poniedziałek, 12 marca 2012

Od moich chłopaków:)

Dziś pochwalę się, co dostałam od moich chłopaków na dzień kobiet:) Tata dopiero dziś miał czas, żeby zrobić zdjęcia, więc z małym opóźnieniem pokazuję na blogu:)


Mój brat tydzień pracował nad prezentem dla mnie:) Co prawda wzór był przeze mnie zamówiony, ale wykonanie przerosło moje oczekiwania. Maciek, jestem z Ciebie bardzo dumna:) Dziękuję bardzo! Kardynałek jest prześliczny:)


Dziewczyny, oto i mój nowy witraż:) Wiem, że nie będzie jak dla Was wyglądał na idealny, ale dla Maćka to naprawdę duża sprawa:)


kardynaĹ?ek 001


Od Osobistego Ojca dostałam coś, co ubóstwiam:) Cudną filiżankę do mojej kolekcji:] A wraz z nią moją ulubioną herbatę Earl Grey:) Oj, mogłabym ją pić codziennie:P Tata, dziękuję bardzo:)


Zdjęcie z opakowania, bo rodzicki nawet nie rozpakowały mojego prezentu:P Takich mam porządnych rodzicków, że jak przychodzą do mnie paczki to je otwierają dopiero jak gadamy na skypie:) A prezenty, jak widać, czekają na mnie w opakowaniach:D


kardynaĹ?ek 002


I co? Fajnych mam chłopaków, nie? Chłopaki, dzienks :*


 


Dziś w nocy zmieniliśmy czas z zimowego na letni:) I nawet pogoda o nas zadbała, bo było aż 16C!!!!!!! Co prawda niektórzy studenci pomylili chyba pory roku i łazikowali po kampusie w krótkich spodenkach, koszulkach z krótkimi rękawkami i nierozłącznych japonkach:P Ja byłam ostrożniejsza i tylko przewietrzyłam trencz oraz półbuty:P Ale poszaleliśmy z Czerwonką nieźle:) W 30 min dojechaliśmy do Walmarta, który jest oddalony ode mnie o 10 km. Uwielbiam szybką jazdę na rowerze:D Może nie jest to zawrotna szybkość, ale na taką mnie obecnie stać:P


Aaaaa, przyznam się Wam do czegoś:P Tak bardzo nie akceptuję zimy, że nawet zegarków nie przestawiam na czas zimowy:P Tzn. tych co noszę na ręce:P Ostatnio jeden pan profesor był w szoku, że już tak późno jak spojrzał na mój zegarek i musiałam się tłumaczyć, że to czas letni:D


To teraz jeszcze pochwalę się małymi zakupami:P Może poniższe informacje przydadzą się moim czytelniczkom z Hameryki:D


W Walmarcie dopadłam kolejne ramki plastikowe.  Ostatnie 4 sztuki przecenione na 75 centów.


DSC01290


W tym serduszko, które będzie dla Matkasa:) Już je widziała i na sam widok szczerzyła zęby:D


DSC01293


Wstąpiłam jeszcze na moment do Targeta i kupiłam za 1$ takie wesołe wstążki:)


DSC01286


A wczoraj w Hobby Lobby wypatrzyłam na clearance haftowane guziczki:) Paczka po 71 centów! To skusiłam się na kilka paczek:)


DSC01275


Mufinki, mniam:)


DSC01277


DSC01281


DSC01283


DSC01285


DSC01279


Koniec chwalenia się na dziś:P


 


Dziękuję za liczne komentarze:) Aż się zdziwiłam jak wiele z Was nie znało wzorku z misiami.  Wczoraj miałam tak twórczy wieczór, że skończyłam pracę, przez którą mama ciągle mnie ochrzaniała:P, a także zaczęłam kolejnego misia, ale już z innej serii:)


 


Odnośnie próśb o przesyłanie wzorków mam uwagę. Prośby bez podania maila nie będą uwzględniane. Jestem leniwa i nie chce mi się szukać Waszych maili czy w mojej poczcie czy na Waszych blogach:P No chyba, że z kimś częściej piszę, to nie będę udawać głupiej:P Jakby co, to zawsze możecie pisać na moją pocztę gazetową (piegucha). Natomiast prośby od osób, których nie znam albo które piszą komentarze tylko jak o coś proszą będą rozpatrywane negatywnie. Taka moja wola i odwołania od niej nie ma:P


 


damar5 – To jest on, Gwiazdeczek:D Ja się staram otaczać płcią męską:P


edytadzik24 – O cholibka! Dziękuję za takie zwierzenia:)


1_iwonan – Co do odkurzania, to kurz chyba raczej opada, co? Dlatego jak się odkurza to zaczyna się od góry, nie? Co do mokrej szmatki to wg mnie raczej kurz się może przylepić jeszcze bardziej do rzeczy odkurzanej. Ale ja się mogę nie znać, jestem tylko chemikiem, a nie fizykiem:P


aeljot – Chyba masz rację z tą satysfakcją, bo margo191 po raz drugi mi je dziś wytknęła:P


Gość: , bas2-toronto09-1176131506.dsl.bell.ca – A kto to do mnie pisze? Bo ja nie mam pojęcia, kto prosi o wzorek i jak niby mam się podzielić? A już od dawna się zastanawiam kto mi takie miłe komentarze zostawia:)


mamuska73 – Oj, ile razy i od jak dawna Ty mi tu piszesz o skanerze? Jakoś słabo motywujesz swojego męża:P


zbojka – Też myślałam o negatywie, tzn. o czekoladowej kanwie i kremowej nitce. Ale jak spojrzałam na Gwiazdeczka, to stwierdziłam, że wybieram jednak kolory pod niego:)


margo191 – Wow, aż tak Ci się nudzi? Jak masz ochotę mi wytykać te same błędy po kilka razy, to Twoja sprawa, ale trochę mnie to dziwi i śmieszy. No nic, każdy ma jakieś hobby, jak widać Ty bardzo oryginalne:P


truskawki2701 – Nie chcę Cię dobijać, ale „powiem” Ci, że moje magnesy były w jednej paczce. Oryginalna cena to 3,5$, ja zapłaciłam połowę:) Taka skąpa jestem:P

2 komentarze:

  1. Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2012/03/12 02:15:47
    U mnie było dizisiaj 19 stopni!!!!! I wreszcie otworzyli korty na zewnątrz, latałam za piłką przez dwie godziny :D U mnie studenty w japonkach chodzą cały rok, nawet jak pizga sniegiem i wiatrem, nigdy tego nie zrozumiem. Widziałam ostatnio w Hobby Lobby te haftowane guziczki i od razu pomyślałam o Tobie :)


    Gość: zbojka, *.play-internet.pl
    2012/03/12 06:57:56
    Witraż od Maćka jest śliczny - na pewno bardzo się dla Ciebie starał :) też kolekcjonuję filiżanki i kubki - takie zboczenie mam - część z nich wywędrowała ze mną do pracy, bo skutecznie ktoś mi kubek podprowadza ... co za ludzie mogliby chociaż poprosić =P. A co do miśków masz rację, w tej wersji kolorystycznej bardzo pasują do Gwiazdeczki ... ja chyba jednak się skuszę na odwrócenie kolorów, ale to za jakiś czas. Muszę na razie pokończyć pozaczynane prace, a doba nie chce mi się rozciągnąć =o(


    truskawki2701
    2012/03/12 09:25:41
    hehe no troszkę mnie dobiłaś;) Ale zniosę to dzielnie ;)
    a witraż jest cudowny! Sama bym taki chciała mieć ;) Cudo ;)


    april79
    2012/03/12 10:12:06
    Cudny witraż. Mam kuzyna który hobbystycznie też robi takie cuda ( choć o wiele prostsze kształty) i widziałam że że nie jest to łatwa sprawa. Może kiedyś pokażę aniołki jakie zrobił dla moich dzieciaków.
    Wczoraj usłyszałam że w Polsce ma być bardzo ciepło od piątku i liczę na to bardzo. Nasze rowery też już czekają :)


    damar5
    2012/03/12 11:52:32
    No to pallam gafe ,przeprosiny dla Miska ;-)

    Kardynalek jest boski ,nie widze zadnych niedoskonalosci,perfekcyjny i w wykonaniu i doborze kolorow ,piekny- Maciek gratuluje :)
    Filizanka herbaciana sliczna ,az milo bedzie wypic herbatke :)
    Fajnie obdarowali Cie Chlopaki :)

    Guziczki swietne ,takie radosne :)
    U nas tez dzis wiosennie ,jupiiiiiiiiiiiii dobrze dla Mlodego bo dzis zaczyna "prawo jazdy" na rower :):)
    Poz.Dana


    OdpowiedzUsuń
  2. mamuska73
    2012/03/12 14:49:00
    podejrzewam,ze o tym skanerze to ja jeszcze bede pisac dlugo,bo on poprostu jest zagruzowany;a dokladniej pod nowa wanna sie znajduje,hihi;mielismy robic remont lazienki;PM zaczal zrywac ze scian jakies tam plyty co zamiast tynku byly i sie okazalo ze pod tymi plytami mamy wszystkie kable od elektryki na gorze;zeby wiec zrobic lazienke musimy zrobic najpierw cala nowa elektryke na gorze;i tu klapa,bo kasa zaoszczedzona poszla na zakup materialow do lazienki;W zyciu bym nie pomyslala ze durne gniazdko moze kosztowac prawie 10 euro a owych trza i trza,ze juz o kablach,jakis oslonkach co w scine ida i inszych takich co nawet nazwy nie znam nie wspomne...nic to powoli robimy...zostala jeszcze nasza sypialnia i biuro PM....pokoje dzieci,lazienka i korytarze zrobione wiec juz z gorki

    witrazyk jest przecudny;podziwiem tym bardziej ze to jest to czego ja nie potrafie robic;zdolniacha ten twoj Maciek


    iskierka_duszy
    2012/03/12 15:59:24
    Śliczny witraż. Filiżanki aż zazdroszczę, a Twoje zakupy są po prostu rewelacyjne. Zgadzam się z Tobą odnośnie wielkości obrazków. Uwielbiam tworzyć małe obrazki, szybko widać efekt, można ich dużo zrobić w krótkim czasie. I są po prostu cudowne:). Przyznaje parę większych prac robiłam ale zdecydowanie wolę mniejsze. Zostaje mi tylko pozazdrościć tak rewelacyjnych zakupów. Jestem ciekawa jak je wykorzystasz.

    Ps Dziękuję za miłe słowa, znaczą dla mnie bardzo wiele.

    Pozdrawiam cieplutko


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/03/12 19:46:51
    Witrażyk jest śliczny. Chciałabym umieć robić takie cuda.
    Marzę o posiadaniu drzwi wejściowych z takim prawdziwym witrażem.
    Filiżanki ciekawe. Ja jestem maniaczką filiżanek i kubków. Gdzie można nabyć takie jak Twoje, Aniu?


    Gość: gosia.k3, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/12 20:23:49
    Witraż jest super!


    paga-tek
    2012/03/12 21:13:20
    Kardynalek wyszedl idealnie. A rameczki znow podniosly mi cisnienie, bo jeszcze w Walmarcie nie bylam, no leniwa jestem okropnie :P. To przez zmiane czasu chodze dzis jak jakas mumia, zero energii. Jutro na pewno bedzie lepiej to wybiore sie do sklepu :). Guziczki tez fajne, ale u mnie promocji na nie nie ma :(

    Pozdrawiam


    aeljot
    2012/03/13 07:56:05
    No ale pomyśl jak wiele radości dają innym Twoje wpisy :) Zwłaszcza te z błędami :P


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2012/03/16 13:14:23
    Oj,takie posty to ja lubie:)))
    Oblowilas sie,az zazdraszczam!! A witrazyk po prostu w ziemie mnie wbil-ale masz fajnego brata:))

    OdpowiedzUsuń