czwartek, 15 grudnia 2011

Piegucha pamięta :D

Dziś prezentacja kolejnej przesyłki! Tym razem obdarowałam i nieco zaskoczyłam Ivonę:P Z Ivoną kilka miesięcy temu zrobiłysmy sobie indywidualną wymiankę, po której miałam małego „kaca”, że chyba za mało się postarałam:( Postanowiłam już wtedy, że jeszcze się jakoś Ivonie odwdzięczę:D I chyba mi sie wreszcie udało! Z zawartością paczuszki nie miałam najmniejszych problemów! A patrzcie co wysłałam! U Ivony na blogu lepsze zdjęcia.


DSC09843


Jak widać dostało się Ivonie nieco guzików:P Sama się zdziwiłam, jak się dowiedziałam, ale w Kanadzie są one o wiele droższe niż u mnie, więc popędziłam do moich sklepów i kupiłam co nieco:)


Dołączyłam też jedną laseczkę z filcu:) Szkoda, że miałam tak mało czasu i tylko po jednej wysyłałam dziewczynom, ale cóż lepsza jedna niż nic:D Tym razem biały filc z brokatem.


DSC09867


No i moja skromna praca xxx. Przy okazji naszej wymianki Ivona pisała, że chciałaby dostać ode mnie biscornu albo zakładkę haftowaną dwustronnie. Ostatnio było biscornu, teraz wreszcie Ivona doczekała się zakładki:) W końcu Piegucha pamięta pomimo swojej daleko posuniętej sklerozy:P


Jedna strona.


DSC09851


I druga strona.


DSC09853


Wprawne oko zauważy, że zakładka nieco krzywa:( Cóż, w Hameryce nie ma wszystkiego i taśmy do zakładek sprzedają w kawałkach mocno wykrochmalonych. I niestety to krochmalenie jest dość krzywe:( Prac stwierdziłam, że nie będę, dlatego jeden koniec nieco krzywy:( A miałam aż 6 kawałków do wyboru i ten był najrówniejszy:P Ivona, wybacz, najwyżej wyrównaj sobie jak wypierzesz:)


Z gwiazdkami też nieco poszalałam, bo każdą zrobiłam inną:) Żeby nie było nudno:P I kolorki mało tradycyjne, ale mnie się osobiście podobają:)


DSC09855


DSC09857


DSC09859


Pobawiłam się też nieco stempelkami i taką metkę wysłałam:P Tusz brąz metalizowany.


DSC09849


I najważniejsze! Ivona umie się zachować i tym razem ochrzanu nie dostałam, ale podziękowania:)


Szkoda tylko, że przesyłka tak długo szła. W tym samym dniu wysyłałam przesyłki do Polski, Niemiec, Grecji i Kanady. A najdłużej szła do Kanady! A Toronto całkiem niedaleko Michigan, nie? Przynajmniej na mapie:P


 


Wiem, że wielu z Was nie podoba się haft dwustronny, bo ma krzyżyki w dwie strony, więc ogólnie jest „be”:P Dlatego nie spodziewam się żadnych komentarzy do tej notki:P


 


Aaaaaa! Zamieszczam sprostowanie, bo Matkas mnie poprawiła w komentarzu! Matkas ma milion siedem piegów, a nie miliony jak pisałam:P


 


Pozdrawiam wszystkich komentujących i podglądających:P


 


obsesjakasiulka – Dzięki za tak szczere wyznanie:P Czyli nie jestem jedyna:D


damar5 – Pulpecik jest tylko jeden:P


haftyska – Wahadełko, jak chyba większość prac xxx, służy do ozdoby:P I nie, nie można nic do niego włożyć, bo jest wypchane i zszyte na amen:D


1_iwonan – Powodzenia, ale uprzedzam, że możesz rzucać mięsem:P

1 komentarz:

  1. andulencja
    2011/12/15 00:24:19
    Ja dopiero teraz dowiedziałam się o hafcie dwustronnym. Jak wrzuciłam w google to wyskoczył mi twój kursik i ... łał - ale kombinacje! Efekt niesamowity, ale... to jak dla mnie, zbyt wysoka półka. :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/15 00:53:53
    Przepraszam za moje zachowanie :), ale to byl taki mily ochrzan :P z mojej strony. Super prezenciki wyslalas do Ivony. A haft dwustronny jest super sama jestem posiadaczka Twojej zakladki dwustronnej, ktora jest w ciaglym uzytku :)



    Pagatek


    misia-be
    2011/12/15 01:10:12
    Haft dwustronny ble...? no co ty! mnie ten haft strasznie intryguje. Niby wiem co z czym a jak już zaczne to lipa :P Tym bardziej sobie popodziwiam twoje gwiazdeczki super kolorowe :P


    ella1101
    2011/12/15 03:14:55
    Jeszcze raz bardzo dziekuje za wspaniala niespodzianke, to ze zakladka krzywa wcale mi nie przeszkadza bo z tego sie nie strzela. Pozdrawiam.


    mamuska73
    2011/12/15 08:48:40
    ja tam podziwiam osobki ktore paraja sie dwustronnym haftem,bo ja zbyt lenia na niego jestem...
    cudownosci wszystkim nawysylalas i ile sie musialas napracowac mroweczko


    damar5
    2011/12/15 10:42:37
    A ja tam nic krzywego nie widze :) widze super gwiazdeczki ,cudne prezenty :)Jak ja uwielbiam ogladac u Ciebie te wszystkie cuda :) :)
    Poz.Dana


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2011/12/15 10:53:08
    Zakładka z tęczowymi gwiazdkami śliczna jest. Jak przeczytałam, że podobno krzywa to zaczęłam szukać tych krzywizn... nie widzę. Gwiazdki wyszły lekko asymetryczne, ale to już kwestia kanwy, tak mi się wydaje. Natomiast te słodkie laseczki to sama wycinałaś? Bo ciągle się zastanawiam jak widzę kolejne, czy to gotowe zestawy były, czy nie, bo równiutkie takie. Ja obawiam się cięcia filcu bo jakoś zawsze krzywo mi wychodzi :(.
    Super wymyśliłaś z tymi prezentami, indywidualnie dopasowane do dziewczyn.


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/12/15 12:25:08
    No i znowu cuda,ajajaj!Rozpieszczasz dziewczyny,oj rozpieszczasz!Laseczki nadal sa miooodzio,chyba zaczne niebawem produkowac takie (jesli pozwolisz zgapic pomysl),beda na drugi rok jak znalazl no i wpasuja sie w klimat ozdobek z ostatniej mojej nabytej gazetki idealnie!

    Z poczta to chyba tak bywa,ze najblizej idzie najdluzej,przesylka z polski do poslki idzie dluzej niz z polski do UK,albo tyle samo i bardzo czesto tak sie zdarza.U mnie na Ebayu tez najtansza zawsze opcja to zwykla przesylka first class'em czyli cos jak priorytet i to zwykly,bez podpisywania no i najczesciej jest oferowana;tyle ze nic nie ginie,wszystko dochodzi,jest tanio i szybko.Jak zyje jeszcze poleconego czyli wymagajacego podpisu listu czy paczuszki nie trzeba bylo podpisywac w tym kraju,a bardzo duzo kupuje i np dzisiaj juz przyszla jedna taka polecona-pan zakolatal,Mis otworzyl,wzial,podziekowal i zamknal drzwi.Wiec nie wiem po diabla naklejaja sami etykietke z napisaem "signature required".Natomiast jesli kupujesz na Ebay cos drogiego zawsze idzie kurierem,dlatego mam ze skurczybykami tyle do czynienia:)
    Pragne jednak nadmienic,ze wczoraj tyle psow powisilam na Parcel Force'sie,ze chyba podzialalo i pan przyjechal,wniosl na gore,byl bardzo mily i uprzejmy.Az niemozliwe!Moze dlatego,ze to nie byl tutejszy z krwi i kosci:)
    Uwielbiam do Ciebie zagladac i szkoda tylko,ze patrzac na Twoja czestotliwosc ja wypadam bladziuuutko,malo mnie na blogu,ale robotkowo nie mam najczescierj nic do pokazywania,a reszta dzialanosci laduje na moim drugim blogu lalczanym (tam sie duzo wiecej dzieje:).Sciskam cieplo Aniu:]


    belluss
    2011/12/15 14:43:29
    ja chcę się nauczyć haftu dwustronnego, widziałam tylo w Twoim wykonaniu i podoba mi się!!!!


    Gość: chwilotrwaj, *.1000lecie.pl
    2011/12/15 19:16:01
    A ja zastanawiam się co to za linia vitaxa.(?) Masz u siebie dostęp do Vitaxa czy przywozisz zapasy z Polski? Nie widziałam jeszcze takich opakowań. A że jestem smakoszem owocowych herbatek to pytam.

    OdpowiedzUsuń