piątek, 18 maja 2012

10 !!!!!!!!!!!!!!

Moja wtyka z Ameryki dała mi wczoraj znać, że …. moje prace pojawiły się w nowej gazetce! Olu (alexls), dziękuję Ci i za wieści, i za zdjęcia:)


Dziewczyny, aż mi głupio, ale co tam:P Pochwalę się moją 10 (!!!) publikacją w gazetce xxx :D Jest to moja pierwsza publikacja w amerykańskiej gazetce:) A chodzi o nowy numer Cross Stitch & Needlework!


gazetka


Na stronie z listami znajduje się mój króciutki list i zdjęcie:)


listy


Pamiętacie moje wielkanocne kolczyki z zajączkami? Pisałam o nich jeszcze w marcu tu.


A tu już cały mail ze zdjęciem:)


kolczyki


No i co tam napisałam?


„Małe wzorki.


Jak tylko zobaczyłam małe wielkanocne wzory (w numerze marcowym), wiedziałam, że muszę je przerobić na kolczyki. Wybrałam niebieską kanwę i wyhaftowałam każdego zajączka w innym kolorze. Najtrudniejsze było zszycie zajączków w kolczyki, ale było warto się pomęczyć. Wyszły ślicznie i będę mieć radochę nosząc je tej wiosny. Uwielbiam małe wzory, które zamieszczacie w każdym numerze.”


Widziałam na stronce CS&N, że fajny wzorek jest w tym numerze:) Uwielbiam morskie motywy!


lodka


 


I tyle:) Amerykańskie gazetki są przynajmniej na tyle uczciwe, że nie przyznają nagród, których później nie dostarczają i można się spokojnie cieszyć publikacją:)


A zakichany Cross Stitcher znowu każe mi czekać. Napisałam do nich maila w tym tygodniu, po kolejnych 2 tygodniach czekania i co? Napisali, że mam czekać, bo może w ciągu najbliższych tygodni nagroda wysłana przez nich jednak do mnie dojdzie. A jeśli nie, to mi prześlą zastępczą. Aaaa! Napisałam im, że wszystkie poprzednie nagrody (od nich i z WOCSa, Cross Stitch Crazy, Cross Stitch Gold, Cross Stitch Card Shop) doszły w tydzień. Ich odpowiedz? Miałaś szczęście, ze tak szybko doszły! Normalnie szczena mi opadła na podłogę, co za dziady! Nie piszcie do nich, bo ich nie interesują czytelnicy:(


 


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Cieszę się, że podobała Wam się moja relacja z podróży:)


 


 


misia-be – Nie powiedzieli, ale podejrzewam, że mieli za dużo osób w klasie ekonomicznej i taniej im wyszło przenieść kogoś do biznes niż kazać lecieć innym lotem i płacić kilkaset $$$ za tą uciążliwość.

1 komentarz:

  1. taminacodzien
    2012/05/18 19:54:38
    Kochana gratulacje, normalnie mistrzyni świata z Ciebie :) a jak wrócisz do Ameryki to uśmiechnę się o ten super wzorek, żaglówki :)


    misia-be
    2012/05/18 21:13:51
    haha to miałaś fuksa że akurat na ciebie trafiło :) Kolejnej publikacji gratuluję :) fajnie tak czytać że ktoś kogo się zna trafia do gazetek :P oby więcej Twoich listów drukowali !!!


    haftyska
    2012/05/18 22:50:19
    nie no, świetnie! gratuluję więc po raz 10-ty :)
    zastanawiam się, czy tą amerykańska gazetę da radę kupić w polskich empikach... wzorek żaglówki muszę po prostu mieć! :)


    aeljot
    2012/05/19 09:23:12
    Gratulacje :)


    4.mar.chewka
    2012/05/19 11:13:43
    Wlasciwie to teraz masz 2 hobby, jedno to haftowanie a drugie to wysylanie tych prac do gazet. No i dobrze!! TEraz powinnas sie postarac o publikacje w polskiej gazecie( nie wiem jakiej) i twoja ulubiona wloska "Idee di Sussana" tez publikuje prace czytelnikow. Wtedy bylaby niezla kolekcja :)


    damar5
    2012/05/19 17:21:07
    Zajaczki w Twoim wykonaniu zasluzyly na nagrode :) :) Gratuluje :)
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.mm.pl
    2012/05/19 23:11:30
    Gratuluję ! :)


    Gość: magin, *.btk.net.pl
    2012/05/20 07:49:15
    Witaj,
    w sklepie nadodatek.pl pojawiły się mini zestawy DMC , które kiedyś poszukiwałaś (nie wszystkie ale zawsze coś)...


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/05/20 13:44:15
    Gratuluję publikacji :) Obrazek faktycznie uroczy :)
    Pozdrawiam ciepło


    kinga_kaza92
    2012/05/20 13:55:38
    Gratuluje publikacji;)) Zajączki sa świetne;))

    OdpowiedzUsuń