piątek, 4 maja 2012

Grecja w rytmie Basi:)

Rodzicki przez Was do dziś nasze pierwsze i drugie wakacje w Grecji kojarzą mi się z Basią:) I naszymi spacerami jak już było na tyle przyjemnie, żeby się przejść:) Dla niewtajemniczonych było to w 1989 i 1990 roku. Po tylu latach miłość do Grecji nadal trwa:) W tym roku jedziemy po raz 19!!!!!!!!!



















Od dziś mam spokój z uczeniem się i uczeniem studentów! Wczoraj napisałam ostatni egzamin (na 94 punkty na 100 możliwych:), dziś moi studenci napisali swój egzamin, a ja starałam się być miła oceniając ich brednie:P Dziś w planie „rilaks”, a od jutra tylko praca badawcza :D Aaaa! Jeszcze czekam na oceny końcowe z przedmiotów, które w tym semestrze brałam.


Na dworze właśnie leje, a ja sobie siedzę w domu i przy szampanie dla dzieci  oraz piosenkach Basi świętuję koniec semestru:) A później rąbnę sobie jeszcze trochę mleka w żyłę:P A co! Poszaleć mogę:P


 


Dziękuję za komentarze odnośnie mojej zakładki:) Ostatnio ostro xxx, igła mi się „pali” w rękach:D Ale cicho sza, bo same niespodzianki powstają:) Matkas, będziesz w szoku:P

1 komentarz:

  1. april79
    2012/05/04 08:53:39
    Gratuluję końca kolejnego etapu:) ja akurat za Basią nie przepadam ale grację chętnie bym zobaczyła.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/05/04 09:02:00
    I to jest to czyli nasza Grecja....mama


    barbaratoja
    2012/05/04 12:00:29
    Zdolniacha, ładnie napisałaś!
    A ja się zawsze zastanawiam jak smakuje szampan dla dzieci... a wystarczy sobie kupić;-)


    damar5
    2012/05/04 12:54:47
    Kujonek ;-) Gratuluje oczywiscie :) :)
    Poz.Dana


    drugi.maurycjusz
    2012/05/04 13:38:04
    GRATULACJE!!! ale szczęściara z Ciebie, tyle wakacji!!!:))) widzę, że muszę się spreżyć z przesyłką, bo.........znalazłam naparstek z Pragi!!!!!!!!!!!!!!:))))


    paga-tek
    2012/05/05 01:55:37
    No duma mnie rozpiera jak czytam takie rzeczy o Twoich wynikach na uczelni :). A pogoda sie nie przejmuj juz niedlugo zobaczysz sie z rodzinka :)

    Pozdrawiam
    Pagatek

    OdpowiedzUsuń