czwartek, 22 grudnia 2011

Pulpecik :D

Miłość do kardynałków kwitnie dalej:) Na początku listopada kupiłam gazetkę, na okładce której był taki pulpecik:D


DSC09894


Kilka dni temu widziałam żywego na drzewie za wydziałem! Śliczny był i właśnie taki pulpetowaty jak mój kolega, którym się we wrześniu chwaliłam:) Niestety nie miałam ze sobą aparatu, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że był tłuściutki:P A mój domowy Pulpecik za nic nie chce wychodzić z domu, bo mówi, że nie chce marznąć:P Ciągle siedzi na biurku i mi kibicuje przy nauce:] Boziu, jak ja mogłam kiedyś bez niego żyć? :D


DSC08310


Ale wracając do wzoru, to jest dość ciekawy nie tylko ze względu na pulpecika, ale na wykorzystanie dwóch rodzajów materiałów – białe Monaco na ramkę, a Monaco w kolorze herbaty jako środek. Niestety jak już się w domu mocniej przyjrzałam schematowi, to się przeraziłam, bo jest tam wiele mikrokrzyżyków (głównie na "herbacianym" tle)! Tzn. zamiast jednego krzyżyka są cztery!!!!!!!! I teraz już się nie dziwię, że w legendzie jest tkanina Monaco, a nie zwykła kanwa. Ale postanowione – muszę go wyhaftować!!!!!!!! Poza tym kocham wzory z haftowanymi ramkami:)


DSC09911


Gazetkę kupiłam głównie dla kardynałka, ale coś jeszcze też można znaleźć w środku:)


DSC09896


DSC09897


Uwielbiam te malutkie wzorki! Dobrze, że je dodają co numer:) Moje typy: gwiazda betlejemnska, ostrokrzew i bombki!


DSC09899


Ostatnia z pięciu tablic korkowych.


DSC09902


Ostatnie 4 z 12 przywieszek świątecznych.


DSC09903


DSC09906


DSC09908


I nie tylko w angielkich gazetkach wpadli na wykorzystanie filcu do przywieszek świątecznych! Tu jednak w nieco innym wydaniu – cieniutka granatowa obwódka, zamiast grubszej jak na wielu Waszych blogach, a także filcowa bombka z haftem zamiast „pierniczkowych” filcowych serc. No i jeszcze kapsle:P Amerykanie bardzo lubią wykorzystywać kapsle do wielu rzeczy, więc czemu nie do ozdób choinkowych:P


DSC09909


DSC09914


DSC09916


Skarpetki nad kominkiem:) Kto ich nie widział w amerykanskich filmach? :D


DSC09918


A ten wzór przypomina mi nieco tegoroczny wzór, który wiele z Was haftuje w ramach SALa! Ale ten jakoś bardziej mi się podoba:P


DSC09920


DSC09922


Na koniec praktyczne wykorzystanie xxx :)


DSC09924


DSC09926


DSC09927


 


Plan na dzisiejszy wieczór ambitny – sałatka ziemniaczana, przełożenie powidłami i pomalowanie polewą piernika:) oraz wykończenie mojej świątecznej robótki, żebym miała co pokazać na blogu w wigilię:P


 


cornelka2 – Mama właśnie tak ma jak Pani pisze – nie poczeka, tylko sama chce robić:( Mam tylko nadzieję, że szybko dojdzie do siebie po wypadku. Obiecała już sama nie włazić na drabinę:P


barbaratoja - :D


matkas – Ty łamago jedna! Nie, za światełka dopiero dziś się wezmę! A „dulary”, to wiesz, że lubię wydawać, bo jestem rozpustna:P


pagatek – Agata, Ty mnie nie denerwuj:P Kapucha tylko godzinę się gotuje i za często jej nie robię, więc nie widzę problemu. A poza tym, to mam tu takie „szczęście”, że pomimo, że to już mój drugi apartament, a sąsiedzi często się zmieniają jak to na kampusie, to zawsze mieszkam wśród Chińczyków i Hindusów. I jak oni zaczynają gotować to czasem głowę urywa:( W lecie moi sąsiedzi z dołu, Chińczycy często w piątki robili sobie grilla ze znajomymi – tak śmierdziało, że musiałam okna zamykać, bo nie dało się wytrzymać, a bardzo ciepło było:( A kiedyś dostałam do spania materac, po kimś kto chyba w łóżku jadł i był z Chin czy Indii, bo takie właśnie aromaty z niego lecuały i nie mogłam spać:( Jak mi wymienili na inny, to skończyły się problemy z bezsennością:P Więc chyba moja kapucha nie jest taka męcząca:P


drugi.maurycjusz – Basiu! Już mnie więcej nie męcz i przesyłaj zdjęcia! To jest nieludzkie co mi robisz:P Ale i tak dziękuję bardzo:) Już zaczynam myśleć jak się odwdzięczyć, ale na propozycje jestem otwarta, więc pisz w mailu!


pakma – Nie, nie mam naparstka z Brukseli:) A Ty też zbierasz naparstki? Myślę, że jakoś możemy się dogadać:D


jaemigrantka – Przyznaję się bez bicia - nie mam szkockich:P

1 komentarz:

  1. haftyska
    2011/12/22 08:10:26
    Super wyzwanie, wyhaftowanie tego kardynałka! Jakoś ciężko mi wychodzi wyobrażenie sobie czterech krzyżyków w miejsce jednego... Trzymam więc mocno kciuki i czekam na efekty


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/12/22 10:28:06
    A widzisz,hehehe,nie masz a napewno bys chciala!:]
    Swietna gazetka,mnie denerwuje nieraz to o czym pisalas w ktoryms z wczesniejszych :gazetkowych" postow,ze czesto sa to przedruki z poprzedniorocznych numerow zwlaszcza,jesli to sie odbywa w ramach jednego wydawnictwa.Jak wydaja powiedzmy 4 rozne gazetki to zawsze jest duze ryzyko,ze polowa pojawi sie znow.Ja nawet niezbyt lubie oklepane schematy chocby nie wiem jak byly cudne bo jakos frajda z haftowania zadna jak juz piecdziesiat osob wczesniej to wyhaftowalo i na polowei blogow widzialam...A ja lubie byc oryginalna:}}
    Twoich wzorkow nie widzialam jeszcze nigdzie,poza tym wszystkie sliczne;skarpetusie wymiataja!I bialy tez sliczny.Kardynalka zmecz koniecznie,wierze ze zaczniesz niebawem!


    paga-tek
    2011/12/22 13:14:36
    Gazeta jest super, nie wiem dlaczego ale ja na gazetki mam chec tylko w okresie jesienno-zimowym :). Pozniej wzory wydaja mi sie jakies takie monotonne...
    Skoro mieszkaja kolo Ciebie obcokrajowcy to ja rozumiem to ze sie nie skarza na zadne zapachy, najbardziej wybredni sa Amerykanie :)

    Pozdrawiam


    damar5
    2011/12/22 14:20:42
    Uuuuuuu ta sniezynka jest przepieknaaaaaaaaa taka elegancka :)
    Pulpecik tez super ale chyba duzy wyjdzie ,zycze powodzenia przy haftowaniu :) Mozesz jeszcze na lnie wyszyc wtedy 4 w 1 tez ladnie wychodzi :)
    Poz.Dana


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/12/22 16:42:07
    Kardynałek faktycznie uroczy :) Inne wzorki również fajne. Twój osobisty pulpecik boski :)
    Życzę spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt :)


    magda.madziula
    2011/12/22 22:07:53
    Anka ja wiem że strasznie nie lubisz się w to bawić ale może jak nie skan to dużego rozmiaru fotografia wzoru śnieżynki przy okazji dałaby się zrobić?? plisssssssss


    anenia-vladona
    2011/12/23 09:06:31
    no tak każdy ma jakiegoś fioła - Piegucha ma pulpeciki.... eee znaczy kardynałki :-))))
    ten do wyszycia super ale jednak ten na Twoim biurku wymiata - słodziak niesamowity ....


    pakma
    2011/12/23 12:19:14
    Ja nie zbieram naparstkow, kupilam kiedys z mysla, ze komus je wysle :) I moze wlasnie mialy trafic do Ciebie :) Po swietach sie zgadamy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń