niedziela, 5 lutego 2012

Mile zaskoczona:)

W piątek w czasie rozmowy na skypie zapukał do drzwi rodziców listonosz i dostarczył paczuszkę z Belgii! Była to spodziewajka, ale zawartość już nie:P Pakma, dziękuję bardzo za wszystko! Ale miały być tylko dwa naparstki! Nieładnie:P Teraz ja muszę pomyśleć jak się odwdzięczyć:D


Zdjęcia robił Osobisty Ojciec, ale kompozycje to już dzieło Matkasa:) Dzienks, rodzicki!


paczka 001


paczka 002


paczka 008


No to teraz widzicie tyle co ja. Wszystko sobie pomacam w lecie, jak przyjadę na wakacje. Wyjaśnię tylko, że Agata chciała mi przysłać paczkę do Stanów, ale po pierwsze nie lubię nikogo narażać na wysyłki za ocean, a po drugie i tak mam pełno rzeczy do przywiezienia, więc wolę oszczędzać miejsce w walizkach.


Agata, dziękuję, że tak bardzo się postarałaś:) Widzę, że już nieco mnie znasz i przemyślałaś co mi wysłać:) Dziękuję!


 


Chciałam jeszcze wywiązać się z zaproszenia do zabawy, które wysłała mi edytadzik24. Chodzi o ulubione seriale.


0456-seriale


W tym miejscu przyznaję się bez bicia – jestem telemanem:P Uwielbiam oglądać tv! I nie wstydzę się tego:P Mam tak już od lat. Często jak miałam w szkole jakieś zadania domowe z matematyki to je rozwiązywałam przy telewizorze, bo nudziło mi się i musiałam się czymś więcej zająć, zamiast tylko liczyć:P


Teraz jak jestem w Stanach to mam sporo kanałów, bo taką szeroką ofertę mają na kampusie. Choć i tak zwykle oglądam jakieś 5 ulubionych kanałów. I bardzo mi się podoba, że jak włączę „pudło”, jak Maciek nazywa telewizor, o 21 to przez dwie godziny mam kilka ciekawych seriali do wyboru. Wtedy też najczęściej haftuję, bo nie wyobrażam sobie tak na sucho siedzieć na kanapie i w ciszy i spokoju coś haftować. Choć czasem seriale są tak wciągające, że muszę je oglądać a nie tylko słuchać i robótka ląduje obok mnie:P Nie znam polskich odpowiedników tytułów seriali, więc nie będę się męczyć i szukać na siłę:P A ogólnie to lubię różne seriale, choć chyba najczęściej takie mało realne, bardziej science fiction:)


Ostatnio ostro się wciągam w :


- „Being Human” – wersję amerykańską,


- „Lost Girl” – dopiero puszczają pierwszą serię na syfy, ale podoba mi się bardzo:)


- „Supernatural” – wciągnęłam się dopiero w Stanach, chyba w czasie 5 czy 6 sezonu, tzn. jak powtarzali w tv pierwsze 3 serie i na necie obejrzałam wszystkie stare odcinki, a teraz co piątek siadam na kanapie o 21:00 i oglądam Winchesterów:D


-  „Walking Dead” – oj, to ten z seriali, na których nie mogę haftować, bo tyle się dzieje, że nie mogę niczego przegapić!


- „Against the wall” – nowy serial Lifetime, bardzo mi się podoba, bo akcja się dzieje w Chicago, a to miasto, które od 4 lat co roku odwiedzam:) No i Rachael Carpani lubię, bo...


- „McLeod’s Daughters” – mój serial wszechczasów! Australijski. Po pierwsze Australia to moje wielkie marzenie podróżnicze, a po drugie sam serial był super! Szkoda, że już go nie kręcą. Ale teraz przynajmniej mogę Rachael Carpani pooglądać w nowym serialu.


- „Heartland” – Tematyka podobna do „McLeod’s Daughters” – rancho, konie, rodzinka, etc. , tym razem produkcja kanadyjska. Mam to szczęście, że mam  dostęp do CBC – kanału kanadyjskiego. W ten serial też wciągnęłam się chyba w trakcie 3 sezonu.


- „Being Erica” – kolejny serial kanadyjski, który uwielbiałam! Szkoda, że skończyli kręcić:( Poza super tematyką, mogłam sobie przy okazji pooglądać Toronto:) Kanada to moje kolejne marzenie podróżnicze:)


- „Legend of the Seeker” – I kolejny skasowany serial:( Kręcony w Nowej Zelandii, którą też chętnie bym odwiedziła:) Dlaczego większość „moich” seriali kasują?


- „Revenge” – jak zwiastuny mnie odpychały, tak pierwszy odcinek mocno mnie wciągnął i teraz nie mogę się doczekać na każdy kolejny odcinek!


- „Psych” – boziu, jak głupio i głośno śmieję się oglądając każdy kolejny odcinek:D


- „Criminal Minds” – po prostu lubię, choć czasem mordertwa są bardzo obrzydliwe:(


- „Grimm” – nowość, która bardzo mi przypadła do gustu:)


- “Lost” – byłam wielką i wierną fanką tego serialu!


- „MacGyver” – moja wielka miłość! Przecież MacGyver był chemikiem, fizykiem, prawdziwym naukowcem! No, a Richard Dean Anderson był taki przystojny:D


- „Bulionerzy” – chyba mój ulubiony serial polski. Boski!!!!!!!


- Jezioro marzeń” – oj, chyba tylko jeden odcinek przegapiłam:P Super był! Oglądałam jak byłam w LO.


- „Roswell” – jw


Mogłabym tak pisać i pisać dalej, ale zanudziłybyście się:P Prawdziwy teleman ze mnie, co? :P


Nie będę nikogo typować dalej, bo ostatnio dostałam po głowie od dziewczyn, co się nie lubią bawić:P Dlatego, kto ma ochotę, to proszę się częstować tagiem:D


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie mojego wzorku mlekowego:)


 


mrs.knittens – W Stanach, tzn w moich sklepach robótkowych,  o dziwo nie spotkałam się z podkładkami pod kubek na haft:(


april79 – Czyżbyś sugerowała, że żyję jak w filmie:P


damar5 – Oj, Dana, Dana:P Czy Ty myślisz, że moja mama jest tak teroryzowana, że codziennie rano płacze pijąc mleko:P Twój wykład przeczytałam rodzicom na skypie i mam Ci przekazać, że mama to wszystko o czym wspominasz je. Więc aż tak się nie martw:) Poza tym mleko powinno mieć trochę tłuszczu, inaczej nie ma wystarczającej ilości witamin w sobie. Kiedyś kupiłam tutaj mleko zupełnie dtłuszczone i było obrzydliwe, smakowało jak woda:( Bleee:( Rodzice piją takie z 1,5% tłuszczu, a ja kupuję takie z 0,5% lub 1%, zależnie od daty ważności. Bo te mleka w Stanach to nie są UHT i daty ważności mają max do 3 tyg:( I trzeba je trzymać w lodówce nawet przed otwarciem. A teraz komentarz ode mnie:P Hmmm, tak czytałam co napisałaś i normalnie brzmiało to jak komentarze osób niehaftujących odnośnie naszego hobby:P A jak Ty i Twoja rodzina nie lubicie mleka, to nie pijcie:P Mnie się jednak wydaje, że mama właśnie dzięki takiej diecie mlecznej nie połamała się w ostatnim wypadku:) I w innych wypadkach jej kości szybko się goiły, więc chyba są spore plusy z tego niedobrego mleka:P


barbaratoja – Czerwonkę to już kiedyś pokazywałam:P

2 komentarze:

  1. damar5
    2012/02/05 20:52:20
    Fajna zawartosc ,wszystko zgodnie z Twoimi upodobaniami :)
    No nie pijemy mleka bo nie przepadamy :) a Max nawet nie moze :( dlatego te zamienniki stosujemy :) Dalej bede trzymac swoje stanowisko hehehe i produkty mleczne jak jogurt,kefir czy ser sa zdrowsze od mleka :) :) Ale jak ktos lubi mleko to ok bo w zyciu trzeba miec jakies przyjemnosci :) A taka zawartosc tluszczu o jakiej piszesz jest dozwolona hehehe :) :)
    Nie zajarzylam tylko o co Ci chodzilo w tym zdaniu: Hmmm, tak czytałam co napisałaś i normalnie brzmiało to jak komentarze osób niehaftujących odnośnie naszego hobby.Albo ciezko dzis kapuje albo zupelnie nie wiem co to ma znaczyc hehehe Haftuje przeciez co mi sie podoba i jak mi sie podoba :)
    Poz.Dana


    gentiana
    2012/02/05 20:57:57
    Pozdrowienia z mroźnej Warszawy. Co do warszawskich pasmanterii znikają z horyzontu niestety, najbliższa koło Dworca Centralnego jednak nadal trwa i zaopatruje w "konieczne" do życia krzyżykowego materiały.
    Kolejny link - kardynałek do ulubionych www.victoriasampler.com/Free_Patterns/Cardinal_Snowflake.aspx


    barbaratoja
    2012/02/05 21:37:08
    To sie nazywa skleroza,pamiętam zimowe zdjęcie obcych rowerów w śniegu... czerwonki ni jak nie mogę sobie przypomnieć. Ale przy takiej ilości zdjęć na Twoim blogu;-)))


    april79
    2012/02/05 23:43:11
    no jak jeszcze napiszesz i pokażesz że pijesz zimny sok z lodówki z takiej butli to zacznę podejrzewa że "coś kręcisz";)
    a bardziej serio to fajne przesyłka
    a oglądałaś to całe super bowl, bo dzisiaj słyszałam w trójce że w stanach mają z tym niezłego kręćka.


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/02/06 09:09:53
    legend of the seeker?? feee! Mam nadzieję że oglądałaś to tylko dlatego, że nie czytałaś książki. ja niestety książkę dobrze znam i po obejrzeniu 3 odcinków powiedziałam- zdecydowanie nie! Tak wielu przekręceń w żadnym innym serialu czy filmie na podstawie książki nie pamiętam! do tej pory mam odruch wymiotny jak o tym pomyślę... a mógł to być taki fajny serial...
    ja tam zdecydowanie wolę Stargate SG-1, CSI, kości, Dextera i całą serię Sherlocka Holmesa (angielską, z lat 80'- brakuje mi trylko kilku odcinków na płytach :) ). seriale obyczajowe nie są dla mnie :P
    wracam do haftowania ikony,
    pozdrawiam
    aga


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: lawendowakrainarobotek, *.interkar.pl
    2012/02/06 09:44:56
    fajny prezencik. hafcik z mlekiem mam juz zapisany, dzieki, wyszyje niedlugo na bank, bedzie z mlekiem i kawa ;)


    cecy44
    2012/02/06 10:23:57
    Super prezent.Co do mojego stycznia to jeszcze nie wiem co zrobię.Na razie leży i nabiera mocy urzędowej.Pozdrawiam gorąco(mróz-25 stopni na dworze,ale co tam.Jak zima to zima.).


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/02/06 10:50:15
    Oj , Anka telemanka!!!Paczka wspaniala, a kolczyki sliczne/ czego nie widac za bardzo na zdjeciu../mama


    paga-tek
    2012/02/06 15:29:43
    Super prezenty :)


    edytadzik24
    2012/02/06 17:04:07
    po1: Super prezenciki :)
    po2: Czerwona strzała rewelacyjna :) ja bym pewnie miała problem z ramą, bo jestem nie wiele większa od krasnali więc zawsze jak wybieram rower, bo własnego nie posiadam, więc pożyczam, to tylko taki w wersji mini haha czyli z raną niżej, kiedyś mówiło się chyba damka albo i nie :) dawne czasy.
    Twoja czerwona szybkość jest bombowa, a koszyk fakt stworzony na boski napój tzn mleczko :) eh szkoda, że u nas nie ma tak dużych opakowań mlecznych hhaha :)

    Po 3: Podkładka śliczna:)

    Po 4: dziękuje za odpowiedz odnośnie Seriali :) też oglądałam Jezior marzeń za czasów e hm jak to nazwać młodzieńczych? :) a i MacGyver ba kto potrafi zrobić wszystko...oczywiście MacGyver. Pamiętam za czasów małolaty przy starszym bracie mówiłam EEE MacGyver by to zrobił Ty nie potrafisz tak jak on BUAHAHA :)

    Fajne czasy:)


    Życzę miłego początku tygodnia :)
    Pozdrawiam Edi


    beatrix73
    2012/02/08 10:23:56
    Mój mąż był wielkim fanem "Lost".
    Ja też bardzo lubię Walking dead, ale jeszcze nie oglądałam 2.sezonu, więc żyję w wielkiej niepewności. Innych nie znam oprócz MacGyvera, ale ten serial nigdy mi się nie podobał...
    Szkoda, że u nas tak niewiele dobrych seriali można oglądać, z reguly korzystałam z internetu, a teraz to już przepadło. :(
    A seriale - podobnie jak Ty - uwielbiam. Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń