sobota, 11 lutego 2012

Dla dziewczynki :)

A moją dziewczynką jest mama, która w niedzielę bedzie obchodzić urodzinki:) Dziś niczego się nie spodziewając zjechała windą do skrzynki pocztowej i wróciła wielce zadowolona:) A po chwili napisała mi takiego maila:


„Ty Mały Miśku- dzięks za prześliczną kartkę na urodzinki!!!Jesteś narwana!!!!Sprawilaś mi multo bene RADOŚCI!!!!Dzięki!!!Dostałam też przesyłkę od p. Neli na urodzinki- z buciczkiem haftowanym i z zawieszką na okno/ fajna !!!/ i kartką z życzeniami....- to Twoja też sprawka...”


Pani Nela to mama damar5, czyli cornelka2. Kilka dni temu tylko wspomniałam Danie na gg, że Matlas ma urodzinki i że szykuję prezent, a tu taka niespodzianka! Sama byłam w szoku:P A oto, co dokładnie zawierała paczuszka! Zdjęcia autorstwa Osobistego Ojca:)


urodziny1


Jak widać głównym punktem paczki jest bucik:) Do kolekcji bucików, które Matkas zbiera od dawna:) Śliczny, nie?


urodziny3


Pani Nelu, Dana, dziękujemy za niespodziankę:)


Matkas wspomina jeszcze o kartkce ode mnie, ale przy takiej wysyłce bardzo blado wyszła:( Niemniej jednak, skoro Matkas zmusiła tatę do zdjęcia i zażyczyła sobie zamieścić zdjęcie na blogu to słucham się:P


urodziny2


Nieskromnie powiem, że wiedziałam, że się mamie spodoba:) Bo mama to moja dziewczynka, która uwielbia biedronki:) Choć wybierałam ja chyba z 20 minut w moim spożywczaku:P Wszystko w nim można znaleźć:P


Dziewczynko, życzenia i reszta w niedzielę na skypie:)


 


taminacodzien – Mnie się osobiście holenderki nie podobają. Wolę górale i rowery miejskie. Choć te nowoczesne holenderki z przełożeniami nie są takie złe. Ale jeśli chodzi o te tradycyjne, to jakbym miała jeździć wszędzie na tym samym przełożeniu to bym chyba padła, wolę się „bawić” przerzutkami:D Trzymam kciuki, żeby udało Ci się kupić wymarzony rower, bo wiem ile rower może sprawić szczęścia:) A ja będę nieskromna i powiem, że właściwie to mam dwa rowery:P Czerwonkę w Stanach i drugi rower w Polsce:) Ten drugi wygrałam kilka lat temu w konkursie organizowanym przez lokalną gazetę, Dziennik Zachodni. Nawet był artykuł w gazecie ze zdjęciem mnie i 4 innych dziewczyn, ale sam artykuł miał tytuł „Pierwszy prezent dla Anny ....”. Bo tak się złożyło, że wygrałam go zaraz przed moimi urodzinami w maju, więc w wywiadzie bezczelnie o tym wspomniałam:P Coś czułam, że o tym napiszą, ale że uczynią z tego tytuł artykułu drukowanego na pierwszej stronie, to nawet nie marzyłam:) Ten wygrany rower jest bardziej miejski, ma wszystkie bajery (lampki, błotniki, bagażnik, aluminiową ramę, nawet dzwonek:P),  po prostu full wypas:P Matkas teraz na nim jezdzi, więc jest w dobrych rękach:)


fejferek – Agnieszka, nie wiem co się z Tobą dzieje, ale ostatnio jak już ewentualnie coś skomentujesz to wszystko jest na „nie” :( Twojego ostatniego komentarza nie przeczytałam, bo nie lubię jak mi ktoś psuje przyjemność z czytania książki opisując ją. Poza tym nieco się zdziwiłam, że tak ważną sprawą dla Ciebie jest przekonanie mnie jaki to słaby serial. Naprawdę???


chwilo_trwaj – Więcej zdjęć książki nie będzie. Nie będę męczyła rodziców takimi sprawami.


4.mar.chewka – U mnie na kampusie też ostro kradną rowery:( Mnie, odpukać, tylko siodełko ukradli. Ale złodziej miał pecha, bo podczas spaceru znalazłam je! Pamiętałam napis na nim oraz dziury, które miało, a poza tym z daleka było widać uchwyt na tylnią lampkę, a lampkę miałam ze sobą, bo lampki zawsze chowam do plecaka. Z zemsty spuściłam mu/jej powietrze z opon i zostawiłam kartkę z mocnymi słowami:P Zawsze dbam o moją Czerwonkę, kiedyś zostawiałam go na wydziale w labie, ale odkąd odkryłam specjalny parking rowerowy w budynku obok przystanku autobusowego, to Czerwonka spędza dni w ciepełku z innymi znajomymi rowerami:)


mamuska73 – Przykro mi:( Ale może Twoje dzieci pojeżdzą na holenderce? Szkoda, żeby rower się marnował w garażu.

1 komentarz:

  1. justeczkowymiszmasz
    2012/02/11 09:41:23
    Oj....chociaż Twojej mamy nie znam to przesyłam serdeczne życzenia. Jak o niej piszesz to wydaje mi się a co ja mam pewność że to naprawdę świetna kobieta :)
    Bucik jest wspaniały .... może i ja dojdę kiedyś do takiej precyzji w hafcie, na razie wyżywam się twórczo na większych projektach :)


    4.mar.chewka
    2012/02/11 10:32:51
    Ladna kartke mamie wyslalas, ja kiedys zrobila wielka glupote, wyslalm mojej mamie na urodziny kartke xxx i zginela w drodze. No taka jestem zla ,ze chociaz minely chyba ze 3 lata to mi jeszcze nie przeszlo.


    haftyska
    2012/02/11 11:25:02
    muszę przyznać, że masz rękę do robienia małych rzeczy :) bucik jest uroczy!


    gentiana
    2012/02/11 14:33:18
    Piękna biedronkowa kartka! U mnie fanem biedronek jest mój syn, ma poduszkę, małe biedronki drewnianie, kartki, zakładki i pluszową biedronkę, z która sypia gdy mu źle wówczas w nocy budzi mnie chichot pluszaka - ma mechanizm, którego nie da się wydłubać!


    damar5
    2012/02/11 16:02:46
    O jakie ladne prezenciki :) Zawieszka z biedronkami fajowa a z bucikiem to sie moja Mama wbila na 100% hehehe:)
    No mnie nie ma co dziekowac bo to byl pomysl mojej Mamy :)
    Twoja kartka swietna i z rewelacyjnym napisem :) ,spozywczak gora :) :)
    Z zyczeniami wpadne jutro :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2012/02/11 16:33:02
    Oj jak się cieszę,że mamie wszystko się podoba miałam cykora co do zawieszki a to traf biedronki to też mama lubi .pozdrawiam Cię Aniu


    mamuska73
    2012/02/11 18:13:14
    starsze dzieci maja swoje a mlodsze jeszcze za male
    moze po operacji bedzie lepiej...
    bucik przecudnej urody i powiem szczerze ze diablu bym dusze oddala za schemat i przepis jak go poczynic
    zazdraszam matkasowi


    arabeska291
    2012/02/11 23:01:59
    jej... ten bucik to istny majstersztyk :)


    ena0210
    2012/02/11 23:39:42
    Bucik rzeczywiście przyciąga uwagę ale zawieszka i kartka też są urocze.
    Pozdrowionka i najlepsze życzenia dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń