piątek, 27 kwietnia 2012

Meijer:)

Dawno nie było już wpisu sklepowego, nie? Wspominałam już wielokrotnie, że w mojej okolicznej sieci hipermarketów jest spory dział robótkowy. To dziś Was pomęczę zdjęciami z Meijera, czyli sklepu w stylu Tesco. Zawsze jak jadę na większe zakupy spożywcze to najpierw ruszam na poniższe działy. Zwykle nic nie kupuję, bo ceny mają słabe w porównaniu do Joann, Michaelsa czy Hobby Lobby, ale jak mają przecenę, to można coś fajnego trafić:)


Kolorowe mulinki spokojnie sobie wiszą:) Firma nieznana.


DSC05045


DSC07656


Paczki guzikowe nieco droższe, ale pełniejsze niż gdzie indziej:) I już na kilka wyprzedaży się nadziałam:D


DSC05046


DSC07658


Akcesorii skrapkowych też pełno.


DSC05047


DSC07654


DSC07655


DSC07657


DSC07660


DSC07661


Pomarańczowe metki oznaczają przecenę:) Tu akurat wymieniali asortyment do robienia biżuterii.


DSC05048


A tu już po zmianie.


DSC07659


Kuferków mało, ale zmieniają się częściej niż gdzie indziej.


DSC05049


Włóczek pełno! Dwie raje:)


DSC05050


DSC07652


Trochę nitek firmy Coats i nieco wstążek.


DSC05051


Różne różniaste akcesoria do szycia ręcznego i maszynowego.


DSC05052


Akcesoria (głównie nożyczki) i maszyny Singera. Czasem ide je sobie pomacać:D


DSC05053


DSC07653


Szydełka i druty we wszystkich kolorach tęczy:)


DSC05054


DSC07651


Zdjęcia nieco pomieszane, bo z dwóch różnych wizyt, które dzieliło kilka miesięcy:P No no, mam sporo zaległości:(


Zawsze jeszcze zaglądam do działu gazetkowego, bo mają na stanie amerykańskie gazetki xxx:) A tu mogę je sobie spokojnie pooglądać, w przeciwieństwie do Joann, gdzie gazetki są zaraz przy kasach.


 


Dzisiejszy wpis tak nieco „za karę” za zdjęcia na Waszych blogach z wystawy DMC:P A co! Tylko ja mam się ślinić? :P


 


No, teraz już pewnie przestaniecie się podmilać:P Wpisów xxx proszę się za dużo nie spodziewać w najbliższym czasie, bo xxx dla takiej jednej Dany:P A że spotkamy się dopiero w lipcu, to musicie cierpliwie poczekać na te moje wypociny:P


 


Oficjalnie nie, ale w praktyce jestem już w trakcie sesji egzaminacyjnej:( Ale już za tydzień będzie po wszystkim:D Także trzymajcie kciuki i nie zdziwcie się jeśli zniknę na kilka dni!


 


Wszystkim komentującym podmilankom dziękuję:) Ale chyba przesadzacie:P


 


anenia-vladona – Wstążeczki są równe, bo mierzone linijką:P Aż takiego dobrego oka nie mam, a że mnie nierówności denerwują, to sobie siedziałam i linijką odmierzałam:) Polecam!


zakreconamysia – Bo ja haftuję tylko radosne rzeczy:)

1 komentarz:

  1. taminacodzien
    2012/04/27 08:47:07
    Zdjęcia świetne, ja też się śliniłam jak oglądałam zdjęcia z wystawy DMC , ale teraz też się ślinię, jaki włóczki i ile kolorów...... kurczę u mnie nie ma żadnego sklepu z tak dużym wyborem, i gdzie tu sprawiedliwość :(
    Pozdrawiam gorąco :)


    lawendowakrainarobotek
    2012/04/27 08:53:08
    ehh, czy u nas kiedys tez bedzie taki raj robotkowy... pieknie.


    Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2012/04/27 10:08:25
    toć to niebo na ziemi :) byłabym tam częstym gościem, gdybym miała bliżej :)


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/04/27 10:17:41
    Zdjecia bardzo przyjemne, ja we Wloszech ne znam takich sklepow. A czasami milo sobie chociaz poogladac co maja tak wiec dzieki za zdjecia. Powodzenia na egzaminach! Ania


    misia-be
    2012/04/27 10:28:15
    Eż.... czemu wszędzie sa takie sklepy tylko nie w Polsce... w NIemczech weszłam do pierwszego lepszego supermarketu i też było kilkanaście regałów z takimi cudami... a u nas... jak nie ma pasmanterii to mogę zapomnieć żeby sobie pooglądać i poamacać :P


    Gość: Judysia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/04/27 11:10:48
    O matko szmat czasu do Ciebie nie zaglądałam i nadziwić się nie mogę jakie cudeńka pokazujesz:) Dział robótkowy w sklepie niesamowity wprost napatrzeć się nie mogę a wafelki z poprzedniego postu po prostu cudowne:)
    Pozdrawiam:*


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2012/04/27 11:26:37
    Tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam
    E.


    fagusia
    2012/04/27 12:11:02
    Mówisz sklep typu Tesco , a ja bym chciała by u nas był sklep choć w połowie podobny do tego co Ty masz - codziennie bym chyba na zakupy jeździła , chociaż by pooglądać . a tak trzeba pojeździć za nicmi po kilku sklepach i wyjść z niczym , inne sklepy ze stemplami itp . - oprócz empiku chyba . ...Ile to by czasu zaoszczędziło , gdyby można kupować spożywkę i akcesoria do rekodzieła w jednym sklepie ..:))


    1_iwonan
    2012/04/27 13:57:57
    I to ma być takie zwykłe TESCO.... oj marzenie... Smutno mi i tyle:(


    Gość: Judysia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/04/27 17:01:21
    WOW!!! Dawno Tu nie zaglądałam a tu takie cudeńka:) A wafelki z poprzedniego postu po prostu boskie:)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie:)


    gentiana
    2012/04/27 23:06:15
    Nie ma takich sklepów - sa tylko w marzeniach naszych i na Twoich zdjęciach.
    Ciekawe kiedy w końcu przestanę przepłacać w e....u za gazetki.


    isana_haft
    2012/04/27 23:13:04
    Oj, fajne te zdjęcia. Może i dobrze, że takich w pobliżu nie ma, bo maszynka by kasiory nie nadążyła drukować :) Powodzenia na sesji, ja już po, hihih! Trzymam teraz kciuki za innych.


    kinga_kaza92
    2012/04/28 13:02:57
    Raj dla oczu;P O tak


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/29 03:04:37
    Tak, sklepy tutaj sa zaopatrzone fajnie to trzeba przyznac. W Polsce planowalam kupic co nie co robotkowego i sie troche podlamalam :( zerowy wybor, a jak juz sie cos znalazlo to bardzo drogie :(. Szkoda ze akurat Meijera nie ma u mnie, ale za to sa inne :). Przyznam ze jak na taki sklep to wyposazony jest super...

    Pozdrawiam
    Pagatek

    OdpowiedzUsuń