wtorek, 22 maja 2012

Już zagospodarowane :)

Matkas jest szybka jak błyskawica i już w zeszłym tygodniu zagospodarowała moje hafty, które właśnie jej przywiozłam:) Normalnie aż chce się dla niej haftować :]


Dostałam pozwoleństwo, więc dziś kilka zdjęć z naszego mieszkanka:)


Najpierw ściana w pokoju rodziców. Ja ją nazywam grecką ścianą:) Z tegorocznych nowości przybył drugi obrazek Powella (ramkę rok temu kupiłam w Gliwicach, bo mamie obiecałam drugi obrazek i jak widać spełniłam obietnicę) oraz zakładko-przywieszka Powella.


DSC01818


W kuchni zawisły dwie serduszkowe przywieszki – kawowa oraz serca Powella. Idealnie komponują się z zeszłorocznym prezentem – sercem domu:)


DSC01815


A na lodówce pojawiły się dwa nowe magnesiki – kocham mleko oraz muszelka:)


DSC01827


A muszelki chyba jeszcze nie pokazałam na blogu? Powstała bardzo spontanicznie, zaraz przed wyjazdem do Polski:) No i choć miała być moja, to Matkasowi tak się oczka zaświeciły na jej widok, że ją dostała:D


DSC01830


I co? Jak Wam się u nas podoba? :) Już mamie zdradziłam grecko-hafciarskie plany na najbliższy rok:) Matka mówi, że każdy grecki obrazek się przyda:D


 


A dziś tani wtorek w kinie Helios, więc poszliśmy z Maćkiem na film Mroczne Cienie! Jako fanka duetu Burton-Depp nie mogłam przegapić tej pozycji:) I miałam rację! Śmiałam się jak głupia, jak zresztą i reszta sali kinowej. Super film, chyba będzie to mój drugi ulubiony o wampirach, zaraz po Wywiadzie z Wampirem:D


dark-shadows-poster


 


Na jutro też mam niecne plany, ale tym razem związane z pewną dziewczynką:D Matkas już się cieszy, a Wy musicie poczekać na jutrzejszy wpis:P


 


 


luna1202 – Może nie dla wszystkich lampka wydaje się badziewna, ale jak sobie pomyślę o nagrodzie, którą wcześniej przyznawali za reader panel, czyli mulinkach, nitkach, nożyczkach i innych akcesoriach od Madeiry, to mi się smutno robi i nie mogę na ten badziew patrzeć:(


kasiaparkview - Pewnie, że wrzucę zdjęcia z Grecji:) Tyle, że mogą być nudnawe, bo z tej samej okolicy co ostatnio:P My nie zwiedzamy, tylko od ponad 10 lat urzędujemy w tym samym miejscu:D


aploch1205 – Klasa ekonomiczna w Lufthansie to jak pierwsza klasa w amerykańskiej Delcie:P Co tam się dzieje w klasie ekonomicznej to szkoda gadać:(




1 komentarz:

  1. drugi.maurycjusz
    2012/05/22 21:30:59
    ale też pięknie się prezentują ścianki Waszego domostwa!!!a hafciki mnie nieodmiennie zachwycają!!!:))) pozdrowionka dla Całej Rodzinki!!!:)))


    arabeska291
    2012/05/22 23:07:21
    oooo.... fantastyczna galeria. po cichu mi tez się marzy taka ściana haftów i mam nadzieję ,że uda mi się to zrealizować :) fajna ta mini muszelka . Też mam ochotę się wybrać na ten film tylko mój małż nie lubi takich klimatów, więc chyba pójdę sama ;/


    misia-be
    2012/05/23 00:04:52
    O ja nie mogę!! ta ściana świetnie wygląda!! A zawieszki w kuchni też super!! coraz bardziej przekonuje się do tych wieszaczków! genialnie wyglądają! ehhh chyba musze jakieś sklepy poodwiedzać żeby znaleźć w różnych rozmiarach i w normalnej cenie :P


    damar5
    2012/05/23 11:31:08
    Slicznie ,interesujaco i kolorowo na Waszych scianach :) :)
    Wieszaczki zachwycajace :)
    Poz.Dana


    iss-ola
    2012/05/23 19:49:54
    super, obie prezentacje cudne!
    to rozumiem , wyhaftować i cieszyć się a nie chować do szuflady :)

    ps. jestem zachwycona relacją z podróży do kraju :),
    proszę o więcej takich wpisów :)


    paga-tek
    2012/05/23 21:35:10
    Tam u was to juz jest swiatynia haftu :P. Wszystko bardzo ladnie sie prezentuje :). A magnesy sa super...

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/05/28 18:04:22
    Zazdroszczę (znowu) ściany z haftami i zawieszek! Super wszystko wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń