sie tak stanie ze zazyczysz sobie czerwony dywan przed wasza przyczepa :) Oczywiscie zartuje, ciesze sie ze publikuja twoje prace.
    Zawieszke pamietam jak pokazywalas juz kiedys, lubie te rozczochrane kaczki i ja tez mialam taki problem jak twoja mama tyle ze ja straszylam poranna fryzura wspollokatorki z akademika :)


    pakma
    2012/03/14 16:29:21
    Hejka!!! Nie dziwie sie, ze Twoj matkas tak sie przymila do tej pandy, bo mi sie tez ogromnie podoba :) Ja tam zadnego zeza nie widze :) Pisalas mi kiedys zeby Ci jakies zdjecia porobic z tej gazetki, ale nie moge sobie przypomniec, co i jak mialo byc... Daj znac, a ja jak wolna chwile znajde, to obstrykam co trzeba :)


    musiak87
    2012/03/14 22:36:48
    WOW, gratuluję, rzeczywiście - dobrze Ci i wcale się nie dziwię;) Poduszeczka urocza:) Pozdrawiam serdecznie!!!


    arabeska291
    2012/03/14 22:42:47
    fajne, wszystkie pięć wariacji :)

    OdpowiedzUsuń