niedziela, 22 kwietnia 2012

Seledyn :D

Drugi wafelek z kurami gotowy! Wczoraj go skończyłam:) Znowu to Matkas zdecydowała jaki chce mieć materiał z tyłu. Choć ja myślałam o tym samym:) Tym razem nie dała mi jednak wybrać wstążki:( Mnie różowa znowu pasowała, ale Matkas powiedziała, że nie! Bo nie chce mieć wszystkich wafelków takich samych, każdy ma być inny, bo ona lubi asymetrię:P No to wybrała sobie i wstążkę.


DSC01614


Materiał z tyłu w kolorze seledynowym. A jest to jeden z ulubionych kolorów Matkasa:) Mnie tam pasował ze względu na jedną z kur na grzędzie:)


DSC01615


Wstążeczka fioletowa.


DSC01618


Sama wybrałam fioletowe szpileczki Dritz.


DSC01621


Fajnie wyszło, nie? :)


I jeszcze oba wafelki razem:D


DSC01625


To teraz został mi jeszcze niebieski kurczak:P To będzie chyba jedyna robótka za którą się wezmę w Polsce – wykończenie kurczaka w wafelka. Oj, poszaleję robótkowo, że hej:P Ale nie może on tak łyso wyglądać, bez wafelka:(


DSC01843


 


Jutro zaczynamy ostatni tydzień zajęć w tym semetrze:) Później jeszcze tygodniowa sesja i lato!


 


Dzięki za podmilankowe komentarze:D


 


carse – Dwa razy czytałam Twój komentarz zanim skojarzyłam, o co Ci chodzi:P Wystawa DMC co roku jest w Warszawie, a w tym roku już wyjątkowo się postarali, bo w sobotę i niedzielę była (wczoraj i dziś!). Info było na stronie DMC, na moim blogu i na kilku innych. A Ty gapa chciałaś jechać do Katowic? :P


ella1101 – Nie, ja się pakuję na tydzień przed wyjazdem:P Ale ja nic nie pisałam o pakowaniu, tylko o opróżnianiu lodówki i zamrażarki:P Jedzenie kupuję hurtowo jak jest promocja, bo nie lubię przepłacać, a lodówkę mam większą niż moja rodzinka w Katowicach, to się wszystko ładnie mieści. Teraz muszę to spokojnie przerobić. 3 lata temu za późno zaczęłam opróżniać lodówkę i zostało mi sporo kiełbasy. Do dziś mnie obrzydzenie bierze, jak mam jeść kiełbasę, tak się jej wtedy napchałam:P A do Polski lecę w maju:)

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/22 20:39:36
    Prezentuja sie super :) Te kury sa naprawde super!!

    Pozdrawiam
    Pagatek


    zakreconamysia
    2012/04/22 22:27:57
    Są mega fajne ;o) Na prawdę ekstra i strasznie podoba mi się grubsza wersja wafelków - też będę od teraz takie robić ;o) Dzięki Ania jeszcze raz za wzorki ;o)


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/04/23 03:14:36
    Świetny wybór!
    A co myślisz o tych kurkach: scr.hu/1xu/m37s6 ? :-D


    blankac
    2012/04/23 08:43:18
    wzory z kurami rewelacyjne :-)


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/04/23 10:43:00
    Ok, no to się wkopałam :P Nie ma to jak zabłysnąć intelektem ;) Na przyszłość będę czytać uważniej i zwracać uwagę na miejsce i czas wydarzenia.


    damar5
    2012/04/23 11:11:21
    Wafelki oba urocze :) Kury sa tak wesole ,ze sie az sama buzia usmiecha na ich widok ,wykonczenie rownie slodkie :) Swietne prace:)
    Wycieczka fantastyczna i pamiatki fajowe ,mala nutka zazdrosci sie wdarla ,ze mozesz to wszystko na zywca zobaczyc :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/23 13:16:06
    Super kury = ciotki pilotki!!!Fantastyczne - mama


    anioleq7
    2012/04/23 13:23:22
    Śliczne takie kolorowe !!


    Gość: joaisent, *.bb.sky.com
    2012/04/23 14:54:42
    Od dawna śledzę Twój blog uwielbiam Twoje kurki a na tym oto blogu znalazłam wersję kur popijających drinki:)
    celeirodosbordados.blogspot.co.uk/


    1_iwonan
    2012/04/23 15:06:52
    Boskie kury!!! Zazdroszczę właścicielce czyli Pani Matkas:):):):)


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2012/04/23 17:12:39
    Pewnie że fajnie wyszło :) te kury są świetne :D
    Pozdrawiam
    E.


    fagusia
    2012/04/23 19:21:15
    kurki przesliczne :) komplecik w naprawdę fajnych kolorach :)


    kinia_1979
    2012/04/25 09:05:01
    Kuraki są obłędne. Nie jestem miłośniczką pinkeepów, ale te szalenie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń