wtorek, 3 kwietnia 2012

Ludzie kartki piszą...

...i nie tylko:) Dziś będzie o przesyłkach do Matkasa i do mnie :) Chyba nas lubią:D


W zeszłym tygodniu Matkas otrzymała przesyłkę od cornelki2! A w niej było i coś dla mnie:) Każda z nas dostała po ręcznie robionym zajączku i kartce z życzeniami:) Były też jajeczka. Matkas już położyła zajączki na czołowym miejscu w dużym pokoju:) Pani Kornelio, dziękujemy bardzo! Matkas już dokładnie wymacała zajączki i bardzo się podobają:)


cornelka


A dziś Matkas podesłała mi zdjęcie kartki, którą otrzymała z Niemcowic od damar5, czyli córki cornelki2. Oj,dziewczyny za bardzo o nas dbacie! Matkas jest zachwycona biedronką:) Jak pokazywała mi ją na skypie, to miała podobną minę do tej szalonej biedronki:D


dana


A ja też coś znalazłam w swojej skrzynce pocztowej:) Ostatnio coraz mniej wieje pustką:P A dostałam ręcznie robioną karteczkę od pagatka!


agata


Oraz trzy pary kolczyków! Agata dziękuję bardzo:) Teraz mam co nosić w uszach do czwartku:P Tylko jeszcze zastnawiam się na kolejnością, bo nie wiem, które mi się najbardziej podobają? Chyba zrobię losowanie z zamkniętymi oczami:P


Clipboard01


DSC01510


DSC01513


Dziewczyny, obie z mamą bardzo dziękujemy za pamięć:) Nie ma jak pomęczyć nieco listonosza:P


 


W ramach ostatniego słowa odnośnie mojego żartu na prima aprilis:D W całym wpisie chodziło raczej o to jak go napisałam, niż co dokładnie napisałam. Nie zastanowiło niektórych z Was, że ani razu nikogo nie ochrzaniłam, nie zażartowałam czy nie pokazałam języka :P, tylko byłam aż do przesady poprawna i grzeczna? Słodyczą tak jechało, że teraz przez rok można słodzić kawę:P To tyle:D


 


pagatek – Za walentynkami jak i dniem kobiet sama nie przepadam, ale prima aprilis jest fajne:) Raz w roku można do woli pożartować:)


haftytiny – Na następny raz polecam czytanie ze zrozumieniem:) Poza tym nawet samo oglądanie zdjęć, pokazuje, że wszystkie prezenty poza zestawem piekarniczym były sfotografowane na jednej i tej samej tkaninie:) Także, wszystko co pokazałam mam (nawet kartki, jeśli nadal nie jesteś pewna), poza właśnie zestawem piekarniczym:(


haftytinymonalisa – Ręcznie pisane listy oczywiście, że doceniam, ale nabazgrane z przekreśleniami już nie:(

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/03 02:48:45
    No pani na poczcie sie wykazala :P. Powiedziala, ze kartka dojedzie w poniedzialek i doszla :). Ciesze sie ze kolczyki przypadly Ci do gustu. Kolekcja sie powieksza :)

    Pozdrawiam
    pagatek


    damar5
    2012/04/03 07:28:06
    Fajny ten pagatkowy kurczak ,ma obledny wzrok :)
    Ode mnie pewnie dojdzie na Boze Narodzenie hehehehe
    Poz.Dana


    mamuska73
    2012/04/03 10:59:08
    slicznosci dostalas


    arabeska291
    2012/04/03 11:54:39
    króliczki są świetne.zazdroszczę takiego ślicznego prezentu :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/03 13:11:07
    Pani Nelu , Dano jeszcze raz podziekowania - Iwona


    haftyska
    2012/04/03 15:27:34
    ludzie listy piszą, bo chyba lubią ten Twój cięty język :) dobrze się czyta Twoje posty... no a kartki oczywiście świetne!

    OdpowiedzUsuń