niedziela, 20 maja 2012

Badziew x 2

Obiecałam pagatkowi, że pokażę moje wygrane nagrody, więc spełniam prośbę. Choć niczego specjalnego się nie spodziewajcie, bo normalnie brak mi słów do teraz:(


Jeszcze przed moim przyjazdem do Polski po wielu miesiącach, kilkunastu mailach i kilku głupim wymówkom dotarły do Katowic nagrody z WOCSa. Już jak mama mi je na skypie pokazywała to widziałam, że beznadzieja, ale na żywca prezentują się jeszcze gorzej:( Badziew straszny:(


DSC01820


Lampka:P Bo lampą tego nazwać nie można:( Nie wiem czy w życiu ją użyję:( Na razie trafia do pudła.


DSC01822


I tragiczny zestaw do haftu:( Zupełnie nie w moim stylu:(


DSC01823


Liczyłam chociaż na fajną kanwę, ale jest zwykła kremowa 16. No nic, do czegoś innego ją i muliny wykorzystam, bo w życiu tego badziewia nie wyhaftuję:(


DSC01826


No i tyle tych “dobroci”. Normalnie płakać się chce;( I proszę nie pisać mi głupich komentarzy, że mam się cieszyć. Z badziewia nie będę się cieszyć.



 


Moja pierwsza niedziela w Polsce była dość pracowita, ale przygotowania do wakacji to całkiem miła praca:) Nasza bombowa przyczepa kempingowa już wypucowana i zapakowana!


 


 


Stałym i życzliwym czytelniczkom dziękuję za komentarze i gratulacje:) Wiem, że wiele z Was już pewnie denerwują wpisy o moich kolejnych publikacjach:P


 


 


haftyska – Widziałam kiedyś Cross Stitch & Needlework w warszawskim empiku, ale zszokowało mnie, że kosztował tyle co angielskie gazetki:(


magin – Wiem, widziałam wczoraj:) Dziękuję! Ale że do wakacji zostało nam już niewiele czasu to nic nie planuję zamawiać.

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2012/05/21 02:49:47
    Dziekuje za wpis :). Ja za taki haft tez pewnie nie zabralabym sie nigdy. Ale przynajmniej masz kanwe i mulinki.
    Zycze Wam udanych wakacji, wypoczywaj ile tylko sie da :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    luna1202
    2012/05/21 09:11:05
    Hej! A czemu uważasz, że ta lampka to badziwie? Pytam bo ja właśnie zastanawiam się nad kupnem czegoś takiego. Czasami nie mam dostępu do "normalnej" lampki i przydałaby mi się taka z klipsem na baterie.


    zimna29
    2012/05/21 09:41:11
    Piegucha! Jak możesz się tak nie cieszyć swoimi 'badziewiami'?! Jesteś niemożliwa! ;ppp

    Nie no żartuję, jeśli się nie podoba to nikomu nic do tego ^^ Buziaki :*


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/05/21 09:52:43
    Aniu, przynajmniej kilka mulinek Anchor zyskałaś ;).
    Jak ja Ci zazdroszczę tych przygotowań do wakacji. Baw się dobrze i dostarcz nam na bloga trochę zdjęć cudownych greckich widoczków.


    haftyska
    2012/05/21 14:02:55
    no rzeczywiście się nie popisali...


    pelasia1.3
    2012/05/21 18:09:27
    swoje odfajkowali,a czy sie komus to podoba czy nie to nie ich sprawa...wspanialych i udaaaanych wakacji...


    damar5
    2012/05/21 20:27:04
    i nic wiecej nie dodam bo az przykro :(
    Poz.Dana



    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/05/28 18:02:02
    Szkoda słów na "prezent". Może następny będzie lepszy.

    (Dzisiaj mam zamiar nadrobić Twoje wpisy po tygodniowym urlopie.) ;-)

    OdpowiedzUsuń