niedziela, 1 kwietnia 2012

Cudowności i śliczności:)

Dziewczyny, w ten cudowny wieczór chciałam się z Wami podzielić moją wielką radością, która jest wynikiem dwóch przesyłek, które niedawno do mnie dotarły:) Obie to wygrane za moje publikacje w gazetkach xxx!


Pierwsza trafiła do mnie paczka z WOCSa! Tak upragniona i tak cudownie piękna. Po prostu wzruszyłam się otwierając ją! Same cudowności wysłali mi w zamian za zagubiony zestaw! Jako stitching genius z nr 186 WOCSa (pisałam o tym tu), wygrałam taki piękny zestaw od Bothy Threads.


XH2


Niestety pomimo szczerych chęci ze strony szanownej redakcji zaginął w drodze do mnie:( Ale przecież nie mogli o mnie zapomnieć i z radością i wielkimi przeprosinami przysłali mi nagrodę zastępczą! Bardzo zadbali, żebym nie czuła się pokrzywdzona! Spójrzcie jakie cudowności wyciągnęłam z koperty!


DSC01476


Taki piękny zestaw do haftowania mi się trafił! Bardzo w moim stylu, trafili w 10! Aj, muszę się bardzo powstrzymywać, żeby go nie zacząć haftować już teraz, taki jest piękny:)


DSC01493


Ciekawie skąd wiedzieli, że uwielbiam takie motywy? Prawda, że o wiele ładniejszy od tego piekarniczego? Aż nie mam do nich żalu za to, co się stało:)


DSC01494


W środku sporo kartek ze schematem, kanwa 16ct w kolorze kawy z mlekiem, sporo mulinek z Anchora, a wśród mulinek na sorterze dwie satynowe (biała i żółta).


DSC01496


Ale najbardziej w całej paczce, tak starannie dla mnie przygotowanej,podobają mi się śliczniutkie ceramiczne guziczki!


DSC01477


Ręcznie robione, prosto z Afryki Południowej!


DSC01479


A krówka i świnka tak sympatycznie się do mnie uśmiechają:) Widać, że są bardzo starannie wykonane! Marzyłam o takich guziczkach:)


DSC01482


DSC01483


Dostałam też pudełeczko, które kilka lat temu było gratisem do gazetki. Jak miło z ich strony:)


DSC01485


W środku mniejsze podziałki na przydasie:)


DSC01486


Dołożyli mi jeszcze metalizowane nitki od Gutermanna. Cudowne kolorki!


DSC01491


I jeszcze starannie wykaligrafowany liścik, od pani z redakcji, która zajmuje się wysyłkami nagród w WOCSie i Cross Stitch Crazy. Uwielbiam Mel! Tak o mnie dba:)


DSC01488


„Anna, oto zastępcza nagroda za pojawienie się na stronach z listami w naszej gazecie. Najlepsze życzenia, Mel – WOXS.”


Moje serce raduje się, ile razy czytam ten pełen troski i sympatii list:)


Druga przesyłka przyszła kilka dni później i zawierała wygraną za opublikowanie kaczuchowej zawieszki w Cross Stitch Card Shop. O niej pisałam tu.


DSC01461


Cudowne i tak wiosenne przydasie!


Naklejki z balonikami, cyferkami oraz „happy birthday” w moich ulubionych kolorach:)


DSC01464


Kopertki małe i duże na karteczki:)


DSC01466


Małe karteczki z okrągłymi wycięciami na haft.


DSC01468


Małe karteczki z kwadratowymi dziurami na haft.


DSC01470


Duże kartki z owalnymi wycięciami na haft.


DSC01472


Duże kartki z okrągłymi dziurami na haft.


DSC01474


Jeszcze list był dołączony!


DSC01458


DSC01459


“Cześć! 


Gratulacje z powodu opublikowania Twojego listu w Cross Stitch Card Shop. Dołączam zestaw darmowych kartek i kopert, które mam nadzieję, że sprawią Ci radość. 


Posiadamy wiele kartek i innych materiałów robótkowych, które można znaleźć na naszej stronie internetowej.


Najlepsze życzenia


Kim Cutts”


 


Wielka szczęściara ze mnie:)


 


Moje kochane i wierne czytelniczki, dziękuję bardzo za wszystkie wzruszające komentarze:) Każdy z nich jest balsamem na moje serce! Ilekroć zostawiacie u mnie choćby najmniejszy komentarz, serce mi rośnie, dusza chce śpiewać! To dzięki Wam powstają kolejne prace, bez Was nie byłoby Pieguchowa! Nawet jak mnie tylko odwiedzacie i nie pozostawiacie po sobie żadnego śladu to i tak sie wielce raduję!


 


Posyłam Wam całuski! I życzę twórczej niedzieli!

1 komentarz:

  1. ulikop
    2012/04/01 04:27:36
    nuu, zestaw zastępczy jest pięęęęękny!
    Gratuluję!


    misia-be
    2012/04/01 05:30:24
    Super prezenty! I choć zestaw piernikowy, który miałaś dostać też fajny to Ci się nie dziwie że teraz się cieszysz że po drodze gdzieś zaginął :) Oj chyba musze się zmobilizować i też listy zacząć pisać :P tylko co ja im tam napisze jak ja ostatnio tylko szydełkuję :)


    drugi.maurycjusz
    2012/04/01 08:09:39
    Brawo!!! zestaw zastępczy jeszcze piękniejszy niż oryginał:))))a karteczki wykorzystasz, oj wykorzystasz:)))))))guziczki mnie rozłożyły!!!cudowności!!!!!!


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/04/01 08:54:17
    Aniu, czy coś się stało, że taka słodycz wylewa się z Twojego wpisu? Wietrzę tu jakiś podstęp... Nagrody jak nagrody. Guziczki najfajniejsze. Wydawało mi się, że samplerów nie lubisz, chociaż dołączone muliny są super. Na pewno nie uwierzę że cieszysz się z baz do kartek.
    pozdrowienia


    aeljot
    2012/04/01 09:01:55
    Super, że przesyłki wreszcie dotarły :)


    xgalaktyka
    2012/04/01 09:06:22
    Zdolna Bestyjka z Ciebie ,co oczywiście widać... w przełożeniu na prezenty :)
    Gratuluję Aniu , takie rzeczy naprawdę cieszą ...tym bardziej że w zagranicznym pisemku ,tak często rodaczka się pojawia:)
    Normalnie czuję się dumna ! ;))))
    Uściski:*


    edytadzik24
    2012/04/01 09:58:06
    Aniu piękne zestawy :) warto pisać listy :)
    Śliczne !
    Aniu napisałam do Ciebie wiadomość na meil, nie wiem czy doszła wiadomość, bo coś mi poczta szwankuje na onet.
    Miłej niedzieli :)
    U nas zimno i śniegowo...


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/04/01 10:23:41
    I tak patrząc na te cudeńka to stwierdzam, że dobrze, że ta pierwsza przesyłka zaginęła :)) Aniu moje gratulacje.


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/04/01 11:12:04
    Gratuluję ! Przesyłki to same wspaniałości. Zestaw zastępczy jest super. Ten drugi zestaw do haftu też mi się podoba, a jak zapakowany pomysłowo. To chyba taka papierowa torba . Jeszcze czegoś takiego nie miałam okazji widzieć.Guziczki wprost zachwycające. Z takimi przesyłkami od razu dzień staje się lepszy.
    Pozdrawiam z zimowego Śląska!


    damar5
    2012/04/01 11:44:27
    Zalamka hihihi ale przynajmniej nici i kanwe wykorzystasz :)
    Zaluje ,ze piekarniczy do Ciebie nie dotarl bo mnie bardzo sie podoba ,szkoda, wielka szkoda :(
    Uszy do gory i nie zalamywac mi sie tam hehe
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/01 11:46:52
    Anka - czy Ty sie dobrze czujesz? mama


    kinga_kaza92
    2012/04/01 15:25:56
    A ja ze swej strony lubię tutaj bardzo zaglądać, bo tutaj jest zawsze tak pięknie. Zachwycają mnie pracę i po prostu zawszę muszę tutaj wejść;))


    zakreconamysia
    2012/04/01 16:30:56
    Ekstra prezenty, ależ zazdroszczę ;o)


    pkela_1
    2012/04/01 16:58:53
    Przesyłam kolejne gratulacje, z lekką nutką zdrowej zazdrości (bo też bym chciała takie cosie dostawać) - ale... ale... czyżby Twoja niezwykła łagodność to tylko żart prima-aprilisowy?
    Ela


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/01 17:01:41
    Fiu fiu zestaw super. Wszystko co dostalas jest fajne. Tobie sie to nalezy w 100%. Wkladasz w swoje pracy wiele serca i zawsze robisz cos fajnego i pomyslowego. Mysle ze dzieki Tobie wiele z nas czerpie duzo pomyslow :).

    Pozdrawiam
    Pagatek


    alex_sue
    2012/04/01 17:26:54
    Wszystko ładnie, wzory fajne, ale czuje podstęp... ;)


    jusine_mala
    2012/04/01 18:56:38
    No Kochana szalejesz normalnie!!!! Gratuluję publikacji i cudnych prezentów :) Miśki Lickle Ted są boskie, ale mnie wykańczały te jednostajne odcienie beżu :P Pozdrawiam cieplutko :*


    robotkoweroznosci
    2012/04/01 22:30:23
    Ha ha ha ha , przeczytałam post, komentarze i .... najbardziej mi się podoba koment Matkasa :D Gratuluję zestawików :D Szczęśliwego Prima Aprilisa hahahhahaha ;)


    iss-ola
    2012/04/01 23:36:31
    haha, w końcu coś mnie dziś rozbawiło :)
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń