sobota, 4 lutego 2012

Z powodu mojego nałogu...

Niestety, ale stało się! Nie mogłam się opanować. Po prostu musiałam.... musiałam zaprojektować swój wzorek mlekowy:P


Pamiętacie banerek kuchenny, który zrobiłam dla Matkasa? Kawa, herbata i czekolada to jej ulubione napoje:) A mój ulubiony napój to mleko:) Matkas go nie lubi, ale głupia nie jest, wie, że kości trzeba wzmacniać, więc pije dziennie kubek na śniadanie:) Więc od razu zarzuciłam pomysł dodania mleka do banerka dla Matkasa. Zresztą chyba mało by pasował, bo kolorek diametralnie inny. Serca na banerku wszystkie są brązowe, ale w innych odcieniach, jak dla mnie idealnie oddających kolory danego napoju. Dlatego też moje serce jest białe jak mleko:) Powiem Wam, że zaprojektowanie tego banalnego motywu nie było takie łatwe. O ile serce jest dokładnie to samo co z Cross Stitchera, to już kubek,para i napis to moje dzieło:D Najwięcej czasu mi zeszło na parę:P Ale jestem cholernie z siebie dumna! W niedzielę szybciutko wyhaftowałam całość na kanwie w kolorze głębokiej czekolady (Zweigart 18ct), dwoma nitkami muliny. I szybciutko oprawiłam w magnesik, który mam od pagatka. Agata, dzięki!


Oto i moja duma:)


DSC00857


I kilka zbliżeń.


DSC00859


Nawet małego french knota „zaprojektowałam” :P


DSC00860


A kubek w kolorze ecru jest bardzo podobny do tego, który mam w Katowicach:) U nas w domu w Katowicach każdy ma swój kubek do mleka, bo rano śniadanko popijamy wszyscy mlekiem – mój kubek jest właśnie taki:) Chyba po tacie mam słabość do mleka, bo tata też je uwielbia. Maciek bez żadnych komentarzy popija:P Matkas się nie wzbrania. A mi jest zawsze za mało:D Pewnie nie uwierzycie, ale tak jesteśmy szaleni, że nawet do Grecji zabieramy po jednym kartonie mleka na dzień:) I obojętnie czy wakacje trwają 4 czy 7 tygodni, mleko musi z nami jechać! Zimne mleko do greckiego świeżego chleba jedzonego z widokiem na morze to jest to!!!!!!!!!!


DSC00862


A jakby ktoś miał ochotę na podobne serduszko, to mam dla Was wzorek:) Wiem, że wygląda dziwnie, ale z braku laku robiłam go w paint’cie:P


milk


Aaaaa, na koniec jeszcze zdjęcie specjalnie dla edytadzik24. Oto i Czerwonka z dwoma galonami mleka w koszyku:) Prawda, że koszyk jakby zaprojektowany na prawie 8 L tego boskiego napoju? No i przy okazji widzicie jaki własny kącik w moim apartamencie ma Czerwonka:) Jego własna ściana i dwie osobiste wycieraczki:) Co prawda normalnie jest skierowany w drugą stronę, do drzwi, ale dziś na potrzeby zdjęcia zapozował z lepszego profilu:P


DSC00853


To udanego weekendu! A ja mykam otworzyć kolejny galon mleka, bo poprzedni właśnie mi się skończył. A wieczór bez dwóch szklanek mleka to wieczór stracony:P Bez xxx da się żyć, ale bez mleka nie:P


 


damar5 – Dana! Róże i fiolety Ci się podobają? :P


fejferek – Wiem:P Ostatnio jak pokazywałam małe wzorki z DMC to też Ci się nie podobały:P


Agnieszka – Dziękuję, ale nie musisz się aż tak podmilać:P


nuriko – To zapraszam do mnie! W Michigan mamy wiosnę:) We wtorek było nawet +11C!!!!!!! Przez następne dni lekki plus, zero śniegu, zero deszczu:) Żyć, nie umierać! Choć powiem, że jak czytam jak na wielu blogach dziewczyny narzekają na mrozy, to mi się śmiać chce, bo tak wiele osób tęskniło za zimą:P To teraz możecie się nią rozkoszować:P Ja przynajmniej zdania nie zmieniam i przez cały rok nie lubię zimy:(


Edyta – W Katowicach i okolicach podobne pasmanterie co u Ciebie – brak zestawów do xxx:( A które wykończenie kalendarza Ci się podoba? Makatki czy wafelki? Jakoś wszyscy zapominają, że dwa kalendarze LK haftowałam rok temu:P


taminacodzien – A korzystaj ile chcesz:D Zawieszek nigdy jeszcze nie kupowałam, ani na ebayu ani nigdzie indziej. Właśnie kilka miesięcy temu się przymierzałam, jak planowałam haftowanie tego kalendarza LK co Ty inne dziewczyny haftujecie, ale zniechęciłam sie do kalendarza, więc zaprzestałam poszukiwań. Ale jakby co, to będę o Tobie pamiętać:)


renataa25 – Oj, oj Renata! Ale ten bolący kręgosłup przyniesie Ci sporo szczęścia w przyszłości:)


edytadzik24 – Dziękuję za zaproszenie, następnym razem napiszę coś.


lawendowakraina – Byłam u Ciebie i na pewno jeszcze wrócę:)


justeczkowymiszmasz – Pozdrów ode mnie Gliwice, bo to moje ukochane miasto:)


pelasia1.3 – A co mam nie zaglądać, jak mi się podoba:D


Carse – Ostatnio w Warszawie byłam we wrześniu 2010 roku i zrobiłam spis sklepów robótkowych w stolicy. Poczytasz tu i tu, to może się czegoś dowiesz:) Jestem za leniwa, żeby siebie czytać:P A skleroza nie boli i nie pamiętam już dokładnie, gdzie co widziałam i kupiłam:(

1 komentarz:

  1. alexls
    2012/02/04 04:31:11
    Brawo Aniu! Swietny projekt i super wykonanie! Magnesik pieknie i wymownie ozdobi Twoja lodowke:)

    Udanego weekendu zycze i pozdrawiam!


    haftyska
    2012/02/04 09:10:10
    pomysłów Ci nie brakuje! jak dla mnie magnesik rewelacyjny :)



    alkakz
    2012/02/04 09:10:13
    hafcik słodki, ale mleko lubię mniej więcej tak jak Ty śnieg..


    mrs.knitters
    2012/02/04 09:24:28
    mmmm... mniam pyszne zimne mleczko... (ciepłego niestety nie trawię), ewentualnie kakao może być :)

    śliczny projekt, a hafcik rewelacyjny, chociaż początkowo myślałam, że będzie to podkładka pod kubeczek z mleczkiem ;)


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/02/04 10:00:00
    Rewekacyjny projekt ;) i kubeczek mleka przesłodki!


    Gość: cornelka, 31.61.70.*
    2012/02/04 10:19:33
    Super pomysł lubię magnesiki na lodówkę ,Myszka Mi zrobiła tyko zmieniam motywy . I jak byliśmy w Krakowie też sobie kupiłam piękny z widokiem tego miasta ale nie nacieszyłam się nim długo bo mąż nieopcznie mi go strącił i się rozsypał w mak. Ja jednak nie mogłamgo wyrzucić i misternie go posklejałam . A te maluchy mi się bardzo podobają lubię je robić napewno jkiś wzorek odrobię pozdrawiam serdecznie


    mama3005
    2012/02/04 11:19:53
    super jest ten banerek! ja wprost Uwielbiam mleko,więc wpatruję się jak urzeczona. i cieszy mnie,że ktoś jeszcze pała taką wielką miłością do tego napoju


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/02/04 11:58:13
    Ale przystojny Czerwonka i jakie ma "muskuly"!!!Co do wlasnego pomyslu- Mleko- wiem , ze duzo potrafisz!!!! mama


    april79
    2012/02/04 13:29:04
    no że też ja na to nie wpadłam, przecież też kocham mleko;) a wzorkiem się poczęstowałam i na dniach pokażę efekt-tylko kanwy brązowej nie mam i chyba machnę też brązowe tło.
    najbardziej to mi się podobają te butle z mlekiem-normalnie jak na amerykanckich filmach;)


    Gość: , *.dsl.bell.ca
    2012/02/04 14:35:48
    Super magnes, wzorek bardzo mi sie podoba.


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/02/04 14:50:15
    Wzorek rewelacyjny. Ja też lubię mleczko ale kawusię bardziej :)) A pamiętam, że były dwie wersje kalendarza :) I obie mi się bardzo podobały !!


    paga-tek
    2012/02/04 15:11:08
    Swietny ten Twoj wzorek, no i magnesik sie przydal :). A czerwonka wyglada bardzo dostojnie z tymi 2 galonami mleka :P. Ja niestety za mlekiem nie przepadam...

    Pozdrawiam


    damar5
    2012/02/04 17:36:28
    Wszystko piekne :hafcik uroczy i pieknie wkomponowany w magnes,Czerwonka cudny i slicznie pozuje tylko tego nalogu nie rozumiem a juz wogole nie rozumiem ,ze Mama zmusza sie do picia mleka skoro go nie lubi :( Wapn z mleka wcale nie jest tak przyswajalny przez organizm jak z orzechow,slonecznika ,kapusty czy marchewki.Moze Mama lubi orzeszki albo marchewke pochrupac to smialo moze zastapic tym mlekiem i przestac sie "torturowac" hehehe No i mam nadzieje ,ze chociaz te mleko odtluszczone pijecie :) bo to kolejne nieporozumienie :) Koniec wykladu :)
    Poz.Dana


    barbaratoja
    2012/02/04 22:23:35
    Czuje się bardzo zaszczycona,że przedstawiłaś nam Czerwonkę.
    Wzorek fajny, pewnie skorzystam i wykorzystam;-)


    Gość: mamasia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/02/05 00:17:04
    No, no, ślicznie to projektowanie Ci wychodzi:) Super.



    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/02/05 19:34:41
    Zawieszki kupiłam na allegro ale ten sam człowiek ma sklep internetowy www.kalait.pl/


    Gość: arabeska291, *.play-internet.pl
    2012/02/06 14:31:37
    jaka akcja :P pijmy mleko :) fajny hafcik - podkładka pod kubek z mlekiem

    OdpowiedzUsuń