piątek, 2 grudnia 2011

Za poprawę :D

Czyli koniec strajku! Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Co prawda wiem, że wymuszone, ale i tak mi miło:P I nie, nie odbije mi od nadmiaru słodzenia, obiecuję:) Dzięki wielkie za gratulacje:) Zdradzę Wam, że wczoraj napisałam kolejne dwa maile i na jednego mi odpisali, że chcą mnie wydrukować w następnym numerze Cross Stitch Crazy! Ale nie powiem co:P Sprawdzcie same:P No i chyba powinnam skończyć temat zimy, bo wychodzi, że to ja jestem jedna z nienormalnych, bo mogłabym spokojnie przeżyć bez zimy, a powalone gałęzie i zaspy to nie moja bajka:P


Dziś prezentacja ostatnich dwóch archiwalnych prac. Już nic w zanadrzu nie mam, pokazałam wszystkie moje „dzieła”:P Poniższe maluchy wyhaftowane zdaje mi się, że na początku 2009 roku. A wszystko zaczęło się od małych guziczków dołączonych do którejś z angielskich gazetek xxx. Tak mi się spodobały, że musiałam je wykorzystać. Wybrałam zielone i czerwone, dobrałam do nich odpowiednie kanwy oraz mulinę DMC color variations w odcieniu szarości. Znalazłam odpowiednio małe wzorki i voila! Małe biscornu gotowe! Najpierw pozszywałam je bez wstążek, ale później jak zaczęłam już wszywać wstążki do kolejnych prac to dodałam warkoczyki zrobione z muliny.


Czerwone biscornu:)


DSC02337


DSC02338


I ciemnozielone:)


DSC02339


DSC02340


Mamie tak się spodobały, że rok temu zawiesiła je na choince:) Ciekawe co w tym roku na niej zawiesi, bo kilka prac przyleciało do Polski w lecie:P Dla przypomnienia zeszłoroczna choinka:)


choinka


Chyba poraz pierwszy od dłuższego czasu nie cieszę się na weekend. Jutro i w sobotę mam szkolenie na wydziale, a w niedzielę zaplanowane prace w polu:( Będziemy kopać z kolegami, panem profesorem i mam nadzieję, że jeszcze ktoś się nadzieje, próbki chłopaków z pola:( No chyba, że przyjdzie śnieżyca to będę miała wolną niedzielę i atrakcje „ogródkowe” w poniedziałek:P Ale dziś i tak się cieszę, bo miałam ostatnie laby ze studentami! Kolejne w styczniu!


 


alkakz – Ostatnio mam tak samo z prośbami:( Niektórzy nie mają ludzkich odruchów i zwykłe „dziękuję” to za trudne słowo do wyklikania.


jaemigrantka – Basia! Ty mi tu nie podskakuj:P Ja chyba częściej coś nowego publikuję niż Ty i dlatego brakuje mi komentarzy:P Zwłaszcza jak widzę na wielu innych blogach tony:P

2 komentarze:

  1. Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/12/02 07:24:56
    Ale zrobilo sie swiatecznie - a jaka bedzie choinka to wiesz , prawdziwa sosna , pachnaca dopiero jak wrocisz i bedziesz z nami, a teraz "erzac"/ ale to nasza pierwsza choinka z wspolnych swiat z tata- wiec tez fajna/.Nie daj sie wywiac na polu i do roboty, bez marudzenia, wiemy dlaczego tam jestes....mama


    damar5
    2011/12/02 08:11:50
    A wiesz,ze myslalam zeby taki warkoczyk do mojego strasznego biscorniaka zrobic ??? Hehehe teraz nie moge ;-) ale i tak zrobie bo nic innego mi tam nie pasuje :):) Sliczne sa te Twoje biscorniaki ,male i pelne uroku :)
    Choinka jest swietna ,juz sie zachwycalam nia u Ciebie ,bedzie plagiat hehe moja Mama tez chce taka w tym roku :):)
    Poz.Dana


    anenia-vladona
    2011/12/02 08:48:13
    ależ fantastycznie wygląda taka choinka !!! ma w sobie dużo uroku bo jest jedyna i niepowtarzalna :-)

    moja choinka też ma ozdoby robione przez moją mamę ale szydełkowe ....


    mamuska73
    2011/12/02 09:32:13
    to ja sie poprawiam i skrobne koment,hihi
    zime masz zajebiaszcza i o ile nie lubie mrozu to snieg i owszem a u nas to rzadkosc
    polki co mamy pogode raczej wisenna
    a i przestan pokazywac gazety,bo ja na kolejny wzorek zachorowalam;tej paniusi z okladki;boska jest


    Gość: Dasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/12/02 09:56:18
    No tak czuje się ochrzaniona :)
    Po pierwsze, że zaglądam tu od paru miesięcy, komentarzy nie zostawiam, bo jakoś się boję, że coś źle będzie odebrane. Nie ściągam pomysłów, ale bardzo lubię poczytać ten blog. Jest w nim miejsce dla Rodziny (mam na myśli Matkas i Ojczulka), tak ciepło i lekko o nich piszesz i tak cudownie się przekomarzasz. Po drugie Twoje zakupy i podejście do nich ....no tak zakupy tylko zazdrościć tych wyszukanych guziczków, tasiemek i innych pierdółek. Może u nas i są ale w dużych miastach...choć i tak nie wierzę w to, bo będąc kilka razy w Katowicach i Krakowie nie spotkałam;( Po trzecie czasopisma, za nr Cross S.... za 2011 Christmas Ornament uganiam się od dwóch miesięcy, po wszelakich Empikach, wyjazdy do Katowic i Krakowa były daremne, w pomniejszych miastach to w ogóle nie dostają, a koleżanka w Warszawie to już nogi schodziła i nie ma i nie wiadomo czy w ogóle będzie, a mnie tak ten nr zapadał w pamięci i tak chciałabym go mieć. No ale takie realia, tak wiec nie wszystkie osoby tu zaglądające obejrzą w tych czasopismach Twoje prace, bo to jest nie możliwe ;( Więc z góry dziękuję jeśli z tego nr świątecznego mogłabyś jakieś schemaciki podesłać.
    Po...już się pogubiłam (mam swoje lata) rower mój mimo braku zimy już zimuje, zostały kijki a zimę to ja lubię i nie lubię. Jak płacę rachunki za gaz (ogrzewam dom) to nie lubię, gdybym miała takie obowiązki jak Ty też nie bardzo by mi pasowały takie zimowe klimaty. Ale fotki - cimes! I w takich chwilach lubię zimę. Jejciu za dużo tu klepię.....ale zostaję na dłużej jeśli można ?. Aaaaa..... hafciki wszystkie piękne, ja bardzo z takich samych powodów jak Ty lubię małe formy!
    Pozdrawiam cieplutko i do następnego! Daśka


    OdpowiedzUsuń
  2. hania1953
    2011/12/02 10:40:13
    Cieszę się, że już nie strajkujesz...tak lubię do Ciebie zaglądać, zawsze coś niecoś od gapie...;-)
    oglądam i oglądam, i zastanawiam się kiedy będę miała więcej wolnego, bo ręce aż mnie swędzą do robótek...:-))
    buziaki Hania


    alkakz
    2011/12/02 12:21:10
    ale brak tego małego słowa zniechęca do pomocy innym, ja ostatnio toczę pianę bo jakaś pani ukradła z mojego bloga zdjecie i wystawiła sobie na aukcji jako fotografię sprzedawanych przez siebie gwiazdek.
    śliczna ta małą choineczka, ja co roku kiedy jedziemy po drzewko chcę kupić nieduże, a wracamy z gigantem do sufitu, a te malutkie takie urokliwe są.


    labores_pariunt_honores
    2011/12/02 12:30:01
    Brawo za gazetkowe publikacje!
    Dodam, że zieleń, błękit nieba i biel śniegu pięknie wygląda na Twoich fotkach z poprzedniego postu! no a choinka z tego postu jest jedyna w swoim rodzaju!!! i współczuję kopania w ziemi, bo pewnie ciężko będzie przez mróz... oby się odwlekło :))


    renataa25
    2011/12/02 13:21:00
    Urocze te małe zawieszki:)))


    1_iwonan
    2011/12/02 14:02:31
    Śliczne małe biscornu! Zainspirowałaś mnie, że można tak od guziczka do biscornu..., pod takie maleństwo dobrać kanwę, nici itd... Też tak kiedyś zrobię jak mnie guzik oczaruje:)


    marinaduch
    2011/12/02 15:25:45
    Zwykle się szuka guzików do robótki, a Piegucha na odwrót;) Choinka - marzenie hafciarki!!!


    cornelka2
    2011/12/02 18:41:57
    No śliczne i bardzo mi się podobają warkoczyki , bo zrobione własnorcznie
    A chinka tak mi się w zeszłym roku spodobała ,że zrobię sobie taką samą jak sroczka ale to nic . Tylko moja wielgachna jest więc inne rzeczy też powieszę pozdrawiam


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/12/02 21:32:20
    Hihi,no dobra,publikujesz tone wiecej ode mnie kazdy to wie i nie ma co polemizowac na ten temat:)
    Mysle ze komentarze nie tyle byly wymuszone,co akurat kazdy chyba mial cos do powiedzenia na swoja obrone,hyhy,ale juz wiecej nam takich okazji nie stwarzaj, bo na Twoj strajk odpowiemy zmasowanym atakiem na Twoe pielesze i bedziemy na zywca komentowac!:D
    Choineczka przepiekna!!!!!Brak mi slow!


    paga-tek
    2011/12/02 23:05:34
    Wlasnie taka choinka kojarzymisie z prawdziwymi swietami. Jak na nia patrze to az mi sie lezka w oku kreci - jest cudna.
    Biscornu jest super Ty masz do tego reke. Przepraszam ze sie bede powtarzac, ale kazda Twoja praca wykonana jest po mistrzowsku :P.

    Pozdrawiam


    alex_sue
    2011/12/03 10:50:22
    zielone biscornu świetne :) no i fajnie że Pani listy wydrukują ;)


    jusine_mala
    2011/12/03 12:58:55
    Cieszę się, że już koniec strajku :) Bardzo lubię czytać Twoje wpisy i postaram się częściej komentować :D Nie mogę się napatrzeć na zdjęcie choinki, które wstawiłaś - jest cudowna :P Buziole :*


    Gość: Chranna, *.stk.vectranet.pl
    2011/12/05 18:52:27
    Uwielbiam małe hafciki, zwłaszcza te świąteczne. A choineczka cudna!!!


    ann_margaret
    2011/12/08 14:40:12
    Takie choinki, z własnoręcznie zrobionymi ozdobami, są najpiękniejsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń