czwartek, 8 grudnia 2011

Piegucha przypakowała:P

A paczki i kartki powoli zaczynają dochodzić:) Rok temu za późno powysyłałam życzenia świąteczne i doszły spóźnione:(, w tym roku wraz z 1 grudnia ruszyłam na pocztę. Kilka paczuch przygotowałam, dwie się jeszcze „robią”, ale i one wkrótce zostaną puszczone w świat. A tak do niedawna wyglądało moje biurko:P


DSC09825


Wczoraj paczucha „dziękczynna” dotarła do mamuski73. Aga, jeszcze raz dziękuję za cholcoki dla Matkasa!


DSC09875


A dziś rodzinka dorwała się do koperty ode mnie:P Specjalnie dla Matkasa zrobiłam moje pierwsze wytwory filcowe:) Matkas odkąd przyjechałam do Stanów jest zafascynowana laseczkami, to teraz ma cztery, po jednym na każdego członka naszej rodzinki:) Pomysł zaczerpnięty z blogu Bugs and fishes, który odkryłam dzięki pagatkowi. Agata, dzięki!


DSC09869


Laseczki specjalnie małe (6 cm wysokości), bo z Matkasem lubimy miniaturki. Wiem, że się spodobały, bo były namiętnie macane „na wizji” czyli na skypie:P


DSC09871


DSC09873


A dla taty, po którym odziedziczyłam miłość do rowerów, wysłałam nalepkę:P Choć może powinnam ją sobie przykeić na czoło, to może niektórzy w samochodach przestaliby na mnie krzyczeć: „sidewalk” czyli chodnik. Zresztą nie tak mam na imię, nie? :P


DSC09877


W kopercie były jeszcze inne rzeczy, ale to niech już zostanie naszą słodką tajemnicą:)


A teraz niecierpliwie czekam aż kolejne paczki i kartki dojdą:) I cieszyć mi się tam:P


 


Na koniec chłopaki ze Śląska czyli PIN :)







 







 


Aaaaaa, praca w polu bardzo efektywna – 5 facetów, 2 dziewczyny i wszystkie próbki wykopane i obfotografowane w kilka godzin:)


 


alkakz – A to bezczelniak z Twojego syna:P Moim rodzicom Mikołaj zawsze przynosi prezenty:)


Jaemigrantka – Po prostu ciekawość mnie żzera dlaczego tak namiętnie kupujesz akurat tą gazetkę? Tam jest większość skrapków, czy coś jeszcze?


 pagatek – No wiesz! Na miejscu Twoich dziewczynek zrobiłabym strajk:P Tak nieładnie odbierać okazję do dostania prezentów:P A do mnie w wigilię przychodzi Dzieciątko, Mikołaj ma wolne:P To u Ciebie sprzedają zestawy DMC???? W którym sklepie? U mnie nie ma:( Przykro mi, że znowu jesteś tak niebezpieczna:P, że Cię zablokowali:( Ale widzę, że i tak dajesz sobie radę:)

1 komentarz:

  1. Gość: Ewa, 129.74.238.*
    2011/12/08 04:48:01
    Na Ciebie tez krzycza, ze masz jechac chodnikiem, a nie droga? Pocieszajace :)


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/12/08 07:08:59
    A mietowe laseczki sa przepiekne i nasze!!!!Dzieks - mama


    cornelka2
    2011/12/08 07:28:00
    Dawno już nie zalądałam do Ciebie Aniu ale chyba się domyślasz dlaczego .
    Już jestem na finiszu i dziś zrobię zdjęcia.Ale miałam frajdę .Bardzo mi się podobają kolczyki z kardynałkami , no a laseczki wyszły Ci superowe podrawiam


    taminacodzien
    2011/12/08 08:53:40
    Świetne prezenty zrobiłaś, ja już prawie skończyłam swoje, tylko wyprać hafty i oprawić a potem odpoczynek :)


    edytadzik24
    2011/12/08 09:27:40
    Aniu to pewnie targałaś jakąś torbę wielką na tą poczte z tymi kopertami :)
    Laski super, jak ja bym chciała mieć Twoją cierpliwość do małych rzeczy :P
    Pozdrawiam serdecznie z przygranicznego zimnego miasteczka bryy :)
    Edi


    damar5
    2011/12/08 12:23:33
    O ,jakie sliczne laseczki Ci wyszly ,bardzo fajne :)
    Mnie dopiero dzis nogi na poczte poniosly ;-)
    Poz.Dana


    haftyska
    2011/12/08 12:23:37
    o rety, co za matołki! w Polsce nie spotkałam się z takim traktowaniem rowerzystów... jak na razie hehe
    a laseczki fajowe :) zresztą na wspomnianej stronce jest sporo ciekawych pomysłów, z których chętnie korzystam... bo dopiero od niedawna zaczęłam coś "tworzyć" z filcu :) pozdrawiam!


    Gość: chwilotrwaj, *.ip4.artcom.pl
    2011/12/08 12:34:21
    Czytając twoją notkę doszłam do wniosku że już chyba pora najwyższa żeby świateczne życzenia powysyłać. Dziękuje za przypomnienie :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/08 13:44:55
    Nie obchodzimy Mikolaja, ale za to w Wigilie dostaja podwojnie :P. Widzisz zawsze ciezko wytlumaczyc dlaczego mikolaj przychodzi dwa razy, dlatego mamy go raz do roku, osobiscie. Mikolaj wtedy wywoluje szok u moich dzieci, ktore sie w jednej sekundzie zmieniaja nie do poznania :P. Mysle ze dzieki temu, ze on do nas wpada one wciaz bardzo w niego wierza :).
    Fajne paczuchy, Ty to zawsze ludzi uszczesliwiasz :P. Niestety nie ma u mnie wzorow DMC, ale mam cicha nadzieje ze gdzies wkoncu wystawia...

    Pozdrawiam
    Pagatek


    ann_margaret
    2011/12/08 14:35:00
    Ale się napakowałaś:))
    Fajne prezenty!


    arabeska291
    2011/12/08 22:31:43
    oj wpadłaś po uszy w świąteczne szaleństwo :P laseczki słodkie :)


    beatrix73
    2011/12/09 17:11:01
    Laseczki są świetne.
    Zapisałam sobie blog bugs and fishes do ulubionych - coś niesamowitego. Czy to wszystko z tyłu też ma filc? Twoje laseczki na przykład - czy trzeba czymś usztywnić? Strasznie mi się to wszystko podoba. Nie wiem też czy kupować ten grubszy czy cieńszy. Na razie powoli eksperymentuję.


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/12/13 10:33:27
    Normalnie padlam przez te laseczki piekne!Uwielbiam ten motyw i co roku kupuje cukrowe;male na choinke a wielkiego giganta do pozarcia:)
    A ta gazetka jak juz mowilam jest jedyna,ktora kupuje numer w numer,tym razem naprawde nic specjalnie ciekawego nie ma oprocz stempelkow w sumie scrapkowych,ale ta gazetka jest jak w tytule -wszystko co mozesz zrobic dla domu i w domu.Po trochu ze wszystkiego,bywa i scrapowanie,kartkowanie,szydelkowanie,szycie,dzierganie na drutach,jakis decoupage,odnawianie starych rzeczy,robienie bizuterii,nawet pieczenie i robienie mydla:D Nie wszystko zawsze jest,ale to wszystko mozna znalezc w tej gazetce w ogole.Gdzies mialam linka do przegladania roznych magazynow online ale za nic nie moge znalezc:/ Szlag by to.
    Za to znalazlam moj kabelek do przenosnego dysku!!!!Juppi!


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/12/13 10:38:04
    Cos tam znalazlam,nie jest to ta ktorej szukalam w linkach ale przed chwila w sieci wygrzebalam;tutaj masz np jeden numer mozesz zobaczyc co jest dokladniej niz na moich fotach,

    free.yudu.com/item/details/361021/Simply-Homemade-Issue-4

    OdpowiedzUsuń