piątek, 9 marca 2012

I tak źle, i tak niedobrze:P

Jak mam turbodoładowanie i haftuję jak szalona, to narzekacie, że mam zwolnić. Jak się chwalę publikacjami w gazetkach, to mówicie, że mi za dobrze i mam przestać przynudzać. Jak pokazuję zakupy, to Was denerwuję i przeze mnie obśliniacie klawiatury. Oj, ciężko mam z moimi czytelniczkami:P


To dziś dla odmiany....trochę Was podenerwuję:P Zakupy co prawda stare, bo z zeszłego roku, ale jakie jare:D


Po pierwsze moja wymarzona półeczka!!!!!!!!!!! Kiedyś widziałam ją za 35$, ale aż tak rozpustna nie jestem. Aż po kilku miesiącach oczekiwania inny sprzedawca na ebayu wystawił ją za 7$!!!!!!!!! Tym razem musiała być moja:) Jest boska!!!!!!!!!!!! I tworzy parkę z poprzednią półeczką Thimbleville ().


DSC01149


Choć ta nowa jest chyba ładniejsza:) Ma takie śliczne czerwone “dachówki”:D


DSC01152


DSC01154


W stanie prawie idealnym!!!!!! A rocznik ma bardzo dobry, bo ten sam co mój brat:D


DSC01156


I jeszcze jeden naparstek do mojej kolekcji:) Też z ebaya, z mojego ulubionego miasta – Chicago:) Tata się mnie ostatnio pytał, czy w tym roku też pojadę do Chicago? Pewnie, że tak! Dopóki będą organizować wycieczki z kampusu do Chicago, to ja jadę:)


Dziewczyny przypatrzcie się dokładnie! Cały naparstek – skyline oraz napis są z xxxxxxxx !!!!!!!!!!!!!


DSC01160


DSC01164


DSC01162


Dziś miałam też udane zakupy spożywcze:P Nie ma to jak znaleźć w sklepie w lodówce pojemniki półgalonowe (1,89L) mleka po 1$ sztuka:) Zaraz kupiłam 6 :D Tylko tyle, bo tylko tyle mi się mieści do koszyka rowerowego:( Oj, teraz mogę pić, a pić:)


 


Na koniec coś przez co mam ciary na plecach ile razy słucham:) Mamuska73, specjalnie dla Ciebie! Bo choć życie jest niesprawiedliwe i czesto daje w d..., to jest super!!!!!!!!!!







 


Co do rameczek na małe hafciki. Dziewczyny, bez przesady! To haft ma być najcenniejszą rzeczą w tej parze:P Ramka jaka się w sklepie trafi taka będzie. Nie upadłam na głowę, żeby wydawać kasę na ramiarza:P Bez obrazy, dla tych co wydają. Po prostu wolę wydać $$$ na kanwy, mulinki, etc. Każdy ma swoje priorytety, nie? Także nie szukajcie, dam sobie radę! Już w domu mam trochę takich małych ramek, prawie wszystkie zapełnione hafcikami:) Jakby co, to zrobię najazd na gliwickiego Van Gogha:P Dla niewtajemniczonych – Van Gogh to super sklep z artykułami dla plastyków, który ma sporą i ciekawą ofertę ramkową:) A sklep na trasie znanej i lubianej, bo z gliwickiego dworca PKP na Politechnikę Śląską:) Trasa gęsto zaludniona w godzinach porannych:D


 


Hamerykańskie rameczki mają następujące wymiary:


- zielona i czerwona – 6,8 x 9 cm, dziura na hafcik: 4,4 x 7 cm


- turkusowa – 7,5 x 10 cm, dziura: 3,7 x 6,1cm


Wszystkie są plastikowe.


 


A czarna kanwa jest dobra do wszystkich hafcików – małych, dużych, średnich. Jak Wam się natomiast nie podoba mój wybór kolorów, to umówmy się, że Wy sobie haftujcie na białej, a ja na czym sobie zażyczę:P


Na ścianę naparstkową niestety musimy wspólnie poczekać. Szkoda, że nie mogę Wam pokazać jak wygląda w mojej głowie:D

1 komentarz:

  1. Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/03/09 08:06:34
    Hej !
    NO to zaraz powstanie cała naparstkowa wioska. Pozdrawiam Iza N-P.


    drugi.maurycjusz
    2012/03/09 08:12:40
    półeczka urocza:) a naparstek iście hafciarski!:)))


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/03/09 09:17:50
    Półeczka jest boska! Zazdroszczę i gratuluję udanego zakupu!


    arabeska291
    2012/03/09 09:43:16
    naparstek stworzony dla Ciebie :). półka bombowa,masz szczęście do zakupów,zawsze uda Ci się coś wyłowić


    damar5
    2012/03/09 11:07:03
    Fantastyczna poleczka :) i naparstek tez :) warto bylo czekac bo cuda Ci sie dostaly :)
    Poz.Dana


    paga-tek
    2012/03/09 13:45:14
    Super polka :) A o rozmiary ramek pytalam bo na zdjeciu wydaja sie "normalnej" wielkosci, a okazuje sie ze sa malenkie :))

    Pozdrawiam


    1_iwonan
    2012/03/09 14:17:58
    Półeczka śliczna, tylko odkurzć bym jej nie chciała:) A naparsteczek z xxx super !!!


    cornelka2
    2012/03/09 16:07:20
    Piękna półeczka naparstek bardzo ciekawy a z piosenkę dziękuję bo bardzo ją lubię pozdrawiam


    4.mar.chewka
    2012/03/09 18:29:24
    Super "mebel" tylko na cala twoja kolekcje naparstkow to pewnie kilka takich trzeba. Co do czarnej kanwy to mi tez sie podoba ale nie uzywalabym jej do wszystkiego. Natomiast nie zgadzam sie co do tanich ramek, bo jesli ktos wyhawtowal cos duzego i spedzil nad tym wiele miesiecy to takie dzielo zasluguje na porzadna rame i ja osobiscie nie zalowalabym pieniedzy.



    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/09 22:20:30
    Wygląda na to, że tworzysz całe naparstkowe miasto u siebie na ścianie ;) Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałam idei haftowania czy szycia z pomocą naparstka... zawsze miałam wrażenie, że większą uwagę poświęcasz wtedy temu co masz na palcu, niż temu, co szyjesz ;p
    Oczywiście gratuluję zakupów, bardzo ładne :)
    A, no i zgodzę się z poprzedniczką - kiedy haftujesz coś dużego i pracochłonnego, naprawdę nabierasz ochoty na to, żeby oprawić to najlepiej jak się da, nie zważając na koszty.
    Pozdrowienia z podwarszawskiego lasu :)

    OdpowiedzUsuń