piątek, 23 grudnia 2011

Inspiracje?

Ostatnio wiele z Was pokazuje ręcznie robione bombki. Dziś chciałam Wam pokazać moje bombki:) Też ręcznie robione, ale nie przeze mnie:P Made in China:P Ale tak sobie pomyślałam, że może będą inspiracją dla Was i coś sobie odgapicie? Nie jestem uzdolniona w tej dziedzinie, więc trochę poszlałam w sklepach. Większość bombek kupiłam już dawno, ale jeszcze nie zmieściły się do walizek, więc mogę je Wam pokazać. Zdjęć będzie trochę, właśnie żeby pokazać szczegóły dla ewentualnych zainteresowanych wykonaniem podobnych:)


Pierwsza jaką kupiłam w 2008 roku jest z łośkiem:)


DSC00199


Podoba mi się wstawka ze sznurka do pakowania:) Wszelkie krateczki do wielka słabość moja i Matkasa! A łośki kocham miłością wielką od lat! Jeszcze dłużej niż kardynałki!


DSC00200


DSC00203


DSC00204


DSC00206


Kolejna bardzo prosta, a jaka śliczna:) Krateczka rulez!!!!!!!!


DSC00170


DSC00172


DSC00174


Następna jest z hafcikiem maszynowym oraz nadrukami na płótnie. I znowu sznurek do pakowania:P


DSC00177


DSC00178


DSC00180


DSC00182


Bomkę z xxx musiałam mieć:D Trochę filcu po bokach, wstążeczki i śliczna bombka gotowa! Tylko jakoś lekko koślawa:P


DSC00185


DSC00187


DSC00189


DSC00192


DSC00194


Choince i krateczce też nie umiałam się oprzeć:D


DSC00209


DSC00211


DSC00212


Na koniec tegoroczny zakup! Bombka w sweterku:P


DSC00214


DSC00216


DSC00217


I wszystkie bombki razem! Wesoła gromadka, nie? :D


DSC00166


Jako, że jednak nie boję się wyzwań – kupiłam sobie dwie bombki do własnoręcznego ozdobienia. Co prawda było to w 2008 roku:P, ale myślę, że w przyszłości coś mi do głowy wpadnie:P Poza tym były w bardzo promocyjnej cenie, zresztą jak i powyższe gotowe bombki. Bo Piegucha nie przepłaca:P


DSC00220


Kilka lat temu kupiłam sobie też hafciarskiego aniołka:) Do dziś wisi na moim lustrze w sypialni i czuwa nade mną:)


DSC00223


DSC00224


 


Widziałam, że powoli zaczyna się u Was robić biało! I bardzo dobrze:P Chciałyście, to teraz męczcie się z tym obrzydlistwem:P U mnie wiosennie nadal! Wczoraj i dziś nieco padał deszcz, ale ogólnie w ciągu dnia temperatura jest na małym plusie (max. 4C). Zielono wszędzie:) Normalnie bosko! Żeby każda zima taka była! Razem z moją koleżanką z pokoju na wydziale, Brazylijką cieszymy się z tego strasznie:) A Czerwonka jest zachwycony, bo już się bał, że go przykryję na zimę prześcieradłem, a tu szalejemy aż miło:)


Dziś wydział świecił pustkami, a od jutra uniwersytet oficjalnie zamknięty aż do poniedziałku:( Szefowa już mi też zdradziła, że w przyszłym tygodniu jej nie będzie na wydziale. Opinkala się:P Ale nie dziwię się, też wolałabym spędzić czas z rodziną:) Nic nie szkodzi i tak wiem co mam robić i nikt mi nie jest do tego potrzebny:P Mam sporo próbek do pomierzenia, więc nudzić się nie będę.


 


A na koniec piosenka ze specjalną dedykacją dla mojej rodzinki! Matkas, Ociec, Bonus, obiecuję, że do Was szybko wrócę i będziemy razem spędzać każde święta! Koś, koś!







 


Jaemigrantka – Przecież wiadomo, że ze mnie chapiś i wszystko bym chciała:P Mnie przedruki nie zniechęcają. Te ostatnie gazetki z przedrukami były dobre, bo tych „oryginalnych” nie miałam, a wzorki mi się podobały. No i ja też nie lubię jak wszyscy haftują to samo:( Strasznie nudno się robi:( Dlatego SALe raczej nie dla mnie.


pagatek – Ja lubię też jesienne i halloweenowe wzory, więc te gazetki nawet częściej mnie kuszą niż bożonarodzeniowe:) Reszta to już musi mi się bardzo podobać, żebym kupiła. No chyba, że jest jakiś grecki obrazek, to już nie ma wyjścia:P


damar5 – Pulpecik ma mieć końcowe wymiary 20 x 20 cm (razem z haftowaną ramką), więc chyba nie taki super spory:P Mam już kilka obrazków w tym rozmiarze na koncie. Monaco już kupiłam – bardzo równiutki splot i malutkie xxx jak najbardziej wyjdą. A lnu dalej się boję i nie podoba mi się, że jest nierówny:(


magda.madziula – Pisz na maila:P

1 komentarz:

  1. Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/12/23 07:14:56
    Ty wybuchowy , bombkowy Anku!!!!A ja jestem zmrzlak i najbardziej podoba mi sie bombka w serduszkowym sweterku i juz/ bo uwielbiam wszelkie serducha!!!/. mama


    alkakz
    2011/12/23 08:22:12
    super bombki, mi się w tym roku bardzo podobają te w sweterek ubrane, ja niestety również nie potrafię takich zrobić, a marzy mi się choinka ubrana tylko i wyłącznie w rękodzieło :-)


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/12/23 08:47:02
    No widzisz,to adresik potrzebny i "niespodzianke" Ci zrobie:}
    Buahahaha:]
    Mnie generalnie przedruki jako przedruki nie tyle nie zniechecaja,ile mielenie w kolko tego samego;owszem nie mam nic przeciw dobremu schematowi czegos,co mi sie podoba (mam nawet takie,na ktorych za cholere nie jestem w stanie odczytac symboli w schemacie wiec sila rzeczy hafcic sie nie da),ale mialam na mysli takie,ktore pojawiaja sie w co ktorejs gazetce co roku-za to placic nie bede...:]
    SALe sa fajne o tyle,ze robi sie cos wpsolnie,pokazuje postepy i to nie jest to samo,co wyszywanie czegos co sie widzialo na piecdziesieciu blogach w ostatnim polroczu;niestety SALe wymagaja systematycznosci i zobawiazuja a u mnie z terminowoscia i wyrabianiem w czasie ogolnie jest raczej cienko:P hehehe


    malgorzata-p17
    2011/12/23 09:08:40
    kochana - Twoje bombki mogą być inspiracją - oczywiście:) ja lubię sama robić ozdoby wszelkie i mam ich tyle że można ubrać dwie choinki nie jedną:) ogromnie dużo radości psrawia robienie ozdób-spróbuj a moją choinkę własnołapnie zrobioną - znaczy ozdoby zobaczysz u mnie:)
    wszystkiego dobrego!



    anenia-vladona
    2011/12/23 09:09:36
    bombki świetne i faktycznie mogą być niezłą inspiracją ... ja to niestety 2 lewe ręce do wszystkiego poza xxx - to chociaż sobie popatrzę ....
    te bombki w sweterku - rewelacja


    mama3005
    2011/12/23 09:19:50
    bombki rzeczywiście cudne. i można coś zerżnąć za rok. pozdrawiam i rzyczę białych swiąt:D takie są najfajniejsze


    Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/12/23 09:49:31
    Radosnego kolędowania, świątecznego wytchnienia od codziennego pośpiechu. Wesołych Świąt!


    drugi.maurycjusz
    2011/12/23 10:24:01
    sznurki i kratki są fantastyczne- Chiny górą:))))- ale inspiracja Ci się w moim przypadku powiodła! teraz nie zdążę, ale w przyszłym roku na pewno! Wesołych Swiąt i pozdrowionka;))))


    damar5
    2011/12/23 10:53:20
    O ladniutkie te bombeczki szczegolnie ta cala kratkowa:)
    Dzieki za dodatkowe informacje ,wygladal na spory ten Pulpecik :)No to xxxx bo wart ,taki ladny:)
    Poz.Dana


    blasiuk
    2011/12/23 11:46:24
    Wesołych Świąt! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Niech tegoroczne Święta przyniosą Tobie wiele radości, uśmiechu, miłości najbliższych. Niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia a Nowy Rok niech będzie dla Ciebie najszczęśliwszym rokiem pod słońcem!
    Wszystkiego najlepszego!
    Beata
    --------$
    -------$$
    ------$$$
    -----$$$$
    ----$$$$$
    ---$$$$$$
    --$$$$$$$$
    -$$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$
    ------II
    ------II

    Ta choinka to dla Ciebie na hafciarskie zakupki !!! :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/12/23 13:39:40
    Czego to ludzie nie wymysla :) Fajne bombki, ale ja tam sie na wykonanie takich nie skusze :P. Za duzo roboty...

    U mnie wczoraj bylo ponad 20 i ludzie juz zaczynaja narzekac na brak zimna :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/12/23 17:07:32
    Cudne bombki :) Nie szkodzi, że chińskie :)
    Życzę spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt :)
    Pozdrawiam ciepło :)


    cornelka2
    2011/12/23 20:03:23
    Ale śliczne te bombki napewno odgapię i zrobię .Aniu Zdrowych i Wesołych Swiąt dla mamusi również z rodzinką pozdrawiam


    zakreconamysia
    2011/12/25 16:41:23
    Bombki są fantastyczne ;o)

    OdpowiedzUsuń