niedziela, 8 kwietnia 2012

Nie wyrobiłam się:(

Ale i tak pokażę Rodzickom ich prezenty w lepszym zbliżeniu niż na skypie:P


Już od kilku tygodni nad nimi siedziałam i myślałam, że jeszcze wczoraj uda mi się skończyć prezenty dla mamy, ale niestety zmęczenie wzieło górę:( Matkas powiedziała dziś, że nie szkodzi:) A ja obiecałam w przyszłym tygodniu skończyć, więc na nasze spotkanie będą gotowe:)


Prezent dla Osobistego Ojca skończony! A jest to zawieszka grecka:) Oryginalnie Michael Powell zaprojektował ją jako zakładkę, ale jak Matkas zarządziła, że ma być zawieszka, to Córeczka Aneczka się słucha:D Wieszaczek w Stanach mam tylko jeden, został mi się z gwiazdką, żebym mogła dopasowywać jak zszywam zawieszki, ale w Katowicach mam taki z kwiatkiem, to będzie idealnie pasował do greckich oleandrów:)


DSC01529


A zdradzę Wam, że za dwa miesiące na pewno będziemy w Grecji:)


DSC01533


DSC01536


DSC01538


Powiem Wam, że jak oba greckie obrazki Powella (ten i ten) to była masakra haftować, tak ta zakładka to była sama przyjemność:) Powell widać zakładki robi wyjątkowo miłe do xxx.


I jeszcze zdjęcie z przywieszką Matkasa:) Sama się zdziwiłam, że Grecja jest krótsza:P W planach mam jeszcze dwie zakładki Powella, ale nie powiem które:P


DSC01531


Z prezentami dla Matkasa jestem jeszcze w polu:( Kuraki wybrałam nie ze względu na wielkanoc, ale że Matkasowi tak bardzo podobał się niebieski kurak, którego wyhaftowałam już 2 lata temu.


Najpierw zabrałam się za fioletową kurę:D Bardzo się Matkasowi dziś spodobała:)


DSC01541


A ja się dziś przy śniadaniu śmiałam, bo tata siedział z tak założonymi rękami jak gadaliśmy na skypie:P


Bardzo zadowolona z siebie ta kura:P


DSC01543


DSC01545


DSC01546


DSC01547


Za drugi hafcik zabrałam się kilka dni temu. W piątek udało mi się postawić ostatnie xxx.


DSC01548


Dla mnie to kury – ciotki-pilotki, które plotkują na grzędzie:P


DSC01550


Z obu Matkasowych hafcików mam zamiar zrobić pinkeepy! Tak samo przerobię niebieskiego kurczaka, który już jest w Katowicach. Zaraz po wyhaftowaniu chciałam z niego zrobić wafelka, ale że byłby to mój pierwszy to Matkas się bała, że mi nie wyjdzie i nie pozwoliła:P Oj, za bardzo się matki słucham:P Teraz mi powiedziała, że jak przyjadę do domu, to mam go wykończyć:P


I jeszcze wszystkie prace razem!


DSC01552


Aaaa, dane techniczne! Grecja haftowana dwoma nitkami muliny DMC na białej taśmie aidowej – musiała być biała, bo Grecja jest biała! Kury haftowałam jedną nitką muliny DMC na białej kanwie Charles Craft (18ct). Niebieski kurak powstał na białej, to i te kury musiały być na białej.


 


To ja mykam do nauki, a Wy odpoczywajcie dalej:P


 


Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia świąteczne! W tym roku czasu mi już nie straczyło, żeby powchodzić do Was i zostawić życzenia, przepraszam:(

1 komentarz:

  1. zakreconamysia
    2012/04/08 21:21:35
    Strasznie mi się kury podobają, zwłaszcza ta pierwsza - niesamowita ;o)


    damar5
    2012/04/08 21:33:43
    Fantastyczna zawieszka ,Grecja sliczna noi ciesze sie ,ze w tym roku zrealizujecie swoje plany urlopowe :)
    Te kury tez mi sie podobaja :) takie smieszne sa ,beda swietnie sie prezentowaly na Pinkeepach :)
    Pozdrawiamy Dana i Mama :)


    drugi.maurycjusz
    2012/04/08 22:23:00
    Zarąbiste zawieszki, a kury mnie rozkładają absolutnie na części pierwsze;))))) Wesołej reszty Świąt!!!:)))pozdrowionka z dyżuru:)))


    haftyska
    2012/04/08 22:28:07
    grecki klimat powala... zawieszka rewelacyjna!


    mamuska73
    2012/04/08 22:34:07
    przede wszystkim Wesolego ....hafciorki przecudnej urody;ja za Powellem ogolnie ni eprzepadam ale akurat te nowe greckie schematy sa urocze;jeden jedyny hafcik kiedys popelnilam "powelowy" i kontury mnie powalily,wiec tobie do nog padam za nie...oj ciezko troche tak na kleczkach po przezerciu,hihi


    alexls
    2012/04/08 23:18:01
    Zawieszka z greckim motywem powalila mnie misternoscia. Tyle tam drobnych elementow - poklony!
    Kura natomiast jest rozbrajajaca w tej pozie! Za tak dokladne backstiches rowniez chyle czola.
    Piekne prezenciki przygotowalas dla swoich bliskich!

    Swiateczne pozdrowienia!


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/09 03:09:51
    Wszystkie hafty wykonalas cudnie, wzory pierwsza klasa. Grecja jest cudna, podoba mi sie pomysl z zawieszka a wieszaczek jest super.
    Ty mi tu o odpoczywaniu nie wspominaj :( mam taki bol gardla ze na 100% czeka mnie nieprzespana noc :(
    Pozdrawiam
    Pagatek


    kinga_kaza92
    2012/04/09 10:47:37
    Cudne te prezenciaki, na pewno wszystkim się spodobają;)) Pozdrawiam i Wesołych!;)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/09 15:38:05
    A prezenty sa fajne i dziekujemy...mama z tata


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/04/09 17:46:47
    Te greckie wzorki są piękne... i inspirujące :) Chyba właśnie sprowokowałaś mnie do zabrania się za któryś z wzorów Powella ;] Kilka mam na serwerze, więc jest w czym wybierać.
    I te kuraki! Cuda :)


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/04/13 04:00:19
    Hafciki jak zawsze cudowne. :-)
    Jak zobaczyłam zdjęcia to pierwsze co pomyślałam to: "Piegucha i hafty na białej kanwie???" ale doszłam do końca postu i znalazłam wytłumaczenie. :-D

    OdpowiedzUsuń