wtorek, 14 lutego 2012

Ostatnio...

...kupiłam sobie kilka „drobiazgów” na lepszy humor. Jak zwykle w takiej sytuacji nogi, a właściwie pedały zaniosły mnie do JoAnn:)


Poszalałam i kupiłam sobie 4 nowe materiały:)


DSC00824


DSC00825


Ten jest mocno różowy, ale tematyka moja ulubiona:D


DSC00827


Pierwszy raz kupiłam flanelę, ale nie mogłam się już dłużej powstrzymywać. Kilka tygodni obserwacji beli na stojaku wystarczyło:P


DSC00830


Kupiłam sobie też dwie gazetki xxx :) Jak wszyscy się chwalą, to ja też:P Szkoda tylko, że tak późno do mnie docierają nowe numery:( Ale cena wynagradza wszystko:P Zawsze mam taniej niż w Polsce:D


DSC00818


Wzory niestety nie powalają, ale, ale dział z listami już tak:P Moje dwie osobiste publikacje:) Wiem, lubię się nimi chwalić:P Ale do dziś się cieszę jak dziecko i najchętniej non stop skakałabym pod sufit:D


DSC00820


Idę spać, bo jutro pierwszy wykład o 8:30. Dobranoc!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Cieszę, że spodobała Wam się moja zawieszka:) A Matkas prosiła, żeby podziękować za życzenia urodzinowe! Dziękuję zatem:)


Aaaa, po rozmowie z Dana na gg, stwierdzam, że już nie będę odpowiadać czy komentować komentarzy, z których wynika, że ktoś nie czytał mojego wpisu:P A co, Wy się nie męczycie, to ja się też nie będę:P

2 komentarze:

  1. haftyska
    2012/02/14 08:04:46
    materiały pierwsza klasa! powiedz mi jak są sprzedawane, w jakich kawałkach możesz kupić?


    damar5
    2012/02/14 08:46:45
    No i teraz wszystko na mnie bedzie :P ale trzeba przyznac ,ze slabo sie staraja Twoje czytelniczki :( czytaja wybiorczo i gafy strzelaja :( przykre :(
    Materialy fajne chyba ten pierwszy najladniejszy :) :)
    Poz.Dana


    taminacodzien
    2012/02/14 08:52:06
    Materiały śliczne, szczególnie pierwszy :) moje klimaty. Gazetki masz trochę później, ale jak piszesz tańsze, więc warto poczekać :) Zawieszka z ostatniego postu świetna, też mam kilka wzorów Powella ale nie wiedziałam jak wykorzystać więc skorzystam z Twojego pomysłu :)


    iss-ola
    2012/02/14 10:07:35
    gratuluje zakupów, materiał z ptaszyną boski :)


    renataa25
    2012/02/14 11:13:07
    Cudne zakupki!!!


    aeljot
    2012/02/14 11:51:31
    Fajne materiały. No i zazdroszczę dobrej ceny gazet bo mnie 40 zł powala na kolana i jakoś portfel nie chce się otworzyć ;) Zwłaszcza, że 3,50 funtów nijakim kursem nie da się przeliczyć na 40 ;)


    4.mar.chewka
    2012/02/14 12:28:41
    Ja robie dokladnie tak jak ty, robie zakupy przydasiowe kiedy chce sobie poprawic humor, niestety euforia mija w 3 minuty po tym jak rozpakuje zakupy w domu :(
    To co ty wybralas tym razem bardzo mi sie podoba, mamy podobne gusta.


    cecy44
    2012/02/14 12:30:06
    Ale super materiały.Aż buzia się śmieje na ich widok.Pozdrawiam.


    arabeska291
    2012/02/14 22:17:07
    no przepraszam staram się czytać ze zrozumieniem, ale że zazwyczaj robię to późno to czasem się mylę także Sorry. (właśnie ostatnio jak komentował prezent twojej mamy to się zastanawiałam czy jak napiszę tylko ,że mi się podoba bucik to znów mi się dostanie,że to nie Twoje dzieło i znów czytam i nie myślę . Tak jak w mojej osobistej gafie magnesikowi- podkładkowej ;p)- mam problemy.


    arabeska291
    2012/02/14 22:20:08
    przy okazji gratulacje publikacji. o ile się nie mylę to zaparzacz serduszko i kolczyki w gazetce to twoja robota. jeśli się mylę możecie linczować ;)


    paga-tek
    2012/02/15 16:34:06
    Materialy wybralas super, uwielbiam flanele jest taka przyjemna w dotyku :). Ja tez poprawiam sobie humor zakupami - robotkowymi oczywiscie :P. Choc ostatnio unikam Michaelsa, bo tak bardzo grzeja w sklepie, ze czlowiek mdleje z przegrzania :P. Czekam az wlacza klimatyzacje wtedy wyrusze na lowy :P.

    Pozdrawiam


    Gość: jojcia, *.tvk.torun.pl
    2012/02/15 20:28:41
    Zobaczyłam i pomyślałam o Tobie tomairina.gallery.ru/watch?ph=bh0H-cbtcv może jeszcze takiego wzoru nie widziałaś na halloween. Pozdrawiam


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/02/15 21:57:27
    Wyjdę na chroniczną zazdrośnicę, ale te materiały są po prostu piękne! Nawet ten w różowościach ;) Intensywny róż, w przeciwieństwie do gaciowego, ma swój urok :) Nie chciałabyś może zasugerować właścicielom sieci JoAnn, żeby stworzyli swoją zamorską filię w Polsce? ;p
    No i oczywiście jeszcze raz gratuluję publikacji w prasie specjalistycznej ;)


    OdpowiedzUsuń
  2. haftytiny
    2012/02/16 14:39:13
    no i tego jednego Ci zazdroszczę! dostępu do oryginalnych tasiemek i jeszcze ciekawszych materiałów!!! i do tego tanich! normalnie mnie coś trafi zaraz:D


    taminacodzien
    2012/02/16 18:14:04
    Witaj, dziękuję za miłe słowa :) link do wzoru :
    irislena.gallery.ru/watch?a=Edj-ghTq
    gdyby nie chciał się otworzyć to napisz do mnie na maila tami_dj@wp.pl podeślę Ci :)


    Gość: carse, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2012/02/16 20:59:05
    Ania, tak poza "zazdrośnictwem", zapraszam Cię do zabawy u mnie na blogu :)


    titania_yng_nghymru
    2012/02/17 03:12:02
    swietne zakupy, tkaninki świetne, ta ptaszkowa po prostu wymiata :)
    fajnie, ze docierają do ciebie gazetki z europy, cross stitcher jest fajny
    i jak? znalazłaś w nich swoje biscornu? pamietam, ze mnie o nie pytałaś :)
    czy w usa sa tez jakies fajne wydawnictwa cross stitch'owe?
    pozdrawiam z uk :)
    titania

    www.sew-it-pretty.blogspot.com


    morsia
    2012/02/17 15:31:46
    Też mnie ostatnio wzięło na materiały, tylko ja przeglądam wszerz i wzdłuż internet, żeby znaleźć coś ciekawego i taniego, bo wiadomo, jak to u nas na miejscu. :)
    Gratuluję Ci tych publikacji - wiem, jaka to może być radocha. :D


    april79
    2012/02/19 00:10:12
    kochana już 19 luty a Ty milczysz, normalnie się zaniepokoiłam i zatęskniłam za wpisami, ok?


    Gość: Anai01, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/02/19 20:45:14
    Witam, od pewnego czasu podglądam i podziwiam a dziś się ujawniam ;-)
    Bardzo mi sie podobaja twoje prace, zakupy i poczucie humoru. Te materiały na poprawę humoru są świetne, szczególnie ten drugi.
    Gratuluję publikacji! Super!
    Ania


    drugi.maurycjusz
    2012/02/20 08:18:48
    Kochana Aniu:)- zakupy fantastyczne!!! czy wiesz, że pisałam do Ciebie maila a propos karteczki, ale mógł nie dotrzeć, bo do mojego Lubego też 3 maile nie dotarły i myślał, że się na niego gniewam. Coś się dzieje z wp, dzisiaj chciałam Ci odpisać, a nie daję rady wczytac odpowiedzi....-pisze- błąd połaczenia z zserwerem. Wyślę z innej skrzynki, jak się obrobię z pracą, bo ostatnio z niej nie wychodzę:)- zresztą napiszę Ci szczególiki:)
    Uściski i do zobaczonka w sieci :)))))))


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/02/21 08:52:27
    zakupy fantastyczne! ta herbaciana tkaninka mi się bardzo podoba :)
    ale czemu tu tak cicho, co? zaraz sobie pomyślę że coś ci się stało! pisz, nawet nie pokazuj, bo tęsknię :*
    ps. widać jestem tak ostatnio na nie bez powodu, bo nie tylko ciebie męczę ;) na szczęście hormony odpuściły troszkę i znowu cały świat jest kolorowy :D

    pozdrawiam i do przeczytania
    aga

    OdpowiedzUsuń