niedziela, 15 kwietnia 2012

Skończyło się babki sranie:P

Cytat z Matkasa, ale pasuje mi dziś do notki:P Bo dziś Wam pokażę, co wysłałam do kilku dziewczyn w ramach podziękowań za kilka ostatnich przesyłek. Moje grudniowe i marcowe szaleństwo przesyłkowe nadszarpnęło moim skromnym studenckim budżetem i na czas nieokreślony muszę zrezygnować z kolejnych przesyłek:( Także dziś będzie o „ostatnim babki sraniu”:P


Jakie przydasie powysyłałam, to już mogłyście pooglądać na blogach dziewczyn, dlatego nie będę Was tym zanudzać, pokażę natomiast moją marcową produkcję masową:P Jakoś tak wyszło, że aż 5 podobnych naszyjników wyszło spod mojej igły:)


A zaczęło się od Basi (barbaratoja). Myślałam i myślałam, co tu dla niej zrobić i przeglądając jej blog zauważyłam, że Basia robi sporo decu z różami. Druga myśl była taka, że Basia nie ma haftowanej biżuterii:) I tak mi wyszło, że zrobię jej naszyjnik z różyczką:) Nie wiem czy dobrze trafiłam, ale wybrałam różową różę. Wzór znalazłam w Cross Stitcherze, była to mała róża do ozdoby haftowanych guziczków, ale okazała się idealnie pasować do naszyjnika, który sprzedają w Hobby Lobby:)


Wybrałam jasnoniebieską kanwę DMC (18ct), dwie nitki DMC wedle wzoru i voila gotowe!


DSC01311


Tak mi się samej spodobał naszyjnik, że postanowiłam zrobić podobny dla Agaty (pakma). Jej też chciałam się odwdzięczyć za przesyłkę:) Tym razem sama dobierałam kolorki i wybrałam odcienie żółtego:) Haftowałam znowu na jasnoniebieskiej kanwie.


DSC01306


W międzyczasie dowiedziałam się, że Basia (drugi.maurycjusz) szykuje dla mnie paczkę. Nie chciałam czekać aż ją dostanę, bo chciałam Basi zrobić niespodziankę na święta, więc szybciutko powstał trzeci naszyjnik. Tym razem fioletowy, bo to ulubiony kolor Basi:)


DSC01308


I wszystkie 3 razem:)


DSC01315


Do każdego dodałam sznureczki z Joann. Dwa są jasnoniebieskie, a dla Basi oczywiście fioletowy:)


DSC01312


Informowana na bieżąco była tylko Matkas. I co? I tak jej się spodobały naszyjniki, że poprosiła mnie o jeden dla siebie:P Chapiś kochany:P Ale chciała mieć w kolorze czarnym, to Córeczka Aneczka spełniła prośbę:) Matkas wybrała sobie też fioletową różę, bo ta jej się najbardziej podobała. Tym razem kanwa też musiała być czarna, więc szybciutko zamówiłam 18ct na ebayu.


DSC01420


Na koniec wymyśliłam, że i Oli (alexls) zrobię jeden naszyjnik, bo i jej chciałam się odwdzięczyć za ostatnią przesyłkę:) Dla Oli naszyjnik też zrobiłam czarny, ale wyhaftowałam ponownie żółtą różę:)


DSC01417


I oba naszyjniki razem:)


DSC01415


Do obu czarnych naszyjników dałam czarne sznureczki.


DSC01316


Ale Matkas na własne życzenie dostała taki ze wstążką ze złotym wykończeniem. Do Oli trafiła „spokojniejsza” wersja:P


DSC01422


No i tyle tej mojej produkcji masowej:P


Od razu wyjaśnię, bo może się pojawić pytanie, które zadała mi Ola po otrzymaniu przesyłki. Dlaczego wyhaftowałam róże, choć sama ich nie cierpię? Cóż, tak nie znoszę tych kwiatów, ale że naszyjniki nie miały być dla mnie, to czemu nie? :P Wiem, że większość dziewczyn lubi róże, to liczyłam, że się nie pogniewają:)


A Wam, który się podoba najbardziej? Bo ja nie umiem się zdecydować między dwoma czarnymi:P W końcu to mój ulubiony kolor:D


 


Mam nadzieję, że naszyjniki się podobają i dobrze się noszą:D Dziewczyny już swoje dostały pocztą, a biedna Matkas musi jeszcze poczekać do maja:( Ale już razem odliczamy dni do spotkania na lotnisku:D


 


Udanego weekendu, a ja tradycyjnie wracam do nauki:P Oj, będzie mi tego brakowało na wakacjach:( Nie, żartuję:P Aż tak szalona nie jestem:P


 


drugi.maurycjusz – Basiu, dziękuję za wyjaśnienia:)

1 komentarz:

  1. ella1101
    2012/04/15 01:09:22
    Sliczne naszyjniki, ja tez nie lubie roz ale pomysl fajowy.


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/04/15 01:14:53
    No i mnie tez ciezko zdecydowac ktory ladniejszy. Wszystkie sa ladne :) Ty to masz dobre serducho, tak sie ladnie odwdzeczasz :) Milego weekendu!!!

    Pozdrawiam
    Pagatek


    pakma
    2012/04/15 01:29:21
    Wszystkie sa przepiekne, kazdy wydaje sie pasowac do swojej wlascicielki :)
    Mi moj bardzo sie podoba i z checia go zakladam.
    Jeszcze raz dziekuje za ten prezent i pozdrawiam !!!


    alexls
    2012/04/15 03:35:30
    Wszystkie naszyjniki pieknie sie prezentuja, ale oczywiscie moj jest najpiekniejszy! Widzialas zreszta jak slicznie wygladalam w swieta, gdy zalozylam naszyjnik od Ciebie i kolczyki od Pagatka;) Jeszcze raz Ci bardzo dziekuje!


    lawendowakrainarobotek
    2012/04/15 09:50:35
    śliczne te naszyjniki, sama zastanawiam się nad zrobieniem biżuterii :)


    barbaratoja
    2012/04/15 10:11:45
    Niech sobie piszą i mówią co chcą, ale to przecież na pierwszy rzut oka, na drugi też widać,że to ten naszyjnik, który był robiony dla mnie jest najpiękniejszy;-)
    Cuudne prezenty mi przysłałaś, chociaż nie wiem dlaczego, dziękuję!!!


    taminacodzien
    2012/04/15 10:47:40
    Śliczne naszyjniki, zazdroszczę obdarowanym :) a najładniejsze to dwa z fioletem ( ostatnio mam fioła na punkcie tego koloru )
    Pozdrawiam gorąco :)


    zimna29
    2012/04/15 11:22:34
    Piękne wszystkie! :D Mi by się najbardziej podobał czarny naszyjnik z niebieskim kwiatkiem :D Takiego Ci jeszcze brakuje w Twojej masowej produkcji ^^ Buziaki :*:*


    olcia113-world
    2012/04/15 11:49:12
    Jakie piękne wisiorki, świetny pomysł!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/04/15 13:59:32
    Anku - dzieks za przesliczny wisiorek - mama


    iss-ola
    2012/04/15 18:47:14
    piękne!
    moje oczy najbardziej cieszą obie fioletowe, wersja negro i bianco :)


    bebezet
    2012/04/15 19:19:36
    No te naszyjniki rewelacyjne!!! Pomysł super!! Bardzo mi się podobają!! Zwłaszcza ten fioletowy :) A skąd można wziąć takie metolowe coś żeby włożyć hafcik????


    mamuska73
    2012/04/15 21:49:43
    ja nie umiem zdecydowac ktory ladniejszy;kazdy inny ;kazdy ma swoj urok


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/04/16 11:00:41
    zdecydowanie czarne wisiorki śliczniejsze! ten z fioletową róża ładniejszy moim zdaniem, ale i ten z żółtą niczego sobie ;)
    tyle paczek dostała, że teraz narzeka :P dobrze ci tak! ode mnie nie chciałaś dostać wcześniej to teraz już na pewno nie dostaniesz (chyba, że zasłużysz ;) albo pozwolisz się urodzinowo obdarować :P)
    pozdrawiam i do usłyszenia
    agnieszka


    renataa25
    2012/04/16 11:04:39
    Wszystkie są prześliczne, ale jako, że wiosna idzie, ponoć:)) to wybieram te kolorowe, może w końcu i na dworze będzie tak ślicznie:)))
    Pozdrawiam ciepło!


    malgorzata-p17
    2012/04/17 07:48:48
    przepiękne te wisiorki:) super!


    drugi.maurycjusz
    2012/04/17 09:26:18
    wszystkie przepiękne, ale i tak mój podoba mi się najbardziej- hihi:)))raz jeszcze wielkie buziaki jako podziękowanie!!!!:)))))


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/04/17 21:43:02
    Prześliczne naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń