niedziela, 25 grudnia 2011

Podwójne święto:)

Wreszcie nadeszły moje ulubione święta :) Uwielbiam Boże Narodzenie:) A dziś zaliczyłam dwie kolacje wigilijne:P Jedną rano, o 10 (czyli o 16 w Polsce) moja rodzinka już wcinała swoje potrawy. Później były prezenty:) Oj, wszyscy byliśmy grzeczni:P A kilka godzin później ja wcinałam swoją kolację, a rodzinka obserwowała:P Niestety za drugim razem nie było już prezentów:( Ale za to pomiędzy obiema wigiliami była prawie 4h przejazdzka na Czerwonce:) Uwielbiam ZIELONE ŚWIĘTA!!!!!!!!!! Niech będą co roku! Ale co mi się najbardziej podoba w tych naszych świetach online, to że pomimo, że jesteśmy tak daleko to mamy te same potrawy na stole:) I desery też:)


Rano dostałam też maila od rodzinki ze zdjęciem naszej małej choinki! Matkas, cudnie ją ubrałaś! Tatik, dzięki za zdjęcie:)


choinka 002


A tak wygląda moja michigańska „choinka” – kilka gałązek, ozdóbki od koleżanek z neta i gotowe:) Agata, Ola – dziękuję za ozdoby choinkowe!


DSC00246


Wy chwalicie się swoimi wypiekami, to i ja nie będę gorsza:P U mnie w domu kiedyś była tradycja pieczenia na każde święta, nawet wielkanocne – szarlotki. Ale odkąd przejęłam pieczenie i znalazłam dobre przepisy na ciasta, tak na Boże Narodzenie pieczemy piernik...


DSC00295


...i sernik! Teraz mam co jeść do nowego roku:P A oba ciasta im starsze tym lepsze:)


DSC00293


 


Drugi powód do świętowania to drugi rok blogowania! Dokładnie 3 lata temu, w wigilię 2009 roku napisałam pierwszą notkę w Pieguchowie! To już moje 3 święta z Wami! Dziękuję bardzo za te wszystkie dni razem! Nie mam pojęcia ile notek zamieściłam przez ten czas, nie numerowałam ich, ale patrząc na ilość stron na blogu – 42 i pamietając, że ustawiłam po 10 notek na stronę, to ponad 410 notek już napisałam. Współczuję Wam czytania:P Wy natomiast odwiedziłyście mnie ponad 82500 razy i zostawiłyście 3385 komentarzy! Dziękuję za każde odwiedziny i miłe słowo zostawione w Pieguchowie:) Obiecuję, że jeszcze długo będziecie musiały się ze mną męczyć, bo polubiłam blogowanie:)


 


Na koniec chciałam Wam życzyć


MERRY CHRISTMAS PROSTO Z ZIELONEGO MICHIGAN!


 


Właśnie zaczyna się mój ulubiony film – Dźwięki Muzyki, więc mykam na kanapę! Wreszcie nie muszę nic robić, lodówka pełna, więc czas na xxx!


Zostawiam Was z moimi dwoma ulubionymi piosenkami z filmu:)


My favourite things – Moje ulubione rzeczy:)







How do you solve a problem like Maria? – Jak rozwiązać problem jakim jest Maria? – prawie jak Ada to nie wypada:P







 


Dziękuję za życzenia!


 


cornelka2 – Ojej, niech się Pani nie przejmuje:) Żartowałam:P


pusia – Te wszystkie kolczyki jeszcze długo będę nosić, nawet po nowym roku:P


matkas – Ty zawsze wiesz, czego mi życzyć:) Dzienks:P

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/25 03:49:11
    Wesolych Swiat!!!
    Choinki sa pierwsza klasa :) Fajnie wygladaja gdy sa przybrane w recznie wykonane ozdoby. Zawsze jest co wspominac co i kiedy powstalo. A ja tez na swieta upieklam sernik z Twojego przepisu :). Wszyscy szaleja na jego punkcie :)

    Zycze wszytkiego naj dla Bloga :P

    Pozdrawiam
    Pagatek


    alexls
    2011/12/25 04:16:40
    Wesolych swiat Aniu!
    Recznie robione ozdoby na choince to jest to! Sliczne choineczki i pekam z dumy gdy widze ze sniezynki zajely tak zaszczytne miejsce w Twoim domu:)
    Wlasnie zaczelam pisac list, ale cos mnie tknelo aby tu zagladnac... A tu prosze - urodzinowa imprezka;) Gratuluje 3 rocznicy blogowania i zycze tobie i sobie ;) jeszcze wielu lat owocnego blogowania!

    Skoro brak sniegu to co jutro 5h na rowerku?;)

    Usciski!


    edytadzik24
    2011/12/25 08:08:09
    Robótkowe choinki powalają, w przyszłym roku i moja będzie tak udekorowana :P jak na razie u mnie gałązki są obwieszone robótkowymi różnościami.
    A ciasta hmmmmm jak one pięknie wyglądają i zapewne smakują :P
    Życzę Ci Aniu miłych świat :)


    beatrix73
    2011/12/25 10:04:48
    Dziękuję za życzenia.
    Wszystkiego, wszystkiego co najlepsze - spełnienia marzeń i dużo czasu na wyszywanki. Ściskam mocno.


    misia-be
    2011/12/25 10:20:15
    Merry Christmas i Tobie :) I gratuluję tylu postów i proszę o więcej :P:P


    cecy44
    2011/12/25 10:20:37
    Wesołych świąt Aniu!Samych radosnych dni,sukcesów i pomysłów twórczych na następny 2012 Rok.Pozdrawiam serdecznie.Cecylia


    pakma
    2011/12/25 10:22:46
    Wesolych Swiat!!!


    magda.madziula
    2011/12/25 10:38:07
    Wszystkiego świątecznego :)
    p.s. pisz pisz kochana, zasypuj zdjęciami o amełykańskimi opowieściami :)


    labores_pariunt_honores
    2011/12/25 10:40:12
    gratuluję 2.rocznivy blogowania!
    dziękuję za życzenia i również wszystkiego najlepszego!!!


    malgorzata-p17
    2011/12/25 11:16:47
    zdrowych wesołych świat:)
    u nas lekko bialo - chociaż teraz pada deszcz:)


    nasza.zuzia
    2011/12/25 11:22:58
    Oj, też bardzo lubię Dźwięki muzyki.

    Wesołych Świąt


    rosse5
    2011/12/25 11:39:43
    Choineczki wyglądają super, te ozdoby nadają im wyjątkowości:)

    Radosnych, spokojnych Świąt!


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2011/12/25 12:11:19
    Wesołych Świąt :)


    damar5
    2011/12/25 14:21:45
    Wesolych Swiat :) Wczoraj znowu zapomnialam wcisnac "wyslij " bo nie widze mojego komentarza ,ach ta starosc :P
    Sernik wyglada bardzooooo apetycznie ,kocham serniki z duza iloscia rodzynek ,mmmmmmmmmm i taki tez sobie upieklam :)
    Wszystkiego dobrego z okazji kolejnej Rocznicy oby tak dalej bo to najwspanialszy blog z super Wlascicielka ,i nie pisz ,ze sie podmilam :P
    Kolczyki swietne, zestaw choinka i prezent -najlepszy :)
    Poz.Dana


    zakreconamysia
    2011/12/25 16:44:03
    Wesołych Świąt! Oby były wypełnione radością i miłością ;o*


    cornelka2
    2011/12/25 17:10:41
    Aniu . Wszystiego dobrego w rocznicę blogowania ,pisz i wysyłaj swoje dzieła ,bo zwsze coś podglądnę i zrobię sobie .Chineczki podobają mi się moja też fajna nie chwaląc się. Ja też serniczek upiekłam i jabłkowe z polewą chałwową pycha .to jeszcze miłego świętowania pozdrawiam


    barbaratoja
    2011/12/25 18:10:13
    Lekko się spóźniłam z życzeniami, ale Święta trwają;-)
    Niech mimo rozłąki będą dla ciebie "Wesołymi Świętami".


    fiolqak
    2011/12/25 20:35:21
    Cudnie u Ciebie Aneczko-Aby Boże Narodzenie trwało cały rok- dużo uśmiechu i miłości Ci życzę- Tamara


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2011/12/25 22:18:12
    U nas też Święta są od dzisiaj zielone, nocny deszcz roztopił resztki wigilijnego śniegu.
    Twoje ciasta są moimi ulubionymi świątecznymi, szczególnie piernik. Ja nie lubię piec ciast, na szczęście mój mąż potrafi i to robi :P. Lubię za to robić sałatki, w tym roku powstały dwie nowe śledziowe, pychota, każdemu smakują.
    pozdrowienia!


    jusine_mala
    2011/12/26 11:15:56
    Aniu spełnienia marzeń, dużo szczęścia i dużo wolnego czasu na robótki :) Buziaczki :*


    ann_margaret
    2011/12/26 21:53:52
    Śliczne są te choineczki!
    Gratuluję blogowej rocznicy:) Pisz dalej i to jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń