środa, 14 grudnia 2011

Przepraszam bardzo...

... za bycie niedobrą kobietą:P Bo tak mnie kolejna obdarowana nazwała! Hmm, chyba złym osobom przesyłam paczuszki:P Może ktoś inny reflektuje?:P


Wczoraj dotarły na miejsce aż 3 paczuszki, ale pierwsza odezwała się Agata (pagatek), więc tą przesyłkę dziś pokażę:) Bo nie będę Was rozpieszczać i robić jednego wielkiego wpisu:P


Oczywiście dostałam ochrzan! Agata, przepraszam bardzo, że tak chamsko odciągam Cię od zamku:P Mam nadzieję, że mi wybaczysz! :]


Oto co znalazło się w żółtej kopercie:) Szczegółowe zdjęcia przydasi u Agaty na blogu.


DSC00058


Tutaj skupię się bardziej na moim “rękodziele”:P Agacie dostała się laseczka z brokatem, bo każdej dziewczynie chciałam inną wysłać:)
DSC00061


Wymyśliłam też, że zrobię dla Agaty pendibula, bo nie widziałam na blogu, żeby sama już coś takiego popełniła:) Wzór miałam już chyba od roku wypatrzony. Wybrałam drobną (chyba 16, ale nie jestem pewna bo kupowałam na ebayu w kawałku) kanwę ciemnogranatową i białą satynową mulinę. Haftowałam jedną nitką muliny.


DSC00043


DSC00044


Trochę duże wahadełko wyszło, bo chyba 9 x 9 cm:P Kolos jak dla mnie:P


DSC00047


Dodałam białą wstążeczkę ze srebrymi gwiazdeczkami, bo najbardziej mi pasowała z moich zbiorów:)


DSC00050


Satynowa mulinka ma śliczny połysk, którego niestety nie widać na zdjęciach:(


DSC00053


Jak zwykle najbardziej namęczyłam się ze zszywaniem, bo robiłam to mulinką w kolorze kanwy. Ale cóż na to poradzę, że wolę, żeby uwaga skupiona była na hafcie, a nie na ściegu po bokach:P


DSC00055


 


drugi.maurycjusz – Aaaaa, zapomniałam się spytać jak egzamin? I plany z kalendarzem M. Sherry? Miałaś zaczynać 1 grudnia:P


1_iwonan – Jak prezent dla mamy, to musiałam się spytać jaką wstążkę chciała:P A mnie zimowe tematy w lecie bardzo pociągają:) Np. zawsze najmilej czytało mi się książki z zimą w tle w Grecji. W czasie upałów chłodek od nich leciał:)


damar5 – Aha! Czyli zaczęłaś mikołaja ode mnie? Bo nie pamiętam innych Twoich prac haftowanych kordonkiem:P A uparta jestem od zawsze:P Chyba na blogu też to widać:P


fejferek – Hormony? Czyżby rodzinka się powiększała?:)


jaemigrantka – Dzięki za link i wyjaśnienie! Czyli jednak nie dla mnie gazetka, bo ja głównie xxx. Aaaaa, gratuluje znalezienia zguby! Może i mi uda się znaleźć zagubione w czerwcu guziki i wstążki:P


karoliczak -  Trzymam kciuki za plan „choinkowy”:) I dziękuję za wiersz! U mnie w rodzinie panuje taka teoria, że piegi przeskakują z Matkasa na nas, choć chyba głównie na tatę:P Matkas ma ich miliony na całym ciele:D Już nie mogę się doczekać jak w lecie dzięki słońcu wszystkie piegi na mojej twarzy wyjdą i zaczną wesoło podskakiwać:D


cecy44 – A ja od wczoraj znowu haftuję coś niesezonowego:P


pagatek – Popieram Twoje plany!

1 komentarz:

  1. misia-be
    2011/12/14 01:49:11
    Genialna laseczka :) muszę zapamiętać na przyszłość i może w przyszłym roku sama takie zmajstruje :P


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/12/14 07:15:46
    Sprostowanie - piegow mam milion siedem!!!!!mama


    cornelka2
    2011/12/14 07:21:37
    Fajniste rzeczy robisz podoba mi się laseczka chyb też ją sobie strzelę . A na mojej choince będą wszystkie rzeczy co zrobiłam nie tylko świąteczne pozdrawiam


    edytadzik24
    2011/12/14 08:34:02
    Buahah jak dziewczyny nie reflektują prezentów jak chętnie przyjmę :P:P:P:P haha :)
    Niedobre no...niewdzięczne ;)

    Cudne prezenty, oglądałam już u dziewczyn na blogu :) u Ivonki powialiły mnie świąteczne guziki i "laseczki" w Twoim wykonaniu u każdej z babeczek śliczne :)

    Pozdrawiam ciepluchno :)
    Edi


    damar5
    2011/12/14 10:15:06
    Wahadelko sliczne ta satyna dodaje tej kropki nad i :) Zestawy tez piekne :) i w ogole caly prezent cudny jak moj ,no nie moj byl lepszy ;-)
    A Mikolaja jeszcze nie zaczelam ,Ciastkowa skonczylam a ona tez kordonkiem wyszywana :) ,i pol Pulpetka juz tez mam :)
    Poz.Dana


    haftyska
    2011/12/14 10:58:40
    super to "wahadełko" :) czegoś takiego jeszcze nie widziałam... a do czego to służy? :) to zwykła zawieszka, czy też jest możliwość by włożyć tam jakiś malutki prezencik?


    renataa25
    2011/12/14 11:38:28
    Cudna paczuszka:))))


    cecy44
    2011/12/14 13:45:06
    Piękne prezenciki wysyłasz dziewczynom.Są na pewno szczęśliwe tylko udają że nie.Pozdrawiam gorąco!


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/14 14:55:42
    Mnie sie wszystko podoba, wciaz sie wszystkim zachwycam :). Odrazu informuje ze nikomu moich prezentow nie oddam :P. Aniu dziekuje jeszcze raz :)

    Pagatek


    1_iwonan
    2011/12/14 15:12:10
    Ale piękne zrobiłaś to wahadełko - pierwszy raz widzę i jestem pod duzym wrażeniem!!! Jak nastepnym razem będę coś zszwać, to pozwól, że pójde Twoja drogą i użyję muliny w kolorze kanwy. Zobaczymy jak mi pojdzie... Dam znać:)


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/12/14 15:34:49
    A to niewdziecznice,no!!:] Ja bym chyba Cie ucalowala za taki wysyp cudownosci plus cudowna laseczke!
    A takiego wahadelkowego cuda jeszcze nie widzialam,no po prostu rewelacja!Musze poszukac w sieci coz to takiego i z czym to jesc,wyglada genialnie!


    arabeska291
    2011/12/14 21:38:43
    z ciebie to taki elfik św. Mikołaja :P

    OdpowiedzUsuń