niedziela, 11 grudnia 2011

Ochrzan:(

Człowiek się stara, wymyśla, siedzi po nocach i xxx, nie śpi, wydaje $$$ a później dostaje ochrzan!!!!!!! Nieładnie, nie ma co!


Kolejna paczuszka doszła do adresatki, tym razem do damar5 i co? Od razu dostałam ochrzan na gg!!!


A teraz mi powiedzcie czy nalezał mi się czy nie?:P


Oto zawartość. Więcej zdjęć znajdziecie na blogu niewdzięcznej Dany:P


DSC09826


Dana, tak wiedziałam, że mama mówi do Ciebie Myszko, więc specjalnie wybrałam zestawy do haftowania z myszkami. Tak samo było z kardynałkiem, u Ciebie nie ma to masz z Hameryki:P A w guziczkowej paczce też znalazł się Twój ulubiony ostrokrzew:P U mnie nie ma nic przypadkowego:P Myślenie co podarować zawsze najwiecej czasu mi zajmuje:D


Laseczka nieco większe niż Matkas i chłopaki dostałi, ale bordowa, bo wiem, że nie lubisz czerwonego:P
DSC09828


Już bardzo dawno temu zobaczyłam w Tuesday Morning tą puszczkę i wiedziałam, że musi trafić w Twoje łapki! Nie było innej opcji:) I od razu też miałam wizję przyszłego igielnika:P Tak, czasem miewam wizje:P


DSC09830


Wzorek szybko znalazłam i wyhaftowałam na kremowej kanwie, 18 Charles Craft. Niestety ze zszywaniem nieco się męczyłam, bo nigdy czegoś takiego nie robiłam – poduszeczki z jednego kwadratowego kawałka materiału, ale za drugim razem udało się. Zszyłam „na kopertę”, co pewnie i tak zauważyłaś:P I chyba nieźle wyszło, więc nie marudź:P


DSC09832


DSC09835


DSC09836


DSC09840


A pudełeczko z bałwankiem dorzuciłam, żeby puszka nie zgniotła się w transporcie. Bo w końcu już dobrze widziałam, co we Frankfurcie na lotnisku dzieje się z bagażami wypakowywanymi z samolotów:( Straszne ciepanie:(
DSC09839


Kartka z laseczkami przez Matkasa, bo kilka ich przez nią kupiłam:P No i jak widzisz pobawiłam się nieco nowymi stempelkami:)


Dana, cieszę się, że wszystko się spodobało:) I nie marudź już! Moja kasa, to mogę robić co chcę:P A spać czasem nie muszę, wolę poxxx dla koleżanki:)


To jak dziewczyny, należał mi się ochrzan czy nie?


 


Weekend bardzo intensywny. Wczoraj wieczorem miałam 2,5h korki, póżniej pognaliśmy z Czerwonką na lodowisko i przez ponad 1h jezdziłam na łyżwach! Super zabawa! Już zapomniałam jaka to wielka przyjemność, bo miałam kilkuletnią przerwę:( I pochwalę się, że ani razu nie leżałam:P Oczywiście dwie osoby musiały się ze mnie pośmiać, że przy obecnym mrozie nadal jezdzę na rowerze i że nie chcę zostawiać Czerwonki na noc pod lodowiskiem tylko chcę go zabrać do domu. Hmmm, nie rozumieją naszej przyjaźni z Czerwonką:P Po szaleństwie na tafli poszliśmy jeszcze do pubu i do domu wróciłam o 2 nad ranem:D Oczywiście z Czerwonką, kolega wrzucił rower do bagażnika! A dziś od 12:30 miałam kolejne 4h korków. Kasa rośnie, ale nie mam czasu na zakupy:P Bo jutro kolejne korki! Oj, Husain ma egzamin w poniedziałek rano, więc ostro uczymy się. Dobrze, że moje egzaminy w środę i piątek, bo inaczej brakłoby mi czasu na sen:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze!!!!!!!!! :)


 


damar5 – Ja też nie uprawiam innych sportów zimowych poza łyżwami:D


karoliczak – Ojej, bardzo mi miło! Dziękuję:)


gentiana – Dziękuję za link!


beatrix73 – Tak, laseczki w całości są z filcu. Niczym ich nie usztywniałam ani nie wypychałam, bo filc już sam w sobie mam sztywny. U mnie tylko jedną grubość sprzedają, ma jakieś 2mm grubości.

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/11 02:24:06
    Super prezenty :). Ty tak szybko dodajesz notki, ze ja nie nadazam z komentowaniem :P.

    Pozdrawiam
    Pagatek


    urszula97
    2011/12/11 09:04:54
    Co to za tytuł, prezent cudowne a autorka zachwycona,piękne Dzieciątko przesłałaś.


    damar5
    2011/12/11 09:06:52
    Moja Droga to nie byl ochrzan!!! tylko leciutkie pomachanie paluszkiem :):)
    Wszystko jest cudne :) ale biscornu najcudowniejsze ,bedzie z nami na stole wigilijnym jako ozdoba i tym samym ,bedziemy z Toba :) :)
    Jeszcze raz dziekuje :) Poz.Dana
    P.S.Pudelko sie nie zgniotlo ale za to kartka nie dala rady podrozy :(


    cecy44
    2011/12/11 09:29:42
    Piękne prezenty.Pozdrawiam.


    Gość: , *.range217-43.btcentralplus.com
    2011/12/11 11:25:49
    świetną paczkę przygotowałaś. swiateczne motywy cudowne!

    pozdrawiam

    titania yng nghymru
    www.sew-it-pretty.blogspot.com


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/12/11 12:16:54
    Oczywiście nie ma za co ochrzaniać :) Cudne prezenty :)


    Gość: Joanna, *.dynamic.chello.pl
    2011/12/11 15:19:00
    Piszę po raz pierwszy.Tak, przyznaję się jestem "stałym podglądaczem".Trafiłam na bloga przez bloga Emigrantki bo też podglądam.Nie chcę więcej strajków więc się odzywam i zostawiam ślad :) Nie haftuję,zbieram lalki i dziergam, szyję ale uwielbiam czytać tego bloga-uzależnienie.Może sentyment,mieszkałam w Chicago ponad 4 lata,też zimy były "siarczyste" ale przynajmniej słońce świeci jesienią i zimą,wiem że nie zawsze.Proszę o dalsze wpisy bez strajkowania.czasem się odezwę a czytać będę nadal nałogowo!Pozdrawiam Joanna


    isana_haft
    2011/12/11 16:34:36
    Oj tam ochrzan, najwyżej mała operetka :P Bardzo fajne prezenciki! Najbardziej podoba mi się pomysł z igielnikiem. Jest super świąteczny


    ella1101
    2011/12/11 18:06:16
    Ale piekny prezent wyslalas, ten igielnik super pomysl. Pozdrawiam. Ivona.


    cornelka2
    2011/12/12 07:14:56
    Same piękności ale igielnik to muszę przyznać przenajcudowniejszy . Nigdy bym nie wbiła do niego igły lub szpilki super Aniu pozdrawiam


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/12/12 09:13:37
    Najpierw nas opiernicza i się buntuje bo "za mało komentujemy" to teraz pora była żeby tobie ktoś paluszkiem pomachał ;)
    prezenty śliczniaste! zazdroszczę damar :)
    a takie problemy z kasą jak ty to też bym chciała mieć ;) ja mam czas wydawać, ale po opłaceniu rachunków nie zostaje nic, więc od prawie pół roku mam post zakupowy ;) a do tego mam igłowstręt i papierowstręt ostatnio, więc i tak nie miałabym kiedy zakupów przerabiać ;)

    pozdrawiam!
    aga


    judysia21
    2011/12/12 11:08:11
    Paczuszka piękna a ochrzan ciężko powiedzieć ale jak na mój gust to bezpodstawny;)


    anenia-vladona
    2011/12/12 17:09:16
    ochrzan to jakieś nieporozumienie ;-) piękne prezenty wysłałaś i widać że podarowane z sercem bo dobrane pod konkretna osobę ...
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    arabeska291
    2011/12/12 21:47:52
    oj należał Ci się ochrzan jak najbardziej, tylko ten pozytywny.śliczne prezenciki .... ja bym nie marudziła :P

    OdpowiedzUsuń