czwartek, 29 grudnia 2011

Do roboty!

Zostały już tylko trzy dni starego roku, więc czas najwyższy pokończyć co sobie założyłam w tym roku! Wczoraj kilka godzin na kanapie i ostatni(!!!!!) miesiąc ze znaczkowego kalendarza wyhaftowany! Ufff :) Strasznie mnie już męczą te kalendarze:(


DSC00317


Dziś go posklejam i jutro może dokończę:) Zaraz biorę się za drugi grudzień! Nie ma co,czas kończyć oba kalendarze:D


Od wczoraj mam pociąg do xxx i jakaś niechęć do pisania,więc będzie krótko (jak na mnie:P). Pokażę jeszcze co znalazłam na śmietniku:P Dlaczego w Polsce ludzie wszystko wyrzucają, zamiast jak w Stanach zostawić obok śmietnika, żeby sobie inni mogli przygarnąć? Dwa dni temu znalazłam to!


DSC00311


Jeszcze niedawno widziałam ją w moim spożywczaku za kilkanaście $$$, a teraz jest moja:) A napisane jest: moja mama mówi, że jestem ładna:) Jak pokazałam rodzicom na skypie, to zaraz krzyknęli, że muszę ją przywieźć! Koniecznie! A tata się śmiał, że pokazując moje znalezisko minę miałam podobną do tej małej czarownicy:) Słodka jest,nie?:) Już wisi na ścianie w sypialni, zaraz nad moim łóżkiem:D


DSC00313


To spadam „popracować”:P Do końca roku chcę zrobić dwa pinkeepy, jedną makatkę i jedno biscornu:) Do roboty!

1 komentarz:

  1. musiak87
    2011/12/29 00:09:00
    Serdecznie dziękuję za życzonka świąteczne! Ja z kolei życzę Szczęśliwego Nowego Roku i wystrzałowego Sylwestra a także ciepła i radości na każdy kolejny dzień!!!!:))))
    Agnieszka


    paga-tek
    2011/12/29 00:46:07
    Hafcik jest super, ale wspolczuje ze musisz sie nad nimi meczyc - wiem co czujesz :). A ta czarownica jest niesamowita, szczesciara z Ciebie :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    haftyska
    2011/12/29 08:24:11
    ta czarownica wygląda na małą buntowniczkę :)


    cornelka2
    2011/12/29 09:15:55
    Kalendarz będzie piękny jak wszystkie.Czekam na zdjęcia .Parada musiała być fjna myśmy byli na bajkowej takiej paradzie w Paryżu Wszystkie wzorki podobają mi się i gratulacje takiego znaleziska zajebista jest pozdrawiam


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2011/12/29 09:41:42
    Czarownica podobna do Małej Mi. Praca wre i tak trzymać !
    Mnie też już swędzą łapki do krzyżyków, niestety najpierw obowiązki, potem przyjemności.
    Milutkiego haftowania!pozdrowienia!


    malgorzata-p17
    2011/12/29 09:46:09
    owszem czasem ludzie wurzucają coś dla innych przydatnego - teraz jest strona gratyzchaty.pl gdzie można oddać coś lub znależć coś co innycm przeszkadza a nam się może przydać:)
    pozdrawiam


    barbaratoja
    2011/12/29 11:35:56
    Idę buszować po śmietnikach... chyba jednak nie ;-)))


    cecy44
    2011/12/29 13:53:13
    Rzeczywiście obrazek jest odlotowy.Miałaś farta z tym znaleziskiem.Pozdrawiam serdecznie!!!


    alkakz
    2011/12/29 16:07:44
    u nas wystawiamy obok smietnika co fajniejsze rzeczy, coraz więcej ludzi tak robi, fajne, że to co dla jednego jest niepotrzebne innym sprawi masę radochy.


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2011/12/29 16:35:48
    Czarownica jest rewelacyjna a jej mina mówi wszytko :))
    Życzę zatem miłej i owocnej pracy hafciarskiej.


    anenia-vladona
    2011/12/29 16:52:10
    no Ty przynajmniej skończysz co zaplanowałaś ... ja plany miałam na tą końcówkę roku spore a wyszło ze skończyłam tylko jeden mały obrazek echhhh
    już czekam z niecierpliwością na skończone grudniowe kalendarze bo ciekawa jestem dodatków :-)


    damar5
    2011/12/29 16:53:37
    Heksa jest fantastyczna!!! Znajdz mi tez taka :):)
    Ale jestes zawzieta na xxx szkoda ,ze mnie tak nie bierze hehe
    Poz.Dana


    anenia-vladona
    2011/12/29 16:55:00
    ach zapomniałam dodać że w którymś z poprzednich wisów miałaś prześliczna świąteczna fryzurkę ....
    i jeszcze dodam,że szalenie mi się podoba ten napis na zawieszce z "czarownicą" hihihi


    haftowaneprezenty
    2011/12/29 20:03:55
    Fajna zawieszka. Stany jakoś fajniej mają to zakorzenione we krwi, że może innym coś się przyda. Ale oni też to wystawiają często przed dom przy ulicy i każdy może zabrać zanim śmieciarka zabierze. U nas nie ma tylu domów jednorodzinnych hehe tylko same bloki, więc być może dlatego?
    A ja mam pytanie do Ciebie z innej beczki - jak zrobiłaś ten button Lubię to na swoim blogu? Tak się zastanawiam czy to nie tylko wstawka z bloxa, bo na blogspocie tego nie widziałam, albo gapa ze mnie. Podziel się wiedzą, pliiiiis :)

    Pozdr
    Michalina


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/12/29 20:14:22
    jak Ty jestes produktywna,jjjeeeej!Nie to co ja,choc wczoraj nad szyciem posiedzialam nie powiem i w efekcie moja panienka slicznie dzis wyglada:]
    A co do scrapkow....ja tez nie umiem,w tym sek:D
    Buziaki i jakbym juz nie zdazyla tu wlezc to wszystkiego dobrego na Nowy Rok:]


    Gość: aneks17, 94.75.114.*
    2011/12/29 22:51:47
    A! Ta zawieszka jest boska! I szczerze powiedziawszy i do mnie by pasowała (zwłaszcza ta mina :D)
    I kibicuję mocno przy tworzeniu kalendarza!


    arabeska291
    2011/12/29 23:01:36
    czarownica fajna, a ten wzorek muszelkowy bardzo mi się podoba i będę próbowała się powstrzymać. Kurczę nie mogę tak szperać po blogach bo co rusz to następna rzecz mi się podoba i wpada na listę 'must have'

    OdpowiedzUsuń