środa, 23 maja 2012

Mój dzień z dziewczynką :)

Matkas dziś miała imieninki:) Na imię ma Iwonka, jak ją tata ładnie nazywa:) Chłopaki w pracy, więc większość dnia spędziłyśmy razem. Rano mama dostała mały prezent ode mnie. Magnesik z serduszkiem, bo serduszka uwielbia:) Powstał jeszcze w Michigan.


DSC01837


Spodobał się bardzo i już jest na lodówce:)


A póżniej poszłyśmy do Ciemna City, bo w środy jest promocja 1+1 bilet gratis! Matkas już na skypie mi wspominała, że chce iść na film Nad życie. Początkowo nie chciałam, ale zmieniłam zdanie. I nie żałuję, bo nam obu się film podobał. Nie obyło się bez płaczu:P Ryczałyśmy przez przynajmniej połowę filmu:P Oj, brakowało mi naszych wspólnych wyjść do kina z mamą:(


 nad zycie





A jutro dzień, na który czekałam aż cztery lata:D Matkas już dziś przygotowała pyszne ciasto:)




1 komentarz:

  1. paga-tek
    2012/05/23 21:30:36
    Super magnesik!
    Przekaz mamie najserdeczniejsze zyczenia z okazji imienin :). Widze ze nie tylko ja rycze na filmach z moja mama :P

    Pozdrawiam
    Pagatek


    truskawki2701
    2012/05/23 21:44:32
    Serdeczne życzenia dla Pani Iwony ;) Widzę, że razem mamy święto . Słodki ten magnesik.

    Pozdrawiam, Iwona


    drugi.maurycjusz
    2012/05/23 22:22:48
    wszsytkiego NAJ dla Mamuni ode mnie i Kociej gromady!!!:))))


    damar5
    2012/05/23 22:37:37
    Pani Iwono, wszystkiego dobrego z okazji imienin :) zyczy Dana Iwona :) :) :)
    P.S. Film musze obejrzec bo bylam fanka Agaty bez Niej ten zespol to juz niestety nie to :(


    arabeska291
    2012/05/23 23:00:52
    Wszystkiego najlepszego dla mamy :)


    alexls
    2012/05/23 23:29:03
    Wszystkiego najlepszego dla dzisiejszej Solenizantki - Pani Iwonki:) oraz bukiet urodzinowych zyczen dla Ciebie Aniu:) 100 lat!
    Rowniez chetnie bym ten film zobaczyla:)

    Pozdrawiam!


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/05/24 10:32:30
    Sledze Twoj pobyt w Polsce i zazdroszcze bardzo! Rozmowy przez skype, smsy, rozmowy przez telefon to nie to samo co miec rodzine 'przy sobie'... Wyjscie do kina z mama, spedzenie dnia razem to to, czego mi brakuje...
    Ps. Oczywiscie zyczenia dla mamy...


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/05/24 21:00:55
    Śliczny magnesik :) Chyba też wybiorę się na ten film :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń