poniedziałek, 26 grudnia 2011

Nie tylko ja byłam grzeczna:)

Ale cała rodzinka! Dzięciątko każdemu coś wczoraj przyniosło pod choinkę:) Wszystkich prezentów nie będę pokazywać, tylko te co mogą Was zainteresować:P


Po pierwsze chciałam pokazać jakie prezenty dostaliśmy od mojego brata, nazywanego Maciawą:D Sama się zdziwiłam co też tym razem wymyślił:P Maciek, dziękujemy za prezenty! A tacie dziękuję za zdjęcia:)


Tacie dostała się buteleczka z końmi, bo każdy wie, że to wielka miłość mojego taty:) A Mikołaj to prezent dla całej rodzinki. Mikołaj jest z drewna.


wigilia 2011 005


Drugi koń z drugiej strony, a obok butelka dla mamy!


wigilia 2011 006


Natomiast ja wybrałam sobie taką butelkę:) Matkas zgodziła się dostać tą z różami:P


wigilia 2011 003


Kolejne dwa witraże to już nie prace Maćka, ale jego znajomych.


wigilia 2011 007


wigilia 2011 008


W tym roku bardziej skupiłam się na haftowanych prezentach dla koleżanek z neta i nie miałam już czasu nic więcej wyhaftować, więc rodzinka dostała kupne prezenty:P


 Magnes na lodówkę dla Matkasa! Kupiony podczas ostatniej wycieczki, o której jeszcze nie zdąrzyłam napisać:(


DSC00253


Ostatnio pojawiły się w Hobby Lobby i musiałam kupić – nożyczki w kropeczki:) Matkas lubi pastelowy róż, to proszę!


DSC00254


Dla taty konik z World Marketu:)


DSC00257


I dla rodzicków na spółkę – kawki, które im ostatnio smakowały:)


DSC00250


Siebie sama też obdarowałam:P W piątek doszła przesyłka z etsy – zestaw Daydreams z misiem autorstwa Debbie Mumm! Boski jest, nie?


DSC00260


Niestety zestaw już starawy, ale trudno, jak nie ma w sprzedaży w sklepach to tylko aukcje internetowe zostają:P


DSC00261


DSC00266


Z tyłu opakowania były zdjęcia innych zestawów Debbie Mumm.


DSC00262


Nawet o tym nie wiedziałam, ale zaprojektowała ona też zestaw z kardynałkiem! Wpadłam:( Muszę go mieć, tylko nigdzie nie umiem znaleźć:(


DSC00264


Dziś na rowerze tylko pół godziny, bo mocno wiało i nie chciało mi się walczyć z wichurą:( Pojechałam tylko na wydział sprawdzić czy wszystko oki z pomiarami. Ale wczoraj w czasie przejażdżki natknęłam się na takiego kolegę:D


DSC00289


Tylko kilka domów było ozdobionych na święta, a wśród nich ten zwrócił moją uwagę:P


DSC00291


Często jeżdżę tą samą trasą, więc dobrze pamiętam jak cała rodzina dekorowała ten trawnik – było to... w Czarny Piątek czyli 25 listopada!!!!!!!!! Jutro pewnie już będą zwijać ozdoby, bo w końcu w Stanach święta to tylko 25 grudnia:P


A ja wczoraj odwiedziłam kilka sklepów, gdzie ku mojej radości nadziałam się na przecenione chleby i mleko:P A także zaadoptowałam taką kruszynkę:) Matkas dała mu na imię Gwiazdeczek:) Już się zaprzyjaźnili z Pulpecikiem:D


DSC00304


Na koniec chciałam Wam pokazać jaki mam czasem polot:P Oto moja fryzura z ostatniej wspólnej wigilii z moją rodzinką. 24 grudzień 2007 roku.


PICT0057


Mój kolejny ulubiony film zaczął się 15 minut temu – “12 men of Christmas”, więc mykam pohaftować na kanapie:D


 


Dziękuję za życzenia świąteczne i urodzinowe dla Pieguchowa:)

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/26 02:38:07
    No widzis jak sie oplaca byc grzecznym :). Prace zrobione przez Twojego brata sa bardzo ladne. Zwlaszcza te z koniami.
    Misio jest cudowny no zakochalam sie w nim :P jest przeslodki :)
    Zestawy do haftu sa super zwlaszcza ten z kardynalkiem.
    Dzis widzialam jak niektorzy wystawili swoje choinki do wyrzucenia :( Smutny widok...
    Milego haftowania :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    haftowaneprezenty
    2011/12/26 10:30:54
    Wszystkiego Najlepszego na te Święta, które prawie już mijają. Widać, że koleżanka jednak grzeczna była. To dobrze, dobrze. :))
    Szkoda, że święta tak szybko się kończą w USA. Z drugiej strony oni przystrajają się na Święta (a przynajmniej sklepy) zaczynają już po Halloween. My jeszcze choinkę będziemy trzymać długo. Aż opadnie. Za bardzo lubię ten blask światełek i zapach świerku.
    Najlepszego jeszcze na ten Nowy Rok jeśli nie zdążę nic skrobnąć na koniec. :)


    drugi.maurycjusz
    2011/12/26 10:46:55
    Aniu- powiedz Braciszkowi, że ma niebywały talent!!! przepiękne są te butle!
    Fryzurka zarąbista, miś zestawowy i przygarnięty przesłodkie;))))
    pozdrawiam serdecznie jeszcze świątecznie!!!:))))


    damar5
    2011/12/26 11:33:03
    No prosze jaka grzeczna Rodzinka :) :) Sliczne prace Macka ,butelki fantastyczne:) ale i Mikolaj tez mi sie podoba :)
    Fryzura znakomita ,z takimi dlugimi i pieknymi wlosami to mozna szalec:)
    Poz.Dana


    zakreconamysia
    2011/12/26 13:04:41
    Misio jest niesamowity ;o) Czy mogę się uśmiechną o wzorek?


    barbaratoja
    2011/12/26 13:47:41
    Świetny jest Mikołaj zrobiony z drewna przez Twojego brata;-)
    Ja też byłam grzeczna, syn wykupił mi kilka warsztatów, od córki dopiero sobie wykupię;-)


    cecy44
    2011/12/26 15:28:52
    Piękne prezenty droga Aniu.Hafcik z Miśkiem super.Witraże są przecudowne!!!


    ann_margaret
    2011/12/26 21:46:56
    Aniu!
    Przede wszystkim składam Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt! Dużo zdrowia, szczęścia i czasu na robótki;)

    Brat zdolniacha:) Reszta prezentów też śliczna, a zestaw z misiem cudny!
    Fryzurka z fantazją:)))

    A teraz zabieram się do czytania - sporo nowych wpisów pojawiło się u Ciebie przez te Święta, mam co nadrabiać:)))


    alkakz
    2011/12/26 22:38:25
    dziękuję za życzenia, Tobie również życzę tego co najlepsze i szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń