poniedziałek, 23 kwietnia 2012

„Grubsze jest lepsze” :D

Cytat z alexls:P Bo dziś znowu poprzynudzam i poczęstuję Was kolejnym wafelkiem:P


Gruby zajączek, gruba marchewka, gruby wafelek:D Trio, któremu nie można się oprzeć:D


Na materiał w marchewki patrzyłam w Joann już od miesięcy:P Ale dopiero jak wyhaftowałam zajączka, to znalazł się powód do zakupu. Pasuje idealnie, pomimo że brudnoróżowy:P A żeby było jasne – ten wafelek jest dla mnie, a nie dla Matkasa:P I tak, przeżyję ten róż. Chyba po ponad 20 latach trauma z dzieciństwa mi mija:P


DSC01581


DSC01627


Jeszcze jedną marchewkę po prostu musiałam dokleić:D


DSC01630


DSC01632


Jak Matkas i jej mama, a moja babcia Krysia, tak i ja uwielbiam krateczki:) Dlatego ta zielona tak bardzo mi pasowała do całości:)


DSC01634


Tym razem poszalałam i dałam na przemian zielone i białe szpileczki Dritz.


DSC01637


I jak widać wafelek jest grubszy, ale nie taki gruby jak przy kurach. I chyba ta grubość mi najbardziej pasuje:) Tym razem kartonik miałam z recyclingu:P Kto dostał ode mnie zestaw do xxx, ten wie,  że opitalam je z kartoników:P Po prostu stwierdziłam, że nie muszę poczcie płacić za przesyłkę kartoników:P Zresztą wszystkie moje zestawy do xxx, które wiozę w walizkach, a także kanwy, też podróżują bez kartoników i innych zbytecznych, a ciężkich opakowań:P Szkoda tylko, że te kartoniki z recyclu są malutkie i jak na zajączka były oki, tak na kury były za małe:( Tu dla porówniania różne grubości wafelków – u góry najcieńszy – kalendarzowy, w środku zajączek, a na dole najgrubszy – z kur.


DSC01639


I koniec wafelków! Mam nadzieję, że się najadłyście:P Kolejna praca już czeka w kolejce do pokazania i nie jest to wafelek:P


Dziewczyny, dziękuję, ale przyznajcie się, co knujecie, że tak się podmilacie komentarzami? :P


 


Kolejnych kur narazie nie planuję, tyle ciotek pilotek powinno Matkasowi wystarczyc:P Aisha i joaisent, dziękuję za linki:) Jakbym jednak zmieniła zdanie, to nie muszę już szukać:)

2 komentarze:

  1. Gość: aneks17, 46.31.32.*
    2012/04/23 23:45:14
    Wszystkie Twoje wafelki są boskie! I masz rację - ta grubość jest w sam raz! (;


    mamuska73
    2012/04/23 23:49:18
    to jak nie lubisz przymilania to ja ci powiem ze paskudniejszego wafla w zyciu nie widzialam.lepiej Ci?Nie? to powiem prawde,ze kolejne cudo stworzylas;po raz kolejny zazdraszam hameryckich sklepow i wyboru gadzetow;co do kartonikow to ja tez jak potrzebuje do czegos to tez tne to co sie po piwnicy wala( segregacja smieci a papiey zabieraja raz na miesiac) zawsze cos odpowiedniego sie znajdzie


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/04/23 23:49:20
    Jak dla mnie to możesz tak przynudzać codziennie! :-D
    Kolejny świetny wafelek i znowu zazdrość w moich oczach! :-P


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/24 02:04:21
    Ta grubosc jest rzeczywiscie idealna. A zajaczek jest cudny i ta kanwa do niego pasuje idealnie, a o materiale nie wspomne bo jest zarabisty :P

    Pozdrawiam
    Pagatek


    alexls
    2012/04/24 05:06:45
    Slicznosci! Wafelek to bardzo sympatyczna forma dla tego typu obrazkow. O wiele bardziej mi sie podobaja tak wykonczone niz oprawione w ramke.

    Usciski:)


    drugi.maurycjusz
    2012/04/24 07:46:54
    Zarąbisty zając:)))))


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/04/24 08:28:52
    no jasne że grube jest lepsze ;) wystarczy spojrzeć na mnie i na moją siostrę patyka ;P a teraz to już zupełnie zgrubłam - bardziej przypominam wieloryba wyrzuconego na brzeg niż istotę ludzką (nie dość że grube to jeszcze dyszy bo oddechu złapać nie może) ;)
    ciekawa jestem co tam masz jeszcze do wykończenia... i czy ty w tym roku lecisz do grecji prosto czy przez polskę na wakacje coroczne się kierujesz? bo już nie pamiętam, a z ostatnich wpisów dziwne rzeczy mi wychodzą ;) bo wiesz, ja pamiętam o twoim małym święcie i coś dla ciebie mam, i jakbyś była przelotem w stolicy to bym cię dociążyła na drogę do domu jeszcze ;)

    pozdrawiam i do przeczytania
    aga


    OdpowiedzUsuń
  2. taminacodzien
    2012/04/24 08:34:23
    Wafelki jak zwykle cudne, muszę się w końcu zdecydować i spróbować zrobić jeden, wafelki z kurakami są supcio jak mówi Maluch :)


    Gość: maigwen, 80.50.234.*
    2012/04/24 09:31:26
    nie mogę, rozczula mnie ten królik do niemożebności - przecudny jest, a w wersji waflowej z dodatkowymi marchewkami powala mnie na kolana... cudności!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/24 09:49:52
    A grubiutki zajaczek jest boski i inny niz wszystkie ...mama


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/04/24 12:09:41
    Bardzo ładne wafelki. Czekam co teraz pokażesz.


    anenia-vladona
    2012/04/24 18:05:18
    uffff nadrobiłam kilka zaległych wpisów, wszystkie bardzo uważnie i dokładnie przeczytałam żeby nie było hihihihi
    i tez będę się przymilać a co :-)))
    Aniu świetnie Ci wychodzą te wafelki a szczególnie kokardki - takie równe i symetryczne no nie ma siły żeby mi się tak udało :-(
    te kury na grzędzie szalenie mi się podobają- genialne są
    i zajączek - grubasek słodko wygląda :-)
    pozdrawiam
    anenia


    zakreconamysia
    2012/04/24 20:23:09
    Kolejny świetny hafcik - Anka skąd Ty masz ich taki wysyp ;o)


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/04/24 21:35:19
    Świetnie dobrane marchewki do królika :) Twoje wafelki są piękne, nie mogę się napatrzyć.


    damar5
    2012/04/24 22:20:17
    Ten zajac to moj ulubieniec :) i jak fajnie wykonczony :) a dla mnie czy grubszy czy cienszy to nie wazne byle ladnie wykonczone a z Ciebie to juz fachura wafelkowa :) :) ,bardzo apetyczne wszystkie :)
    Poz.Dana


    isana_haft
    2012/04/25 10:45:58
    Według mnie zając lepszy od kurek, super ma kolorki, materiał z tyłu i w ogóle. To jest mój numer jeden, ale wszystkie pozostałe wafelki naprawdę ładnie Ci wyszły. Muszę przyznać, że takiego cuda na żywo nie widziałam, może więc pora spróbować coś "stworzyć" ?
    Pozdrawiam :)


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-11.adsl.virginmedia.com
    2012/04/25 15:02:55
    W mordke jeza!!!!!!!!!!!! Ja tez chce taki,tez!!!!!!No jak pragne zdrowia za chwile wybieram obrazek i robie pinkeep'a-no slowo daje!Sliczny,kroliczkowo-marchewkoy czyli moj fav,bo ja kocham kroliki!!!Uwielbiam je:]
    xoxo


    1_iwonan
    2012/04/25 19:54:41
    Cudne, cudne, cudne.... właściwie u Ciebie trzeba pisać tylko tak, bo jesteś mistrzynią wafelkową i nie tylko!!!


    olenka_ja
    2012/04/25 20:24:53
    Co jedne to cudniejsze! naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń