piątek, 3 lutego 2012

Co nowego?

Kilka dni temu buszowałam sobie po necie i znalazłam ciekawą informację! DMC wypuszcza nowe odcienie mulin Color Variations! 24 nowe kolory! Jeszcze nie wiem, kiedy pojawią się w sklepach, ale na pewno jest na co czekać, bo ze zdjęć widzę, że mocno wymieszali różne kolorki. Szczegółowe informacje i kartę z kolorami znajdziecie tu, a ja dziś zamieszczam tylko zdjęcie. Mało wyraźne, ale lepszego nie znalazłam:(


mulinki


Już jakiś czas temu znalazłam też na ebayu, a powinno być przecież na stronie DMC, że wypuścili nowe malutkie zestawy do xxx. Ciekawe kiedy to było? I dlaczego w żadnym sklepie ich nie widziałam tylko na ebayu? :( Seria z kwiatkami! Idealna na wiosnę:)


flowers


Wszystkie są cudne, bo mają takie wesołe kolorki, ale najbardziej podobają mi się te:


sunflowers


ssn32240large


ssn32241large


ssn32248large


Reszta też niczego sobie:D


ssn32238large


ssn32242large


ssn32243large


ssn32244large


ssn32245large


ssn32246large


ssn32247large


ssn32249large


ssn32250large


ssn32251large


ssn32252large


ssn32253large


Nie wiem czy to wszystkie z tej serii. Ale najważniejsze, że znalazłam na necie tak wyraźne zdjęcia, że właściwie przy tak prostych wzorkach dałoby się na ich podstawie je wyszyć:) Choć oczywiście o wiele łatwiej jest haftować z gotowego zestawu. Nadal nie rozumiem dlaczego te i inne małe zestawy do xxx są traktowane aż tak po macoszemu? Ani nie ma ich w sklepach ani na necie, wszędzie tylko „kobyły” królują:( Jedyne sklepy, gdzie widziałam takie i inne małe zestawy były w Warszawie. Może jak wrócę do Polski na stałe, to powstanie jakaś fajna pasmanteria na Śląsku czy Zagłębiu, gdzie będzie można kupować małe zestawy z DMC? :)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze pod postem z rolowaniem:D Dużo się dowiedziałam o Waszych technikach xxx! I powiem Wam, że fajnie, że każda z nas robi to po swojemu:)


 


carse – Chętnie się podzielę, ale maila nie podałaś:(


msaga – Przykro mi, ale widzisz – teraz się udało!

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/02/03 08:17:54
    O te zestawy to cos dla mnie :) male i kwiatki ,wszystkie cudne bez wyjatku :)
    Poz.Dana


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/02/03 09:02:25
    Te małe zestawiki do mnie jakoś nie przemawiają dzisiaj. za to nowa mulinka jak najbardziej! moje typy to 3 ostatnie z prawej i ten taki fioletowo-biały i wrzosowo-biało-fioletowy :) ten beżowawy i niebiesko szary też fajne :)
    ciekawa jestem ile ci zostało misia do wykończenia :) i co następnego będziesz dizubała oczywiście :) u mnie teraz nuda, bo tylko ikonę kończę...
    pozdrawiam
    aga


    Gość: Agnieszka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/02/03 09:29:01
    Piękne są te maleństwa. Też bym chętnie takie kupiła :)
    Uwielbiam Twój blog i cieszę się, że codziennie mogę coś nowego przeczytać :)
    Pozdrawiam


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/02/03 10:26:01
    Faktycznie śliczne te zestawy. Z chęcią "przygarnęłabym" kilka :P U mnie tzn. w okolicach Olsztyna pasmanterie są takie że szkoda gadać. Zestawów do haftu prawie wcale nie ma a jak już coś jest to ceny są kosmiczne. Nie pozostaje więc innego niż zakupy w necie :)
    Co do kalendarza LK - to nie wiem jeszcze jak wykończę. Bardzo podobało mi się Twoje wykończenie :) Pozdrawiam.


    taminacodzien
    2012/02/03 10:34:22
    Wzorki cudne, pozwolisz że skorzystam ?? Wykorzystam jako podkładki, będzie się babciom podobało:) mam nadzieję, że kolorki dobiorę w miarę sprawnie. Zapomniałam Co pogratulować wygranej u Basi, też polowałam na tę książkę :) Jak znajdziesz zawieszki na ebay-u to możesz podesłać link ? a może masz jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę wstążeczek ??
    Pozdrawiam gorąco i dziękuję za odwiedziny :)


    renataa25
    2012/02/03 10:54:03
    Urocze te hafciki, akurat na mój bolący kręgosłup:))
    Pozdrawiam:)


    Gość: Smoczyca, *.elektron.com.pl
    2012/02/03 11:04:00
    Wzorki super! I masz rację, że dałoby się z tych obrazków coś powyszywać :)


    edytadzik24
    2012/02/03 15:33:16
    Aniu zapraszam Cię do zabawy MOJE ULUBIONE SERIALE.
    Szczegóły na moim blogu angels-embroidery.bloog.pl/
    Pozdrawiam serdecznie
    Edi




    CO do nowości to rewelacyjne, jestem ciekawa tych mulinek, ciekawe kiedy w Polsce się pojawią;/


    cecy44
    2012/02/03 16:01:20
    Fajne małe wzorki.Chętnie wyhaftowałabym parę, a może wszystkie?Nowe muliny też super.Uwielbiam cieniowane muliny.U mnie pasmanterie beznadziejne, nic fajnego nie można kupić.Pozdrawiam serdecznie.


    Gość: lawendowakrainarobotek, *.interkar.pl
    2012/02/03 16:13:11
    twoj blog jest super. ogladam i podziwiam. dzieki za info o nowosciach ;).
    zapraszam na moj swiezutki blog - lawendowakrainarobotek.blogspot.com/


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/02/03 17:15:16
    Hej !
    Widzę, że śledzisz nowości - dzięki za info. U nas mróz i nic się nie chce.
    Pozdrawiam Iza N-P


    mamuska73
    2012/02/03 19:24:54
    rewelacyjene nowe mulinki i obrazeczki tez;zarabiste kolorki takie zywe ze az energi przybywa


    justeczkowymiszmasz
    2012/02/03 19:29:21
    Wzorki bardzo fajne ....... i w sumie te pierwsze faktycznie najładniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie z zimnych i mroźnych Gliwic :)


    pelasia1.3
    2012/02/03 19:44:06
    sliczne male wzorki...niekiedy chcialoby sie takie wyhaftowac majac odskocznie od tych duzych...kolorki mulin cudne...w naszym kraju pewnie nie tak oredko je zobaczymy,a szkoda wielka,bo chetnie skusilabym sie na niektore...Aniu Ty to zawsze poszukasz cos ciekawego...jest mi bardzo milo,ze do mnie zagladasz...


    Gość: Carse, *.play-internet.pl
    2012/02/03 21:35:18
    Na szczęście znalazłam jakiś ogólny obrazek z poszukiwanym kotem i dobrałam kolory "na czuja". Efekt możesz zobaczyć u mnie, chyba zrobiłam to w miarę nieźle. A o mailu zwyczajnie zapomniałam :( Skleroza nie boli... Ale dziękuję za chęć pomocy :)
    A te zestawy są świetne! Nie wiesz przypadkiem w których pasmanteriach warszawskich można je znaleźć? Bo kiedy byłam w zeszłym tygodniu w tej pod dworcem centralnym, małych zestawów było jak na lekarstwo.


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.77.115.*
    2015/08/19 11:44:14
    Kolorowy zawrót głowy! Wszystkie piękne. Fajne do zagospodarowania resztek kanwy.Coś czuję,że będzie u mnie więcej tych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń