środa, 29 lutego 2012

Mom!!!!!!

To po śląsku, a po polskiemu znaczy „mam”:D Mom 3 gazetki xxx z moimi publikacjami:) Cierpliwość popłaca i 2 tygodnie temu kupiłam dwie, a w zeszłym tygodniu kolejną:)


Hmm, a jak tak „lubicie” moje bardzo „popularne” opinie, to i dziś Wam kilka wygłoszę:P A co! Mój blog, moje opinie:D


Po pierwsze powiem Wam, że miło się zdziwiłam! Jak kupowałam dwie gazetki w Joann na kasie stała akurat moja znajoma kasjerka – Mary. Znamy się już od dawna i czasem przy kasowaniu gadamy, więc pomyślałam, że pochwalę się:) Pokazałam obie moje publikacje i Mary była pod wrażeniem:) Sama jest xxx, więc tym bardziej mi miło:) Powiedziała, że moje prace są słodkie, że fajnie jest dostawać darmowe rzeczy (czyt. nagrody) i że bardzo dziękuje, że jej pokazałam:) Oj, jak na skrzydłach wracałam do domu:)


Oki, to przy okazji ponownego chwalipięctwa zrobię mały przegląd prasy fachowej:D


Po pierwsze World of Cross Stitching:)


DSC00996


I moje kolczyki:) Moja wielka duma:) Choć niestety nadal nie dostałam za nie nagrody:( Ponoć wysłana jakieś dwa tygodnie temu, ale jakoś nadal szuka drogi do Michigan:( Chyba już nie przyjdzie:( Ale, ale największe jaja są w ogóle z wysyłaniem tych nagród przez WOCSa, bo..... dają sobie kilka tygodni na sprawdzenie czy dana praca nie pokazała się już w innej gazetce. Jeśli tak, to nagroda się nie należy! Hmmmm, dowiedziałam się przypadkiem, bo po 6 tygodniach napisałam już chyba 3 maila z zapytaniem czemu nie dostałam nagrody:( Dwa pierwsze maile olali, ale na trzeciego dostałam tą zaskakującą odpowiedz. Cóź jak tak dalej pójdzie to dostaną i 4 i 5 i ...... ile będzie trzeba maili:P


Ale najważniejsze są moje kolczyki:) Pisałam już o nich tu, ale pochwalę się jeszcze raz, bo teraz mogę je na „żywca” pomacać:D


DSC01000


A teraz dygresja:P Czy jak kupujecie gazetki to tylko oglądacie wzory czy czytacie całość? Zwykle nikt nie pisze nic co tam ciekawego wyczytał, więc się zapytowuję:P U mnie zwykle gazetki zaraz po kupieniu są macane długo i namiętnie, bo właśnie czytam co tam ciekawego jest:) Co tym razem wyczytałam?


Dali krótki spis bezpiecznych obcinaczek do nitek:) I poza czerwonym „cudem”, mam dwa pozostałe:) Kwiatek z Madeiry dostałam w nagrodzie, a pierścionek z Clovera kupiłam sobie w Michaelsie:) I to w cenie o wiele lepszej niż oni podają:P


DSC01002


Dalej jest ciekawa instrukcja jak załatać dziury w kanwie:) Trzeba po prostu wszyć nowy kawałek kanwy:P Mam nadzieję, że nigdy mi się to nie przyda, ale dobrze wiedzieć:D


DSC01004


Z wzorków podobają mi się misie:)


DSC01006


Dalej jest ciekawa historia o oświadczynach! Facet wyhaftował całą książeczkę z obrazkami, a na ostatnim pyta się czy dziewczyna zostanie jego żoną:)


DSC01008


Obrus w kolorze kawy z mlekiem i białym haftem jest cudny! Marzy mi się taki specjalny obrus ze wstawkami z kanwy:) Może kiedyś.... :]


DSC01010


Ramki też są słodkie! I haftowane na plastikowej kanwie:)


DSC01013


Ostatnio pojawił się fajny dział z poradami projektantów czy ekipy z gazetki. I może część z Was zainteresuje, że jedna z projektantek używa tamborka w drugą stronę. Wg niej w ten sposób nie dotyka się tak często kawy i dzięki temu mniej się brudzi. Dla mnie jest to znany sposób, ale wykorzystywany w technice punch needle:)


DSC01016


Melanie natomiast poleca zakup organizera od DMC. Wow! Wcześnie piszą o tej „nowości”:P Mam ją już od dawna, kupiłam sobie na imieniny w 2010 roku:P


DSC01018


Prawie każdy wzór z Newtonkiem mi się podoba:) Mam do nich wielką słabość:P


DSC01020


Dodatkiem do gazetki był zestaw do zrobienia kartek. I powiem Wam, że znowu mnie zaskoczyli swoją oszczędnością. Nie dość, że co ciekawsze prezenty nie są wysyłane do Stanów, to teraz jeszcze zamiast załączyć całą książeczkę z 12 wzorami, zaoszczędzili na papierze (!) i dali tylko 4 wzory:P Boziu! Przesada! Przynajmniej dołączyli dwie kartki, na których akurat najbardziej mi zależało, bo myślałam, żeby je użyć jako passe-partout do obrazków, bo haftowane kartki to nie dla mnie:P


DSC01022


Drugą gazetką jaką kupiłam jest Cross Stitch Gold. I jest to chyba ostatni raz:( Kiepsko w środku, bardzo kiepsko:(


DSC01024


Oczywiście moja gwiazdeczka jest najlepszą częścią gazetki:P


DSC01026


Ale poza nią tylko te drzewka mi się podobają:( Reszta wzrów jest kijowa:(


DSC01029


Ostatnią gazetkę kupiłam w piątek. Całkiem przypadkiem nadziałam się na Cross Stitch Crazy! Byłam w szoku,bo tydzień wcześniej pojawił się poprzedni numer! Oj, gazetki w całkiem nielogicznej kolejności docierają do Stanów:P


DSC01031


W środku mój pierścionek z pająkiem:D


DSC01034


Tym razem kilka wzorów mi się spodobało:)


DSC01035


Malutkie doniczki byłyby cudną ozdobą kuchni! Aż szkoda, że są tylko trzy:( Ale w mojej kuchni zawsze jest bazylia i oregano, więc z tym pierwszym „zielem” wiedzieli co robią:P


DSC01037


A te stokrotki wg mnie idealnie nadają się na zakladkę:)


DSC01040


W malutkich wzorach wypatrzyłam też biedronkę i wiewórkę:D


DSC01042


Oj, jak dobrze pójdzie to za niedługo mogę mieć powód, żeby wyhaftować dwa wzorki z tej gromadki:) Trzymajcie kciuki za powodzenie!


DSC01043


Aaaaaaaaaa! Kolejna rzecz, która mnie denerwuje! Dlaczego nagrody za prenumeratę należą się tylko mieszkańcom UK???? I jeszcze bezczelnie takie fajne nagrody pokazują:( A my możemy sobie tylko „polizać”:( Te pudełko jest bombowe!!!!!!!!!!!


DSC01045


A jak zobaczyłam tą stronę, to normalnie padłam trupem:P W dziale listów mój pierścionek, a w dziale nowości propozycje jak zrobić własną haftowaną biżuterię! Chyba specjalnie czekali z moją publikacją:P


DSC01047


Spodobały mi się też bardzo zegarki z haftowanymi paskami! Zwłaszcza te mufinkowe są słodkie:D Choć nieładnie tak odgapiać od Amerykanów:P Już w zeszłym roku pokazywałam Wam zegarek w Cross Stitch & Needlework (tu):D


DSC01057


Polecają też nową gazetkę. Ostatnio przeglądałam ją w Joann i stwierdzam, że nic tam nie ma ciekawego:( A cena 15 czy 20$ (nie pamiętam dokładnie) to przesada! Jedyne wzorki jakie mi wpadły w oko, to te z okładki – kartki z wykorzystaniem dużych ozdobnych guzików. Ale te wzorki już dawno pojawiły się w innej gazetce. Nieskromnie powiem, że nie tylko wzorki, ale i dokładnie te guziki mam:D


DSC01060


Aaaaaaaaaaaaa! Na koniec fajny artykuł! 10 powodów, dla których dobrze jest być hafciarką:)


DSC01064


Z kilkoma się nie zgadzam, bo raczej odzwierciedlają rzeczywistość brytyjską czy amerykańską a nie polską:(


To pokrótce je wymienię!


1. Haftowanie to najlepsza dieta! Jak masz ręce pełne kanw i mulinek to nie możesz jeść! – PRAWDA!!!!!! Jak się haftuje to się nie je. Dlatego nie rozumiem tych wszystkich plam spowodowanych jedzieniem czy piciem. Dziewczyny, macie trzecią czy czwartą rękę???:P


2. Haft krzyżykowy to bardzo socjalne hobby. I tu wspominają przyjaciół „po krzyżyku”, fora, zabawy typu RR, etc.


3. Xxx to ekstremalnie terapeutyczne i relaksujące hobby:) - Kto nie zgadza się z tym?


 4. Nigdy nie zabrakcie Ci wyzwań! Jak już nauczysz się robić french knoty, pojawi się coś nowego. A wymyślenie własnego wzoru od poczatku do końca wyzwala kreatywność:) – Hell yeah!


5. Xxx to świetny sposób na wykorzystanie wolnego czasu! Nigdy nie zabraknie Ci inspiracjji, żeby wyhaftować prezenty dla bliskich osób – podkładki pod kubki, breloczki, etc.


6. Przez haftowanie nie zbankrutujesz, bo zawsze znajdziesz jakieś przeceny czy promocje w sklepach. Poza tym zawsze możesz wyhaftować mały projekt przy pomocy naszych free giftów:P – Kłamstwo, kłamstwo! Tylko w UK, US i może kilku innych krajach prawda:( W Polsce można łatwo zbankrutować:( Dlatego właśnie robię zapasy na „polskie czasy” po powrocie z US.


7. Nic nie rozproszy Twojej uwagi, jak masz robotkę w ręce.- Hmmm, kłóciłabym się z tym.


8. Twoje obecne WIP (nowy skrót xxx – work in progress) jest mobilny, więc możesz go zapakować i wziąć ze sobą gdziekolwiek, nie musisz haftować tylko w domu. – Hmmm, chyba nie wiedzą, że niektóre z nas lubią „kobyły”:P A i ja moje małe prace wolę haftować w domu na mojej kanapie:)


9. Możesz zbierać pieniądze na orgaznizacje charytatywne przez swoje haftowane prace. – U nas chyba aż tak popularne to nie jest:(


10. Cokolwiek wyhaftujesz – kalendarz adwentowy, poduszkę czy sampler – zawsze będzie to z Tobą. Przekazując dzieciom a one wnukom, tworzysz pamiątkę rodową. – Hmmm, ja tam daję mojej mamie:P


No i jak? Zgadzacie się? A może macie swoje własne punkty do dodania?


Tym razem „darmowy” dodatek doleciał z gazetką:P I mam już nawet na niego chętną:P Matkasowi prawie wszystko się podoba:P


DSC01066


 


Koniec? Nie, jeszcze nie:P Dostałam cynk, że w nowym numerze Cross Stitch Card Shop (nr 83) jestem!!!!! Tzn. moja praca:D Jakby ktoś zdobył ten numer to dajcie znać:) U mnie niestety zamknęli w grudniu jedyną księgarnię, która sprzedawała tą gazetkę, więc będę musiała kupić na ebayu.


Ale, ale! Taki sam cynk dostałam odnośnie WOCSa! W nr 188 możecie „podziwiać”moją facjatę:P Bo jestem w reader panel!!!!!!!!! Dostałam nawet małe zdjęcie na dowód i znowu będę siedzieć jak na szpilakch i czekać aż trafi do Joann:( Czyli przynajmniej miesiąc czekania:(


To „coś” obok Newtonka to ja:P


 


DSCN2767


 


Cholibka kolejny długi wpis mi wyszedł, ale trzeba było jakoś poświętować, że rano oddałam jedno zadanie domowe, a kolejne dopiero na czwartek:P Oj, nudzić to się nie nudzę. Dziś skończyłam uczyć na ten i następny tydzień – niech żyje spring break! A od „wolnego” dzieli mnie jeszcze jeden „mały” quiz”, pomiary w labie zaplanowane na ten tydzień i spotkanie z szefową i szefem:P Malutko, nie? :D


 


Mykam poxxxx, bo coś nowego zaczęłam w czasie gali oskarowej:) Szkoda, że nic nie wygraliśmy:(


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) To miło, że Wy też potraficie mnie ochrzanić:P Co do kolorów, to jak pisałam wyszły nie takie jak w naturze:P Aż sama byłam w szoku oglądając je na zdjęciach:P Żywe są, ale nie takie odblaskowe:P


 


damar5 – Naparstki bez ramki, bo nie chciałam żeby były za duże. A z ramką wyszłyby prawie 2x takie. Poza tym nie władam francuskim, a nie chcę haftować czegoś, czego nie kumam:P Bo w tej ramce był jakiś napis.


beatrix73 – Tak, potrójna nitka. Na 14ct zawsze haftuję 3 nitkami, bo nie cierpię prześwitów:P A poza tym lubię takie „mięsiste” hafciki:)

3 komentarze:

  1. taminacodzien
    2012/02/29 08:08:04
    Zakupki gazetowe to jest to co tygrysy lubią najbardziej :) ja też macam, macam i macam kilka dni ( co najmniej ) . Na początku szybko przeglądam, a później strona po stronie analizuję, mam prenumeratę Cross Stitchera i też mnie wkurza, że tylko na wyspach są jakieś dodatkowe bonusy , bez sensu, że ja to niby gorsza jestem, czy za drogie koszty przesyłki ??? nie rozumiem. Organizer na fotel jest świetny, ale koszt ogromny więc poczekam może ubłagam babcię, żeby mi uszyła. A zdjęcie .... świetne, Ty to jesteś jednak niesamowita z tymi publikacjami ( zazdrość mnie skręca ;P ) ale jak już Ci pisałam kilka razy uważaj, ja też kiedyś popełnię cudowności i wtedy .... strzeżcie się :):) Dzięki za odwiedziny, dzisiaj dalsza część łupów , zapraszam :) A tak w ogóle jak przylecisz do Katowic to może znajdziesz czas na kawkę, ja też powinnam być w Polsce od ok. połowy czerwca :)
    Ale elaborat mi wyszedł, no trudno, będziesz musiała przez to przebrnąć ;P


    truskawki2701
    2012/02/29 08:36:38
    Gratuluję publikacji w gazetkach! Najbardziej podobają mi się te kolczyki:)
    Ja niestety gazetki to tylko w necie mam bo są tak drogie, że nie opłaca mi się kupować niestety ;(
    Wiesz może gdzie w Katowicach albo ich okolicach jest jakaś fajna pasmanteria? W Jaworznie została jedna i to bardziej do robótek typu druty/szydełko, jest trochę guzików i koronek i mulina anchor albo ariadna, nie pamiętam xD Ale szału niestety nie ma...


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/02/29 08:47:04
    Ciekawy przegląd gazetkowy. Ja od powrotu do Polski przeszłam na odwyk. Nie mam bezpośredniego dostępu do tych gazet, więc nie kupuję. Czasami widząc na blogach, zazdroszczę tylko pojedynczych wzorków.
    Co do pytania o czytanie zawartości. Ja zawsze czytałam. Zazwyczaj gazetki kupowałam w drodze do pracy i z niecierpliwością czekałam na chwilę wolną. Potem wracając do domu autobusem (ok. 30 min.) pochłaniałam zawartość. Zdarzyło mi się nawet w ten sposób przegapić mój przystanek. W którejś gazetce zobaczyłam taką ciekawą książkę Made in France, z której pochodzi wzorek bardzo popularnego na blogach konika na biegunach.
    Jeszcze raz gratulacje Aniu! Czekam teraz aż zaproponują Ci stworzenie autorskiej rubryki w którejś z tych gazet, serio.
    pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
  2. barbaratoja
    2012/02/29 09:10:14
    Spodobał mi sie pomysł z oświadczynami. Tylko wyszywający musi być biegły w te klocki, bo inaczej oświadczy się pod emeryturkę.
    Zabezpiecz dobrze gazetki, będą dla potomnych, lub dla Twojej Mamy;-)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/02/29 09:35:02
    no to po kolei:
    1. mi też się ten obrus podoba, marzy mi się wyszycie czegoś takiego kiedyś :)
    2. te wzorki ogródkowe też mi się podobają, świetny pomysł na te plakietki do doniczek z ziołami!
    3. a te "lanscapes" to z jakiej okazji masz wyszywać, co? jakieś nagrody w ewentualnych konkursach, czy po prostu plany wakacyjne ;)
    4. takie pudełko widziałam w leclercu kiedyś. może i fajnie na zdjęciu wygląda, ale po obejrzeniu dokładnym to badziew, który trzeba by dopieścić przed oddaniem do użytku- przeszlifowanie ścianek, wyrównanie wieczka itp. wyślij matkasa na przeszpiegi czasem, na dział z pierdółkami dla domu ;) a co do niesprawiedliwości to się w zupełności zgadzam! już się nawet zastanawiałam, czy jakiejś dziewczyny z UK nie poprosićo prenumeratę gazetki, i żeby razem z tym gratisem do prenumeraty mi to przysłały/przywiozły do domu...
    5. 10 powodów superowe! co do tych WIP się nie zgodzę z tobą- moja ikona wędruje ze mną do pracy w takim metalowym kuferku dmc
    , takim o rosse5.blox.pl/2009/05/Niespodziankowo.html . mam tam wszystko co mi potrzeba do skończenia ikony :) nawet mój kwadratowy tamborek 15x15 idealnie się tam mieści :)
    6. to reader panel to widziałam i się zastanawiam czy tam trzeba coś samemu od początku do końca napisać, czy oni ci wybierają zagadnienia i na to odpisujesz?
    czekam aż uchylisz rąbek tajemnicy i pokażesz co teraz dziubiesz :) ja to niezmiennie morduję teraz (z wzajemnością) ikonę. wracam na miejsce zbrodni i pozdrawiam
    aga
    ps. ciągle zapominam zeskanować obrazek tego co chciałam żebyś mi pomogła szukać, więc się nie dziw, że ciągle nie piszę choć obiecywałam że tak zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2012/02/29 09:35:49
    WOW! Gratuluję wszystkich publikacji!! Super, oby tak dalej :)

    Pozdrawiam
    E.


    Gość: aeljot, *.bilgoraj.mm.pl
    2012/02/29 11:05:04
    I znowu tylko się chwalisz :P

    Jeszcze raz gratulacje :)


    pakma
    2012/02/29 11:34:24
    Po pierwsze - gratuluje!!!!
    Po drugie - ja zawsze czytam cala gazetke :) Wertuje ja tysiace razy :) Juz sie nie moge doczekac tego numeru z Twoimi kolczykami, bo z tego co piszesz, bedzie co poczytac i powyszywac :)
    A po trzecie - to za kazdym razem jest mi przykro, ze dla nas spoza UK nie ma takich prezentow przy prenumeracie... wielka szkoda....
    Pozdrawiam!


    iss-ola
    2012/02/29 12:08:49
    serdecznie gratuluje kolejnych publikacji :)
    robisz karierę jak burza :)

    zgadzam sie z pkt1-4
    5pkt bym zmodyfikowała " pod siebie"-jeśli nic a nic nie masz czasu tylko nawał pracy, xxx skutecznie cie od tego odciągną ;)


    pakma
    2012/02/29 12:21:49
    To jeszcze raz ja :)
    Wlasnie zobaczylam, ze jednak nie bede miec tej gazetki, bo to jest nr 186, a u mnie w kiosku bedzie 188. No trudno, ale troche mi szkoda, bo chcialam miec ten nr :)


    paga-tek
    2012/02/29 13:47:57
    Szlejesz kochana na calego :) Gratuluje wszystkich publikacji i ciesze sie razem z Toba :). Musze sie wybrac do ksiegarni moze spotkam jakies gazetki, choc ostatnio taniej wychodzi kupujac na ebay.

    Pozdrawiam


    damar5
    2012/02/29 17:12:04
    Hej "cosiu" :):)gratulacje na"mom" tych wszystkich gazetek ,bedzie super pamiatka :)
    Takie "cudo" do obcinania nitek to ja mam tylko w kolorze niebieskim oczywiscie :)
    Obrus jest boski az dech zapiera :)

    Plamy z jedzenia czy picia niekoniecznie mozna zrobic samemu ,jak sie jest gapa i zostawi robotke na sofie to przytrupta takie Male i ci wypacka :) :)Niestety raz mi sie zdarzylo ale jakos udalo sie pozbyc brzydactwa :)

    Poz.Dana
    P.S.No faktycznie w tej ramce jakies napisy nie zauwazylam dobrze ,ze zrezygnowalas :):)


    obsesjakasiulka
    2012/02/29 18:21:59
    No i przebrnęłam...... Ależ się działo!!! Gratuluję pobytu na stronach gazetek- świetne maleństwa robisz to czemu mieliby nie pokazać???

    Z jednym się nie zgadza bo to, że wyszywamy jakby od drugiej strony na tamborku to nie znaczy że kanwa czystsza będzie. Jak się jest ciamcią to nic nie pomoże. Ja wyszywam normalnie i ani razu jeszcze nie pobrudziłam kanwy :P Pozdrawiam


    damar5
    2012/02/29 20:51:09
    Zapomnialam dodac ,ze ten gratisik i mnie sie podoba :)
    I zatesknilam juz za Twoim ochrzanianiem mnie hehehehe
    Poz.Dana


    pkela_1
    2012/02/29 21:39:23
    Zadałaś pytanie tylko dla wybranych, zapominając, że są jeszcze takie ludzkie egzemplarze, które nie znają języka angielskiego. Takie jak ja, którym pozostaje tylko oglądanie obrazków. A jak wiadomo w polskich gazetkach nie ma co czytać.
    Pozdrawiam :)


    anenia-vladona
    2012/02/29 21:54:38
    jak ja lubię Twoje Aniu wpisy :-) i ochrzan człowiek dostanie i coś na osłodę czyli w tym wypadku przegląd tych super gazetek :-)

    gratuluje oczywiście tych wszystkich publikacji jeszcze raz - na pewno miło zobaczyć swoja prace w gazecie ... na pewno jeszcze nie raz będziesz miała ku temu okazje bo cudne rzeczy tworzysz .... dobra kończę już bo jeszcze mnie ktoś o wazeliniarstwo posądzi hihihi
    pozdrawiam
    anenia


    arabeska291
    2012/02/29 22:40:43
    dzięki tobie wpadłam,że rzeczywiście z plastikowej kanwy będą niezłe ramki. A ja bym chętnie jakąś taką gazetkę poczytała, pomacała, ale u mnie w mieścinie nie mam na taką szans,a szkoda
    I Newtonek mi sie podoba , ale będę twarda i dopóki moich kobyłek nie pokończę to żadnego obrazka nie zacznę ;/

    OdpowiedzUsuń