sobota, 26 maja 2012

Podwójne święto :D

U nas w rodzince 26 maj to podwójne święto:) Dzień matki, ale też i urodzinki Osobistego Ojca:) Rodzicki prezenty dostały z samego rana, ciasto też było – tata sobie zażyczył sernik:) A mama go wczoraj upiekła. Bo moje ciasto wczoraj się skończyło:P A nie mówiłam, że Matkas jest super?! :)


DSC01912


Prezentów taty nie będę pokazywać, bo końsko-greckie chyba Was nie zainteresują, ale pokażę co Matkas dostała od dzieci:) A cieszy się nimi jak małe dziecko:D


O proszę takie drobiazgi!


DSC01904


Misio jest od Maćka. Wspólnie nazwałyśmy go Marudą, bo ciągle narzeka:P


DSC01906


A ode mnie taki mały wisiorek, w którym mama już dziś chodziła. Chodziła na dworze, bo w domu go ściąga i ciągle maca:) Czyli podoba się! Nawet się mnie pytała czy sama wybierałam kolorki, bo to są jej ulubione:) A ja po prostu taki fajny wzór znalazłam w gazetce xxx. Do wyboru Matkas miała sznurki ze wstążkami w różnych. Ale zdradzę Wam, że o tym samym myślałam:D  Aaaa! Wisiorek powstał jeszcze w Michigan. Taką miałam wenę, że uwinęłam się z nim w kilka godzin.


DSC01908


DSC01910


 


I koniec majowego świętowania:P Na początku maja Maciek miał urodziny i imieniny, później imieniny mamy, a na koniec urodziny moje i taty, no i dzień matki:) Fajnie tak świętować w kupie:D


 


 


Dziewczyny, dziękuję bardzo za wszystkie życzenia urodzinowe:)


 


 


magda.madziula – A który krem 30+ masz wypróbowany i polecasz? :P




1 komentarz:

  1. Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2012/05/26 18:40:15
    Matkas jest idealem,ale do tego wniosku juz dawno doszlam:]
    Chcialam Ci zyczyc wszystkiego naj,naj w okazji urodzin wczoraj ale weszlam tutaj w momencie kiedy powinnam juz wychodzic i bylam juz spozniona.Dlatego robie to dzisiaj,ale moge za to dolaczyc zyczenia dla Taty:] Wszystkiego dobrego (a to prezent mamie zrobil rodzac sie w tym dniu-o lepszy ciezko :).
    Pozdrawiam cieplo:]
    p.s.Ty bestia jestes szprytna jak nie wiem,nie domyslasz sie nawet jak tego zazdraszczam!!:]


    magda.madziula
    2012/05/26 20:35:15
    Anka problem polega na tym że ja mam krem bez wskaźnika wiekowego :) ale za to ze śluzu ślimaka jest :)


    ulaihaft
    2012/05/26 20:59:31
    Cudeńko to serduszko zawieszka,a misio uroczy:)Ach takie rodzinne świętowanie to musi być na prawdę przyjemne ;)


    damar5
    2012/05/26 21:21:27
    Wszystkiego dobrego dla Mamy z okazji Dnia Matki:) i dla Taty z okazji Urodzin :) duzoooooo zdrowia Wam zycze :)

    Prezenty dla Mamy przecudne oba bo i mis i serducho fantastyczne.
    Poz.Dana


    arabeska291
    2012/05/26 23:01:15
    fantastyczne serducho:)


    paga-tek
    2012/05/27 01:15:58
    Narobilas mi duzej ochoty na sernik!! Prezenty jak zwykle super. A dla solenizantow zycze duzo zdrowia, szczescia oraz spelneinia marzen :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    jeniulka
    2012/05/27 08:59:03
    Uroczy wisiorek i najważniejsze się spodobał, misio także.
    U mnie w rodzinie też w tym miesiącu się świętje w tym roku 4 dni z kolei: zaczynamy od 24 - moje imieniny, 25 maj - urodziny taty, 26 - dzień mamy a w tym roku 27 maja rocznica Pierwszej Komunii mojej chrześnicy. Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj dla twojego taty


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/05/27 10:10:10
    Świetny naszyjnik!!! U Was tak w maju wszyscy hurtem a u mnie grudniowo hurtowo - siedem okazji do świętowania nie licząc świąt :))


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/05/28 18:10:45
    Wszystkiego najlepszego dla Taty!
    We wpisach ciągle wspominasz o Mamie więc na pewno jest super!

    OdpowiedzUsuń