wtorek, 20 grudnia 2011

Rozmnażanie w ukryciu :D

Już sama nie wiem jak, ale moja kolekcja naparstków sama się rozmnaża:P Zdjęcia zrobiłam już bardzo dawno temu, bo chyba we wrześniu, później kilka dorobiłam, bo nowe okazy się pojawiły, ale ciągle nie było okazji, żeby się pochwalić:) Już nawet nie orientuję się czy wszystkie uwieczniłam czy nie? Naparstki kupione na ebayu na różnych aukcjach:)


To zaczynamy od najmniejszych:D Co prawda są nieco nierówne, ale nikt nie jest idealny, nawet ja:P


Poniższe maluszki kupiłam razem z jedną z półek na naparstki, którą kiedyś pokazywałam.


Kardynałek:)


DSC08474


A takie ptaszki ma Dana, to mam i ja:D


DSC08481


Taki mam w nieco większym, standardowym wydaniu.


DSC08482


I sporo kwiatków:)


DSC08483


DSC08475


DSC08476


DSC08477


DSC08478


DSC08479


DSC08480


Do innej półeczki były dodane te dwa naparstki. Nieco większe niż poprzednie, ale nadal mniejsze niż standardowe:)


DSC08484


DSC08485


I ostatni “gratis półeczkowy”. Jak wygooglowałam, jest to pamiątkowy naparstek z knajpy na autostradzie między Karoliną Północną a Poludniową.


DSC08486


Metalowy kupiłam bardzo tanio w Tuesday Morning.


DSC08487


Zakupu tego chyba nie muszę tłumaczyć:D


DSC08488


DSC08489


W Chicago w tym roku było bardzo słabo z naparstkami, ale o tym w osobnym wpisie. Niemniej jednak zawsze na ebay poluję na tanie naparstki z Wietrznego Miasta:)


DSC09375


DSC09380


Ten mi się najbardziej podoba:)


DSC09378


Kolejne dwa o wiele lepiej prezentowały się na zdjęciach na aukcjach:( Ale cóż, nie pozbędę się ich:P


DSC09361


DSC09363


DSC09366


DSC09368


Reszta naparstków jest z Michigan:) W mojej okolicy dostępny jest tylko jeden „uniwersytecki model”, więc jak cena jest oki, to naparstek z ebaya jest mój:)


DSC09386


DSC09387


DSC09390


DSC09392


DSC09393


DSC09395


Mackinac Bridge


DSC09382


DSC09384


Więcej naparstków nie pamiętam, ze wszystkich bardzo się cieszę:D


 


Dzięki za komentarze! Ale nie musicie się aż tak podmilać:P Taka grzeczna i genialna to rzadko bywam:P


Moje przygotowania do świąt uważam za oficjalnie rozpoczęte – właśnie gotuję kapuchę, a jak się nie znudzę, to upiekę później piernik:)


 


haftyśka – A mnie brak śniegu wprowadza w szampański nastrój:D


Ewa – Też.


Ivona – Dzięki, choć szkoda tych pierogów:P U mnie w domu nie ma tej tradycji. Jedyny raz jak jadłam pierogi na wigilię to było jak mnie znajomi zaprosili do siebie w moje pierwsze święta w Stanach. Szkoda tylko, że rok później bez słowa pożegnania wyjechali do Illinois:( A ja im przywiozłam co sobie zażyczyli z Polski:( Człowiek czasami jest głupi i na własne życzenie daje się wykorzystywać:(


kasiulka – Prawdę powiedziawszy to nie mam pojęcia czy needlepoint jest łatwiejszy czy trudniejszy od xxx:P Kupiłam, bo mi się zestaw spodobał i na pewno go wyhaftuję choćby nie wiem co, bo nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto.


jaemigrantka – Kurka, przy każdym Twoim komentarzu zastanawiam się jak to możliwe, że dopiero teraz się „pozaałyśmy”, bo tyle mamy ze sobą wspólnego:D


damar5 – Tak, tak, już wszyscy dobrze wiedzą, że co Dana wyprodukuje to jest krzywe:P Daj se luz i przestać tak smolić:P

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2011/12/20 07:38:47
    Aniu Twoje naparstki to same cudeńka . Cieszę się,że mamusi się nic nie stało,ale my to już tacy jesteśmy nie poczekamy i sami dajemy się do pracy pozdrowienia dla mamusi również


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/12/20 08:17:29
    faktycznie, przez podział albo pączkowanie ci się mnożą te naparstki :) najpiękniejszy jest ten z kardynałkiem :)


    barbaratoja
    2011/12/20 10:47:01
    Kardynałek rzucił mi sie w oczy, gdy otworzyłam czytnik, od razu pomyślałam... Piegucha;-)
    Ale skojarzenia;-))))


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/12/20 11:51:45
    Anku!!!No to teraz wiemy na co wydajesz te $$$$- a wstydz sie!!!A czy w oknie juz swieca kolorowe swiatelka? Jak nie - to do roboty...I nie przyzwyczajac mi sie do leniuchowania- bo wiemy po co tam jestesmy....mama


    haftyska
    2011/12/20 12:25:58
    takiej kolekcji naparstków to nigdzie jeszcze nie widziałam! nawet w sklepie :)


    damar5
    2011/12/20 12:28:29
    Wszystkie sliczne ale ten z mostem rewelka ,bardzo oryginalny :)
    Pozd.Dana Smolówa :P


    paga-tek
    2011/12/20 14:48:12
    Piekna kolekcja!! A co sasiedzi na gotowanie kapuchy? Ciekawa jestem czy im nie przeszkadza zapach :P. Ja ostatnio mezowi dalam do pracy brokuly to juz mi oswiadczyl, ze nigdy w zyciu niewezmie, bo kazdy do dzis wspomina ze zasmrodzil nimi okropnie :)

    Pagatek


    drugi.maurycjusz
    2011/12/20 17:47:19
    Droga Aniu- znalazłam bajerancką szafeczkę na naparstki , jeszcze inna niż ta, o której kiedyś mówiłam. Wstyd i hańba, ale teraz to jużsię zmobilizuję i zrobię fotki obu półeczek!
    W każdym razie obie są Twoje i czekają na Twój przylot:) Kolekcja zaiste imponująca!!!!
    O egzaminie wreszcie się podjęłam napisać w najnowszym wpisie;)))))- dziękuję za kciuki!!!Pozdrowiooooonka:)


    pakma
    2011/12/20 20:28:42
    Kolekcja, ze hoho :) Zastanawiam sie tylko, czy masz naparstek z Brukseli? Jezeli nie, to moge Ci po swietach podeslac, bo akurat mam dwa w domu.
    Pozdrawiam!


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/12/20 21:56:45
    Pięknych dzieciaczków się dorobiłaś :) To było rozmnożenie przez naparstkowanie :)
    Pozdrawiam


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/12/21 21:57:21
    :]]]]]]
    Fantastyczna kolekcja!Ale szkockich pewno jeszcze nie masz,co?:] Przyznaj sie:)



    anenia-vladona
    2011/12/23 09:04:30
    ooooo naparsteczki cuuuuuudne ale ja to bym jednak chciała je zobaczyć na tych ślicznych półeczkach, co je kiedyś kupiłaś - chyba nic mi się nie pomerdało w tej kwestii??
    zatem czekam na kolejny wpis z naparstkami ....


    ann_margaret
    2011/12/27 18:44:30
    Wspaniała kolekcja!

    OdpowiedzUsuń