piątek, 30 marca 2012

Do towarzystwa :D

Xgalaktyka, miałaś rację – misiek nie może być taki samotny! Dlatego jak tylko skończyłam go haftować to zabrałam się za kolejnego:) Też z zieloną filiżanką, też na tej samej kanwie i też zajął mi dwa wieczory.


DSC01328


Kanwę jeszcze przed haftowaniem przycięłam do wybranego „zaramkowania” – ma wymiary 10x10cm:) Ale plany się zmieniły:P Damar5 masz rację, kawowy materiał znajdzie tu zastosowanie:) Myślałam, że pomysł mam już gotowy, a tu nagle wczoraj przy haftowaniu czegoś zupełnie innego i oglądaniu tv, wpadł mi do głowy mały ulepszacz tegoż projektu:) Oj, moja główka już dawno nie pracuje dwutorowo, ale wielotorowo:P


DSC01330


Ten misiek też smutny:( I te same myśli mi po głowie biegają jak go widzę:(


DSC01333


DSC01334


A oto i dwa miśki razem:) Już nieco lepiej wyglądają tak w parze:)


DSC01336


 


Dzięki za komentarze!


 


mamuska73 – A to Ty mailujesz z Matksem, że widziałaś pierwsze bransoletki? :P A tak na poważnie, to nie chodziło mi o pierwsze bransoletki Matkasa, które pokazałam na blogu. Chodziło mi o te zupełnie  pierwsze próby. Matkas codziennie zaczynała nowe bransoletki, pokazywała mi na skypie, a na następny dzień już były sprute i zaczynała nowe:P Codziennie też ją ochrzaniałam, że może przynajmniej jedną skończy i nie spruje:P A ona dalej swoje z pruciem, ale widać podziałało, bo teraz co kolejna to idealniejsza:D


drugi.maurycjusz – Basiu! Ty mi się już od tygodni odgrażasz i nic nie wysyłasz, a obiecana paczka z Hameryki już doszła:D Popraw się kobieto:P A czy dobrze zgaduję, że serwetki pójdą jako pierwsze pod nóż?


haftyska – A ja niestety coraz skuteczniej jestem zniechęcana do obdarowywania moimi haftami:( No chyba, że chodzi o Matkasa, bo jej to się prawie wszystko podoba i wszystko wymania:P


damar5 – Ty już się tak mną nie przejmuj i nie rycz czytając blog:P A z brokatem to już chyba cały świat wie, że go nie lubisz:P Chyba za karę wszystko co mam dla Ciebie zabrokatuję:P


isana_haft – Hmm, może mnie źle zrozumiałaś:) Chodziło mi, że prezentacja prac mi wolno idzie:( Dwa tygodnie temu wyhaftowane, a dopiero teraz pokazuję:) Bo haftować, to prawie codziennie haftuję:D

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2012/03/30 03:29:04
    Cudo :) Sliczne sa te misie, no zakochalam sie normalnie. Moze to i dlatego, ze mi tez teskno za rodzina. Zawsze kawke pilam razem z moja mama. A przy tym moglysmy godzinami rozmawiac :). To byly czasy... Jak sie widzimy to zawsze nadrabiamy nasz starcony czas, z tym ze to juz nie to samo co kiedys :(

    Pozdrawiam
    Pagatek


    ulaihaft
    2012/03/30 08:24:51
    Ach jest cudowny,podobnie jak poprzedni misio .Napatrzeć się nie można ;))


    Gość: aneks17, 46.31.32.*
    2012/03/30 08:36:52
    Misiaki są super - idealny wybór kanwy!
    I jestem strasznie ciekawa tego Twojego projektu!


    edytadzik24
    2012/03/30 08:54:04
    Super :) misio numer dwa też śliczny :) kolor kanwy idealnie pasuje do tych misiaków :) a jeszcze na materiale z kawkami wygląda rewelacyjnie.

    Miłego dnia Aniu :)


    cinka26
    2012/03/30 09:16:45
    Śliczniaste. Też mam je w planach :o) uroczo wyglądają na tej kawowej kanwie.


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/03/30 09:39:22
    Racja, smutne te misie ale moze dlatego sa sliczne. Mnie tez bardzo sie podobaja i sama chcialabym ich kilka wyszyc. Tylko kiedy???


    xgalaktyka
    2012/03/30 09:51:08
    Ania zabijesz mnie - muszę to napisać :P
    Misie co prawda...słodkie i smutne ale jak tak im się przyjrzeć, to wyglądają na takie mocno skacowane ;))))
    No co...tak jakoś mi się skojarzyło ;)
    A tak poważnie , super by było gdybyś znalazła trzeciego smutaska do serii.
    Byłby fajny tryptyk na ścianę:)
    Uściski ;))
    K.


    damar5
    2012/03/30 10:21:09
    Tyle nam zostalo co sie pocieszymy nawzajem :)
    Ten misiek tez sliczny :) i wyglada troche mniej smutnie niz jego kolega :) zatem fajniejszy :)
    Poz.brokatowa Dana :)


    iss-ola
    2012/03/30 10:37:49
    jestem chyba jedyna na świecie nie lubiąca misiów, dalej nie lubię, ale oczy mam i uważam , że są CUDNE! BRAWO! :)


    taminacodzien
    2012/03/30 10:42:20
    Świetne miśki , ja po pierwszym wyhaftowanym Teddym zakochałam się :) teraz tylko poprzeglądać wzory i biorę się za następnego :) , zdecydowanie lepiej wygląda Twój na ciemniejszej kanwie - i mam kolejny przykład, że warto się zaopatrzyć w kolorową kanwę - muszę poczynić małe zakupy kanwowe. Powiem Ci, że już co prawda raz pisałam, że zazdroszczę cudnych materiałów i miałam się nie powtarzać, ale kawowy materiał..... zazdrość mnie skręca :P


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2012/03/30 12:20:03
    Sliczne te misie i prawde mowiac nie popelnilam zadnego jak zyje al bardzo,bardzo mi sie podobaja:]
    Slodziaki:]


    misia-be
    2012/03/30 12:22:43
    Fajne misie :) I wcale nie są smutne. One po prostu kontemplują co też fajnego mają w filiżankach :P wiesz, to jest ważna kwestia :P pozdrawiam :)


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/03/30 12:33:53
    Super misiaki a kubek z tą zielenią super. Brawo.


    lorena24
    2012/03/30 14:52:09
    Ale słodziaki:)


    ella1101
    2012/03/30 19:17:24
    Drugi misiek tez fajowy, a ten kawowy material to az sie prosi zeby go dolaczyc do obrazkow. Dziekuje slicznie za karteczke.


    musiak87
    2012/03/30 19:25:17
    Jakie słodkie misiaki! I muszę przyznać, że tego rodzaju misie zawsze są smutne (nie wiadomo czemu??!!) bo mam podobnego z tej serii tylko z prezentem i też jest smutny. Pozdrawiam wiosennie:)


    mamuska73
    2012/03/31 00:26:20
    piegucha,bo do mnie ostatnio to trza wyraźnie i dużymi literami a jak napisałaś tak normalnie to ja zrozumiałam jak mi było w danym momencie wygodniej...a Matkasa i tak będę podziwiać bo mimo tego ze ja szydlowac umiem to ni diabla nie pojmuje o co w tych bransoletkach się rozbiega;teraz to już nawet nie spróbuję...
    Misiek boski ale ty to wiesz,bo nie fajnego byś nie hafcila

    OdpowiedzUsuń