poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Kwiatki z bajki :)

Czyli niezapominajki:) Moje ulubione kwiatki, zaraz za konwaliami:)


Moja ostatnia xxx praca, którą mogę Wam pokazać. Kolejne już są ściśle tajne:P Kurka, ile ja się z tym haftem namęczyłam!!!!!!! Matkas namówiła mnie, żeby po upominkach wielkanocnych zrobić coś dla siebie i tak z rozpędu zdecydowałam się na zakładkę Michaela Powella. W końcu ostatnio wyhaftowałam serduszka dla Matkasa i Grecję dla osobistego Ojca:) Ponownie skorzystałam z pomysłu Matkasa i zamiast zakładki powstała przywieszka:)


DSC01647


Taśma kremowa, jak przy sercach, bo dalej „walczę” z białą kanwą:P


DSC01650


A dlaczego tak się męczyłam? W Stanach nie ma muliny Anchor, więc musiałam używać zamienników DMC. A to co mi wybrał program, to była tragedia:( Skończyło się na tym, że sama dobierałam kolorki. Przed oczami miałam oryginalne na zdjęciach zakładki damar5. Mój ideał, do którego dążyłam i niestety poległam:( Poza tym haftowałam trzema nitkami a nie dwoma i zamiast w jednym miejscu mieszać dwa kolorki muliny, wybrałam sobie trzeci inny:P Nie mam zdjęcia bez backstitchy, ale zanim je wyhaftowałam to hafcik mi się kompletnie nie podobał:( Ale z każda kolejną kreską milej się na niego patrzyło i dziś jak już jestem po tych wszystkich przebojach przywieszka bardzo mi się podoba!!!!!!!! Boska jest:) A co, dziś nie będę skromna:P


DSC01652


DSC01653


DSC01655


DSC01658


DSC01656


A Wam jak się podoba?


DSC01645


Kończę z Powellem na pewien czas, bo mnie skubaniec wykończył:P


Na koniec jeszcze tulipany z kampusu:)


DSC01602


 


Powoli wygrzebuję się z sesji – wszystkie 3 zadania domowe oddane, jeden egzamin napisany dziś rano, został mi jeszcze jeden!!!!!! No i jeszcze w ramach rozrywki w czwartek egzamin moich studentów:P Tym razem pani profesor zażyczyła sobie pytania z labu od nas, swoich asystentów, więc coś mało skomplikowanego wymyśliłyśmy z Shalini. Mam nadzieję, że studenci się ucieszą z tego prezentu na koniec:) Szkoda tylko, że będziemy musiały później oceniać ich wypociny:(

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/30 19:59:44
    No tak - dla mnie SZAL...przepiekne i juz....mama


    damar5
    2012/04/30 21:09:57
    Cudniaste kwiatki :) tylko powiedz mi czemu Ty sie tak meczylas????? Trzeba bylo slowko napisac i kopertka z mulinkami by poleciala do Ciebie ,oj ,Anka :) :)
    Mimo meczarni i tak jest slicznie bardzo ,bardzo :) :) :) W niedziele widzialam biale niezapominajki oj jakie piekne ale Ty bialego nie lubisz to pewnie bys sie na ich widok skrzywila ;-)
    Powiem Ci ,ze jestesmy zbiezne w xxxxxx :):) :) te same klimaty hihihihi
    Poz.Dana


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/30 21:29:32
    Super zawieszka, bardzo mi sie podoba Twoje wykonanie, jest bardziej praktyczne niz zakladka ;). To juz niewiele Ci zostalo na uczelni najwazniejsze jest to ze juz niedlugo zobaczysz sie z rodzinka :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    zimna29
    2012/04/30 23:22:30
    Boska! to racja ^^



    alex_sue
    2012/05/01 09:30:05
    Jak super! :) Mogłabym prosić o wzór? Bo serduszka i Grecję już mam to byłby komplet, a Powella uwielbiam :)



    alexls
    2012/05/02 05:04:44
    Piekny,delikatny haft! Niezapominajki to takie wdzieczne i urocze kwiatuszki, a w tej interpretacji faktycznie bajeczne!


    lawendowakrainarobotek
    2012/05/03 08:21:59
    wspanialy, bardzo delikatny hafcik. kolory dobrałaś super:)


    musiak87
    2012/05/03 13:23:37
    Piękności haftowane! Uwielbiam te zakładki, a niezapominajki też uwielbiam, kojarzą mi się z dzieciństwem:) Pozdrawiam słonecznie!!!


    arabeska291
    2012/05/03 17:28:34
    wszystkie 3 mi się podobają, może kiedyś wyhafce, jak skończę pozostałe ufoki ;p urocze konwalijki


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/05/04 10:00:35
    cudna kolekcja Powell'owa


    jashiraja
    2012/05/06 21:26:50
    piękne są wszystkie trzy

    OdpowiedzUsuń